Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – سعید الهویی در نشست خبری پس از دیدار گل گهر و فولاد خوزستان گفت: به تیم فولاد خوزستان تبریک می‌گویم. بازی خیلی خوبی بود. نیمه اول فوتبال خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما نیمه دوم بازی یک طرفه بود و شرایط خاص خودش را داشت. از تیم داوری گله مند هستیم. اجازه دادند بازی به این سمت برود که نیمی از وقت نیمه دوم را تلف کنند و فوتبال در جریان نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خیلی خوشحالیم که تیم گل گهر سیرجان در سال دوم حضورش در لیگ برتر به جایی رسیده که در خانه تیم پر سابقه، پر مهره و پر هزینه فولاد خوزستان با آن همه سبقه قهرمانی در لیگ برتر، نیمه دوم کاری کردیم که از روی زمین و نیمکت و سکو بر سر بازیکنان فریاد می زدند که روی زمین بیفت تا وقت بازی تلف شود و بازی را از جریان بیندازند. 

الهویی گفت: این تیم یک زمانی به تیم ملی بازیکن می داد و باعث صعود تیم ملی به جام جهانی شد. خیلی خوشحالیم که چنین کیفیتی را گل گهر سیرجان در زمین حریف ارائه کرده است. به آینده مان امیدواریم. چیزی باید نگران کننده باشد که برای کسب امتیاز دست به هر کاری بزنیم. خیلی خوشحالیم که برای کسب امیتاز از اصول خودمان دور نمی‌شویم و نماینده خوبی برای سیرجان هستیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید الهویی گل گهر فولاد خوزستان سعید الهویی فولاد خوزستان گل گهر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ فولاد در انتظار حریف

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد و به مدت شش روز مسابقات این مرحله پیگیری می‌شود.

دیدار رفت شهرداری ارومیه و شهداب یزد، روز ششم فروردین ماه برگزار شد و شهداب یزد با پیروزی سه بر یک برابر شهرداری ارومیه یک گام به دیدار فینال نزدیک‌تر شد.

در دیدار برگشت دو تیم که از ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه هشتم فروردین) برگزار شد، شهرداری ارومیه سه بر دو برابر شهداب پیروز شد تا مشخص شدن دیگر فینالیست لیگ برتر به روز شنبه یازدهم فروردین ماه موکول شود.

در این دیدار پرهیجان، شهداب یزد سه امتیاز متوالی در ابتدای ست نخست گرفت تا نشان دهد برای تمام کردن کار در دو مسابقه و راه‌یابی به فینال پا به میدان گذاشته است. شهدابی‌ها برتری خود را تا پوئن ۹ حفظ کردند اما به یک باره شهرداری ارومیه با امتیازات متوالی اختلاف خود با حریف را صفر کرد تا تماشاگران حاضر در سالن شاهد دیداری پایاپای باشند. شهدابی‌ها بار دیگر از امتیاز ۱۴ سه پوئن متوالی گرفتند تا عبدالرضا علیزاده را ناچار به گرفتن اولین وقت استراحت این مسابقه کنند. ارومیه برای بازگرداندن مسابقه تلاش زیادی کرد تا در نهایت در امتیاز ۲۱ اختلاف سه امتیازی را به یک پوئن رساند. البته در ادامه موفق نبود و ست نخست را با امتیاز ۲۲ بر ۲۵ واگذار کرد.

در ابتدای ست دوم یک بار دیگر شهدابی‌ها با عملکرد بهتر نسبت به حریف دو اختلاف امتیاز ایجاد کردند اما ارومیه‌ای‌های پرتلاش در امتیاز پنج با شهداب برابر شدند تا مسابقه جانی تازه بگیرد. در این ست هم سه امتیاز متوالی شهداب در پوئن ۸ بر ۵ باعث شد علیزاده برای ارومیه درخواست استراحت دهد تا بازیکنانش بار دیگر به مسابقه برگردند. البته این زمان کمک چندانی به شهرداری نکرد. در دومین وقت استراحت تغییری اساسی در روحیه بازیکنان ارومیه ایجاد شد و نتیجه ۱۷ بر ۱۶ شد تا تندوران با گرفتن یک وقت استراحت وقفه‌ای در امتیازگیری حریف داشته باشد. ترفند سرمربی کارساز نشد و ارومیه ۱۷ بر ۱۷ با شهداب مساوی شد تا بار دیگر مسابقه جذاب‌تر از پیش دنبال شود. در نهایت این ست ۲۵ بر ۲۳ به نفع شهرداری ارومیه پایان یافت تا دو تیم در ست شماری برابر شوند.

