Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – زین‌الدین زیدان در آستانه دیدار حساس رئال‌مادرید و سویا درباره شایعه جدایی‌اش و رفتار ادن آزار صحبت کرده است.

سرمربی فرانسوی رئال در مورد حرکت جنجالی ادن آزار بازیکن تیمش گفت: «آزار به خاطر حرکت خود در این بازی عذر خواهی کرد و فکر نمی‌کنم که در آن لحظه منظور خاصی داشت. او به کسی توهین نکرد و این موضوع را نیز بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادن بازیکن رئال است و برای این تیم می‌جنگد. او می‌داند که در زمین باید چه کاری انجام دهد و به خوبی از پس آن برمی‌آید.»

زیدان در مورد آینده‌اش در رئال هم گفت: «از آینده‌ام در رئال خبر ندارم اما من همیشه کار را برای رئال مادرید آسان می‌کنم و زیاد لازم نیست نگران من باشید. رئال به من همه چیز داده و هر زمان که زیرا این باشگاه به من همه چیز داده و هر زمان که لازم باشد از این تیم جدا می‌شوم.»

زیزو درباره بازی‌های آتی رئال هم بیان کرد: «ما ۴ بازی دیگر در پیش داریم و بدون توجه به نتایج بازی‌های دیگر در واقع باید در ۴ فینال دیگر حاضر شویم. باید وقایع لیگ قهرمانان را فراموش کنیم و به دیدار با سویا بیاندیشیم. سویا تیمی رقابتی است و این را از اول ثابت کرده‌اند و حالا برای قهرمانی نیز می‌جنگند. البته به خوبی می‌دانیم که با تیم‌هایی نظیر سویا باید چگونه ترکیب خود را به میدان بفرستیم.»
 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید زین الدین زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید

کاپیتان باسابقه رئال مادرید می‌خواهد به کار خود در سانتیاگو برنابئو پایان دهد.

طرفداری | ناچو فرناندز خواهان جدایی از رئال مادرید در پایان فصل 24-2023 است.

به گزارش فابریتزیو رومانو، ناچو فرناندز تصمیم خود را مبنی بر جدایی از رئال مادرید پس از پایان رقابت‌های فصل 24-2023 به اطلاع مدیران این تیم رسانده‌است. کاپیتان اول رئال قصد دارد پس از اتمام قراردادش در تابستان پیش رو، سانتیاگو برنابئو را به مقصد باشگاهی دیگر ترک کند. ناچوی 34 ساله، محصول آکادمی رئال مادرید از فصل 13-2012 به تیم بزرگسالان لوس‌بلانکوس راه یافته و تا کنون 355 بار برای مادریدی‌ها به میدان رفته‌است. 

رویای بزرگ ناچو از نوجوانی، بالا بردن جام به عنوان کاپیتان اول رئال مادرید بوده و این فصل با قهرمانی در سوپرجام اسپانیا به این مهم دست یافت. او هم‌چنین فرصت این را دارد با قهرمانی در لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا، لقب پرافتخارترین بازیکن تاریخ لوس‌بلانکوس را از آن خود کرده و به رویایی‌ترین شکل ممکن با برنابئو خداحافظی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • دربی در اسپانیا برای انتقال آردا گولر!
  • تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید
  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • (ویدیو) دلخوری شدید رابعه اسکویی از پیشنهاد عجیب مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان
  • رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن: کمک‌مان کنید!‏
  • علاقه سویا به جذب دو استعداد جوان از رئال مادرید و بارسلونا
  • (ویدئو) واکنش رابعه اسکویی به شایعه ازدواج با مازیار لرستانی
  • تیری آنری: رئال مادرید شایسته صعود به نیمه‌نهایی بود؛ دفاع‌کردن به اندازه حمله‌کردن مهم است
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی دولت