Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی نوزدهم اردیبهشت ماه به رشته‌های مختلف ورزشی اختصاص یافته است.

 

 

 

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های ورزشی عناوین روزنامه ها اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای حفظ صدرنشینی خود به دنبال کسب نتیجه در جدال با شمس آذر است اما شاگردان جاه طلب سعید دقیقی نشان داده‌اند که مقابل تیم‌های مدعی نمایش درخشانی به جا خواهند گذاشت و با امیدواری بالایی پا به استادیوم آزادی خواهند گذاشت.

محمدرضا رضایی مدافع بلندقامت شمس آذر درباره شرایط تیمش پیش از این بازی می‌گوید: مقابل صدرنشین لیگ بازی داریم. استقلال البته در هر شرایطی تیمی قابل احترام است و مطمئنا اکنون با توجه به صدرنشینی و بازی در استادیوم آزادی کار ما سخت‌تر نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: با این حال همانطور که خاطرتان هست در بازی رفت نیز ما نمایش بهتری داشتیم و جزو معدود تیم‌هایی هستیم که علیرغم سد دفاعی این تیم توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. اکنون در جایی از فصل قرار داریم که باید به بهترین شکل ممکن ماموریت خودمان را به پایان برسانیم. هفت هفته باقی مانده و باید نشان دهیم که شایسته تحسینی که از تیم ما می‌شود هستیم.

مدافع جوان شمس آذر با اشاره به توانایی تیمش گفت: اگر بگوییم کامل‌ترین و یکدل‌ترین تیم لیگ هستیم قطعا دروغ نیست. تیمی که از راس بالای آن با حضور مالک، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل تا کادرفنی و بازیکنان و دیگر اعضای تیم و خصوصا هواداران همه در کنار یکدیگر برای یک هدف بزرگ می‌جنگیم. بازیکنان خوبی داریم که همگی در کنار هم برای هدف بزرگ‌مان می‌جنگیم. در بازی با استقلال نیز همین مسیر را دنبال خواهیم کرد. هر کدام از ما با انگیزه و توان بالاتری ضمن حمایت از هم، برای موفقیت تیم تلاش خواهیم کرد و امیدوارم برابر تیم خوب استقلال به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

رضایی درباره عملکرد موفق این روزهای بلانکو در خط حمله استقلال اینطور واکنش نشان داد: استقلال مدعی اصلی قهرمانی این فصل است. بازیکنان فوق العاده‌ای دارند که باعث این صدرنشینی شده است. آنها فقط بلانکو را در اختیار ندارند و ستاره‌های دیگری هم در این تیم حضور دارند که هر گونه غفلتی از سوی ما می‌تواند کار را سخت کند. قطعا کادرفنی برنامه ویژه‌ای برای این بازی ترتیب داده و نگرانی از این بابت نخواهیم داشت و هر کدام از ما با احساس مسوولیت بالا به دنبال انجام وظایف خود در راستای موفقیت تیم خواهیم بود.

مدافع جوان شمس آذر در پایان با دعوت از هواداران تیمش گفت: مسلما در این بازی هواداران تیم ما کنارمان خواهند بود. آنها حامی بزرگی برای ما هستند و از آنها می‌خواهیم چند برابر همیشه حمایت کرده و انگیزه بیشتری به ما برای جنگیدن و کسب نتیجه بدهند.

دیگر خبرها

  • استقلال - شمس‌آذر قزوین؛ گزارش زنده
  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • پرسپولیس آماده صدرنشینی موقت در آبادان (عکس)
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود