Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: خیلی خوشحالیم که برای کسب امیتاز از اصول خودمان دور نمی شویم و نماینده خوبی برای سیرجان هستیم.

خبرگزاری میزان - سعید الهویی در نشست خبری پس از دیدار گل گهر و فولاد خوزستان گفت: به تیم فولاد خوزستان تبریک می‌گویم. بازی خیلیخوبیبود. نیمه اول فوتبال خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما نیمه دوم بازی یک طرفه بود و شرایط خاص خودش را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تیم داوری گله مند هستیم. اجازه دادند بازی به این سمت برود که نیمی از وقت نیمه دوم را تلف کنند و فوتبال در جریان نباشد.

*خیلی خوشحالیم که تیم گل گهر سیرجان در سال دوم حضورش در لیگ برتر به جایی رسیده که در خانه تیم پر سابقه، پر مهره و پر هزینه فولاد خوزستان با آن همه سبقه قهرمانی در لیگ برتر، نیمه دوم کاری کردیم که از روی زمین و نیمکت و سکو بر سر بازیکنان فریاد می زدند که روی زمین بیفت تا وقت بازی تلف شود و بازی را از جریان بیندازند. 

* این تیم یک زمانی به تیم ملی بازیکن می داد و باعث صعود تیم ملی به جام جهانی شد. خیلی خوشحالیم که چنین کیفیتی را گل گهر سیرجان در زمین حریف ارائه کرده است. به آینده مان امیدواریم. چیزی باید نگران کننده باشد که برای کسب امتیاز دست به هر کاری بزنیم. خیلی خوشحالیم که برای کسب امیتاز از اصول خودمان دور نمی شویم و نماینده خوبی برای سیرجان هستیم.

بیشتر بخوانید: مهدی: تلاش می‌کنیم قبل از پایان لیگ، سوپر جام را برگزار کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: محمد ربیعی نساجی مس رفسنجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد ربیعی نساجی مس رفسنجان خیلی خوشحالیم برای کسب گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد نقطه تاریک بازی امشب بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار برابر ترکمنستان اظهار کرد: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان به خاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم. آنها تیم و سرمربی بسیار خوبی دارند اما در ابتدا باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند گفت: آنهایی که جزو ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی ولی مسأله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو، سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود. 

وی افزود: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند اما زمین هم برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ پای خیلی از بازیکنان ما به خاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فریاد معترضان به نسل‌کشی غزه در میانه رویداد انتخاباتی دموکرات‌ها
  • برتری قاطع شهرداری گرگان در گام نخست نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم
  • فرگوسن و کلوپ هم نمی توانند برای فوتبال ایران کاری کنند | با تیم قلعه نویی خیلی سریع حذف می شویم
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند