Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- تاتنهام در دیداری خارج از خانه مقابل لیدزیونایتد شکست خورد تا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برایش تقریبا از بین برود.

 تیم‌های لیدز یونایتد و تاتنهام از ساعت ۱۶ امروز(شنبه) به وقت تهران برگزارکننده یکی از دیدارهای هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بودند که در پایان تیم میزبان موفق شد در ورزشگاه الند رود با نتیجه سه بر یک به برتری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استوارت دالاس(۱۳)، پاتریک بمفورد(۴۲) و رودریگو(۸۴) برای شاگردان مارسلو بیلسا گلزنی کردند و در سوی مقابل تنها گل تاتنهام به وسیله سون هیونگ مین در دقیقه ۲۵ زده شد.

لیدز با این پیروزی ۵۰ امتیازی شد و موقتا به رده نهم صعود کرد و جای آرسنال را گرفت. زنبق‌های سفید نیز با سرمربیگری رایان میسن ۵۶ امتیازی باقی ماندند و تقریبا شانس گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادند. آنها در فاصله سه هفته تا پایان با تیم چهارم جدول در حالی ۶ امتیاز فاصله دارند که یک بازی بیشتر هم انجام داده‌اند.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار بزرگ ادی هاو؛ به سنت جیمز پارک سفر نکنید

نیوکاسل به رتبه ششم رسید؛ آنتونی گوردون بلیت یورو 2024 را در جیب گذاشت. 

طرفداری | نیوکاسل با انتقام دور رفت، تاتنهام را در خانه 4-0 شکست داد. 

با وجود غیبت یازده بازیکن اصلی، ادی هاو در هفته‌های پایانی نتایج تیمش را بهبود داد. کلاغ‌ها که چند هفته پیش در آستانه ورود به نیمه دوم جدول قرار گرفته بودند، پس از تعطیلات ملی ماه مارس، به 10 امتیاز از 12 ممکن دست پیدا کرده‌ و به طور ناگهانی در منطقه کسب سهمیه اروپایی قرار گرفته‌اند. به گزارش اسکواکا، نیوکاسل در بحث دیدارهای خانگی مقابل بزرگان انگلیس رکورد ویژه‌ای هم به ثبت رساند. نیوکاسل اکنون در کنار برتری دیدار تاتنهام، مقابل منچسترسیتی، چلسی، منچستریونایتد و آرسنال نیز در سنت جیمز پارک به برتری رسیده است. تنها شکست خانگی آن‌ها مقابل «تاپ سیکس» سنتی فوتبال انگلیس در آخرین دقایق بازی با لیورپول رقم خورد. 

آنتونی گوردون که ستاره فصل نیوکاسل بوده است، تبدیل به دومین بازیکنی شد که در یک فصل مقابل شش تیم برتر انگلیس گلزنی می‌کند. او در سنت جیمز پارک مقابل منچستریونایتد، منچسترسیتی، آرسنال، لیورپول، تاتنهام و چلسی نام خود را در لیست گلزنان مشاهده کرده است. مهاجم انگلیسی اکنون در کنار شش هموطن دیگرش در لیگ برتر، در فصل 24-2023 حداقل 10 گل به ثمر رسانده است: اولی واتکنیز، کول پالمر، دومینیک سولانکه، جرد بوون، بوکایو ساکا و فیل فودن. 

نیوکاسل 4-0 تاتنهام؛ سنت جیمز پارک جهنم اسپرز است

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • توخل: شانس صعود بایرن مونیخ و آرسنال برابر است
  • شرایط پارادوومیدانی برای پارالمپیک
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • پایان رویای پارالمپیک‌ برای بسکتبال با ویلچر
  • پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران
  • پیروزی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل کانادا
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل کانادا پیروز شد
  • برتری 2-0 اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا با بریس گریزمان و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2016/4/13) / فیلم
  • هشدار بزرگ ادی هاو؛ به سنت جیمز پارک سفر نکنید
  • وضعیت معذب‌کننده تاتنهام: اسپرز دست به دامان آرسنال است!