جدال شهرداری ارومیه و شهداب در سومین ست هم برابر پیش رفت تا این دیدار در سالن آزادی با تشویق‌های مداوم هواداران پرتعداد دو تیم ادامه یابد. رقابت دو تیم که از همان ابتدای ست با امتیازاتی برابر پیش رفته بود لحظه به لحظه حساس‌تر شد و در امتیاز ۲۱ بر ۲۰ به نفع شهرداری، تندروان با یک درخواست درست ویدئوچک موفق شد، امتیازات را به تساوی بازگرداند و در ادامه یک امتیاز پیش افتد تا علیزاده درخواست استراحت دهد. این درخواست سرمربی موفقیت آمیز بود و بازیکنانش دو امتیاز از حریف پیش افتادند. این بار تندوران از وقت استراحت خود استفاده کرد تا شاید بتواند روند مسابقه را به نفع شهداب تغییر دهد اما باز هم ارومیه پیشتازی کرده و ۲۴ بر ۲۱ امتیازات را پیش برد. در ادامه شهداب نشان داد رقابت به سادگی پایان نخواهد یافت و دو تیم در امتیاز ۲۴ برابر شدند تا استرس‌ها برای مشخص شدن نتیجه افزایش یابد. این ست پر هیجان با وجود اعتراض پایانی تندروان به نمایش ویدئوچکی متفاوت نسبت به درخواستش، در نهایت ۲۶ بر ۲۴ به نفع شهرداری ارومیه پایان یافت.

ست چهارم هنوز شروع نشده رضا عابدینی بازیکن شهداب کارت زرد دریافت کرد تا شهدابی‌ها با حساسیت بیشتری این دیدار را آغاز کنند و دو امتیاز متوالی بگیرند. در این ست تندروان از بازیکن خارجی خود رادو به جای رضا رضایی استفاده کرد و شهداب با برتری بیش از سه امتیاز بازی را پیش برد اما این ست هم کم حاشیه نبود و پوریا فیاضی بازیکن شهرداری ارومیه و پاراپانوو رادوسلاو بازیکن شهداب یزد پیش از رسیدن امتیازات به عدد ۱۰، کارت قرمز دریافت کردند. هر چند شهرداری ارومیه اختلاف امتیاز را به یک عدد رساند اما تندروان با یک وقت استراحت موجب شد تیمش بار دیگر پنج امتیاز پیش افتد.

امتیاز ۱۶ بر ۱۱ فیاضی دچار مصدومیتی سطحی شد و اندکی بعد علیزاده با دو تعویض خود تلاش کرد وقفه‌ای ایجاد کرده و شاید فرصتی برای استراحت برخی بازیکنانش برای حضور در ست پنجم فراهم کند. در نهایت این ست ۲۵ بر ۱۹ به نفع شهداب پایان یافت. در این ست عطا زراعتگر بازیکن شهرداری ارومیه هم کارت زرد دریافت کرد.

ست پنجم با توجه به جدال جذاب دو تیم که هر بار یکی از تیم‌ها دو بار امتیاز از دیگری پیش می‌افتاد باعث شد سالن آزادی از تشویق تماشاگران به لرزه افتد. هرچند اختلاف چهار امتیازی ارومیه‌ای‌ها شیرازه شهداب را بهم ریخت اما دو تیم برای مغلوب کردن حریف تمام تلاش خود را در طول ست به کار گرفتند. ویدئوچک حساس در امتیاز ۱۲ بر ۹ باعث شد این بار فیاضی معترض شده و دقایقی از وقت مسابقه را به خود اختصاص دهد. در ادامه اختلاف امتیاز دو تیم به یک پوئن کاهش یافت تا همچنان دو تیم نگران نتیجه پایانی بمانند. در نهایت ست پایانی ۱۵ بر ۱۲ به نفع شهرداری ارومیه پایان یافت تا چشم‌ها به تاریخ یازدهم فروردین ماه برای مشخص شدن فینالیست بماند.

در این دیدار عرشیا به‌نژاد بازی‌سازی خوبی داشت و شهرداری ارومیه در ساید اوت خوب عمل کرد. از سوی دیگر میثم صالحی در تیم شهداب حملاتی موفق داشت.

لیبروی دو تیم محمدرضا حضرت‌پور و آرمان صالحی عملکردی قابل قبول داشتند و در طول مسابقه تماشاگران شاهد توپ‌گیری‌های موفق دو بازیکن بودند.

تیم‌های شهداب و ارومیه در مرحله مقدماتی در دو دیدار به مصاف یکدیگر رفتند که در مسابقه رفت (۲۹ آذر) نماینده ارومیه سه بر دو به پیروزی رسید و در دیدار برگشت (۱۶ اسفند) شهداب سه بر صفر فاتح میدان شد. در دیدارهای نیمه‌نهایی هم دو تیم در تعداد برد برابر شدند تا سومین دیدار نیمه نهایی تعیین کننده تیم برتر میدان باشد.

بازی سوم میان تیم‌های شهرداری ارومیه و شهداب یزد روز شنبه یازدهم فروردین ماه از ساعت ۱۹ در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، عادل غلامی سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال پسر ایران و مهدی مهدوی از تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

کد خبر 6063905 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • کعبی: شک نکنید فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد/ ویسی می خواهد به تیم شهرش کمک کند
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ فولاد در انتظار حریف
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • لیگ برتر والیبال| ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • فریاد شادی حصار در پُرگل‌ترین بازی آسیا(عکس)
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • انصاری: هویت فوتبالی‌ام را مدیون هواداران فولاد هستم
  • انصاری: منظورم از آن حرف‌ها مردم خوزستان نبود