Web Analytics Made Easy - Statcounter

گواردیولا می گوید تیمش هنوز سه بازی دیگر برای قهرمانی در لیگ برتر فرصت دارد و در نتیجه نگرانی خاصی از این بابت در کار نیست. 

پپ گواردیولا اعتقاد دارد یک پنالتی تیمش از چشم داوران پنهان مانده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، منچسترسیتی علیرغم برتری ۱-۰ در نیمه اول، در نیمه دوم با گل های حکیم زیاش و مارکوس آلونسو بازی را به مهمان خود چلسی واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در دقایق پایانی بازی سیتیزن ها معتقد بودند روی رحیم استرلینگ یک خطای پنالتی صورت گرفته است ولی چنین تصمیمی گرفته نشد تا سی و پنجمین بازی لیگ برتری سیتی در این فصل، با باخت آن ها همراه باشد. گواردیولا پس از بازی گفت:

پنالتی اول را از دست دادیم. دومی گرفته نشد؛ همین و بس. پنالتی بود؛ پنالتی بود. من چیزی در مورد VAR نمی دانم. داوران می دانند که چرا پنالتی نگرفتند. باید همان اولی را گل می کردیم. در فوتبال این چیزها پیش می آید. تلاش می کنیم دفعه بعدی پنالتی مان را گل کنیم. این تمام چیزی است که می توانم بگویم. صحنه را در تلویزیون دیدم و به نظرم آن خطای پنالتی بود. 

در کل عملکرد خوبی بود و ما این فرصت را داشتیم که در انتهای بازی به پیروزی برسیم. سه فرصت دیگر برای قهرمان شدن داریم. باید از این بازی درس بگیریم و به راه خود ادامه بدهیم. ما ۲۱ روز دیگر (با چلسی) بازی خواهیم کرد. این بازی به دست فراموشی سپرده خواهد شد. 

بازی نزدیکی بود ولی در کل بسیار خوب بازی کردیم. فرصت مان برای برنده شدن را در دقیقه آخر نیمه اول از دست دادیم. حریف تیم خوبی دارد و ما بهتر از آن ها بازی می کردیم. شرایط خوبی داشتیم ولی در نهایت این حریف بود که به گل رسید. 

پنالتی آگوئرو؟ تصمیم خودش بود. تصمیم با پنالتی‌زن است. او تصمیم گرفت به این سبک ضربه بزند و من توضیحی برای آن ندارم.

اخبار داغ 

بی آبرویی زشت امیرتتلو / عکس برهنه 2 زن تتویی متعلق به کیست؟! + عکس برترین های قرن با مهدی تارتار: حسن یزدانی کشتی می گیرد میخکوب می شوم؛ نمی شد از نامجومطلق توپ بگیری علی دایی و علی پروین در تیم منتخب قرن آسیا به انتخاب IFFHS کیمیا علیزاده موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو نشد واکنش سرخیو راموس به تمدید قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن بایرن مونیخ 30 قهرمانی در بوندسلیگا؛ سایر تیم های آلمان در مجموع 28 قهرمانی در بوندسلیگا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد

تیم فوتبال یوکوهوما ژاپن با شکست اولسان، حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش فارس، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال یوکوهوما مقابل اولسان پس از برتری 3 بر 2 و مساوی شدن مسابقه، در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد و به فینال آسیا رسید.

نماینده ژاپن در فینال باید العین امارات دیدار کند.

العین شب گذشته الهلال عربستان را شکست داد.

فینال آسیا به صورت رفت و برگشتی در تاریخ‌های 22 اردیبهشت و 5 خرداد برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این کاپیتان های بدشانس (عکس) احتمال کاهش سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان

دیگر خبرها

  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)