Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@00:01:45 GMT

روزهای خوش آبی‌ها ادامه دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۹۰۷

روزهای خوش آبی‌ها ادامه دارد؟

تیم فوتبال استقلال امشب مقابل ذوب آهن به میدان می‌رود.

به گزارش برنا؛ استقلال بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا امشب در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود. این مسابقه از ساعت 22:15 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

شاگردان فرهاد مجیدی در حالی امشب در لیگ برتر فوتبال به میدان می روند که توانستند با عملکردی درخشان به عنوان تیم صدرنشین از گروه دشوار خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا استقلالی ها با توجه به کار بزرگی که در عربستان انجام دادند با روحیه و انگیزه بالایی پا به مسابقات لیگ برتر خواهند گذاشت اما تنها سوغات استقلال از ماموریت سخت جده، صعود و روحیه بالا نیست. آبی های پایتخت با تعداد مصدومان زیادی دست به گریبان شده اند و لشگری از مصدومان روی دست فرهاد مجیدی مانده است.

تاکنون غیبت وریا غفوری، محمد نادری و فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت مقابل ذوب آهن قطعی است و سرمربی استقلال باید برای جایگزینی این نفرات در ترکیب تیمش تدبیر کند. از سوی دیگر فشردگی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سبب خستگی برخی بازیکنان شده و به همین خاطر ممکن است فرهاد مجیدی به برخی بازیکنان دیگر نیز مقابل ذوب آهن استراحت بدهد.

با توجه به اینکه استقلال بعد از بازی با ذوب آهن دربی پایتخت مقابل پرسپولیس را نیز در پیش دارد، بی تردید آن مسابقه مجیدی و آبی ها اهمیت بیشتری دارد. از این رو سرمربی استقلال قصد دارد به برخی نفرات استراحت بدهد تا تیمش با ترکیب کامل و ایده آل مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. در این شرایط استقلال در مصاف با ذوب آهن با ترکیبی متفاوت به میدان خواهد رفت و احتمالا شاهد نیمکت نشینی برخی ستاره های آبی ها باشیم. البته مجیدی می تواند در این بازی از محمد دانشگر هم استفاده کند که تنبیه انضباطی اش بخشیده شده و می تواند برای تیمش به میدان برود.

آبی پوشان پایتخت برای ماندن در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی به 3 امتیاز بازی با ذوب آهن نیاز دارند و به طور حتم با تمام قوا به مصاف حریف اصفهانی خود می‌روند. استقلال در حال حاضر با یک بازی کمتر از پرسپولیس و 3 بازی کمتر از سپاهان با 34 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و مجیدی به خوبی می داند تیمش باید حداکثر امتیازات را از بازی های عقب افتاده بگیرد تا بتواند همچنان در کورس قهرمانی بماند.

در آن سوی میدان هم ذوب آهنی قرار دارد که یک نیم فصل کابوس وار را با رحمان رضایی در انتهای جدول سپری کرد اما با تغییر سرمربی و آمدن مجتبی حسینی شرایط این تیم کمی بهتر شد اما هنوز هم ذوبی ها در منطقه قرمز هستند و خطر سقوط آنها را تهدید می کند. شاگردان حسینی با 18 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند. آنها تلاش می کنند با برتری برابر آبی پوشان پایتخت رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند. ذوبی ها قبل از بازی با استقلال با خبر شوک آوری مواجه شدند و قاسم حدادی فر کاپیتان خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادند. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا لیگ برتر فوتبال ذوب آهن اصفهان فرهاد مجیدی لیگ برتر فوتبال لیگ قهرمانان عربستان مسابقات لیگ برتر سوغات پایتخت آسیا بازی پرسپولیس رقابت جدول نیم فصل استقلال ذوب آهن فرهاد مجیدی لیگ برتر ذوب آهن آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال امروز در یک بازی دوستانه مقابل تیم دسته اولی آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس