Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، امروز ۱۸ اردیبهشت ماه سایت ثبت‌نام واکسن کرونا شروع به کار کرد و افراد می‌توانند با مراجعه به این سایت در نوبت دریافت واکسن قرار بگیرند. اما ثبت‌نام فعلا برای افراد ۸۰ سال به بالا ممکن است.

1.بر این اساس افراد برای ثبت‌نام واکسن کرونا ابتدا باید وارد درگاه https://salamat.gov.ir/ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(سایت ثبت‌نام واکسن کرونا)

2.در صفحه ورودی، باید کد ملی، تاریخ دقیق تولد متقاضی دریافت واکسن (روز، ماه و سال ) را وارد کرد.

3.در این مرحله باید شماره موبایلی را وارد کرد که کد تایید ورود به سامانه برای آن شماره ارسال شود. نیاز نیست این شماره موبایل الزما متعلق به فرد متقاضی واکسیناسیون باشد. فقط باید شماره موبایلی را انتخاب کرد که در دسترس باشد. چون پیامک زمان و مکان تزریق دوز اول و دوم واکسن به همین شماره ارسال می‌شود.

4.با ورود کد تایید، باید نام استان و شهر محل سکونت متقاضی واکسن را وارد کرد. در مرحله بعد اسامی خانه‌های بهداشت مشخص شده و متقاضی می‌تواند نام یک خانه بهداشت را انتخاب کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا سالمندان لینک ثبت نام ثبت نام واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند

اسماعیل چمنی در حاشیه برگزاری آزمون سراسری در اردبیل در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون طی دو روز پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح روز پنجشنبه با ۷ هزار ۹۱ داوطلب، گروه آزمایشی علوم ریاضی صبح روز پنجشنبه با یک هزار و ۳۶۱ داوطلب، گروه آزمایشی هنر عصر روز پنجشنبه با ۶۹۹ داوطلب، گروه آزمایشی زبان‌های خارجی با یک هزار و ۴۰۹ داوطلب و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه با ۱۱ هزار و ۲۵۴ داوطلب در استان اردبیل برگزار می‌شود.

چمنی ادامه داد: مرحله اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ با حضور ۱۳ هزار و ۱۷۹ داوطلب زن و ۸ هزار و ۶۳۵ داوطلب مرد جمعاً ۲۱ هزار و ۸۱۴ داوطلب در شهرستان اردبیل ۳ حوزه دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه پیام نور اردبیل و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد، گرمی، مشگین شهر و خلخال برگزار می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری در استان اردبیل گفت: جلسه هماهنگی آزمون سراسری نوبت اول نیز طی روزهای اخیر برگزار شد و همه تمهیدات لازم برای برگزاری امن، سالم و عدالت محور این آزمون در تمامی حوزه‌های امتحانی اندیشیده شده است.

چمنی تصریح کرد: استانداری، فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی، شرکت توزیع نیروی برق، صدا و سیما و سایر ارگان‌ها در برگزاری آزمون دخیل هستند.

وی با بیان اینکه به منظور رفاه حال خانواده‌های داوطلبان پارکینگ و مساجد دانشگاه‌ها برای استقرار خانواده‌ها آماده شده است، گفت: نتیجه آزمون نوبت اول در قالب کارنامه حاوی نمرات خام داوطلبان خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: نوبت دوم آزمون نیز ۷ و ۸ تیرماه سالجاری برگزار و نتیجه آن نیمه دوم مردادماه اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088648

دیگر خبرها

  • ۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند
  • دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • احمدیان وارد سن‌پترزبورگ شد
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد روسیه شد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور ۱۴۰۳