Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:40:54 GMT

۹۰۰ بیمار خاص سیستان و بلوچستان علیه کرونا واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۳۰۶۸

۹۰۰ بیمار خاص سیستان و بلوچستان علیه کرونا واکسینه شدند

دکتر قاسم میری علی آباد روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به برخورداری از سیستم ایمنی پایین و مراجعات مکرر به مراکز درمانی بیماران خاص و صعب العلاج این گروه همواره در معرض خطر ابتلاء به کرونا هستند و از گروه‌های اولویت‌دار در دریافت واکسن بوده‌اند.

وی ادامه داد: یکهزار و ۲۰۰ بیمار هموفیلی، سه هزار و ۲۰۰بیمار تالاسمی ماژور، ۸۰۰ بیمار دیالیزی، ۳۵ بیمار پروانه‌ای و حدود ۷۵۰ بیمار ام اس تاکنون در سیستان و بلوچستان شناسایی شده‌اند که روند واکسیناسیون آنان با قوت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: آن دسته از بیماران خاص و صعب العلاج سیستان و بلوچستان که تاکنون واکسینه نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به مراکز درمانی که تحت پوشش آن هستند نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

وی با اشاره به آمار بیماران کرونایی سیستان و بلوچستان گفت: با افزوده شدن ۷۰ نفر جدید در شبانه روز گذشته شمار مبتلایان کرونا در استان به ۳۳ هزار و ۲۵۳ نفر رسیده است.

علی آباد تاکید کرد: افراد در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سیستان و بلوچستان واکسن پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان واکسن ویروس کرونا سیستان و بلوچستان واکسن اخبار کنکور سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

دبیرکل جمعیت هلال احمر می‌گوید تا امروز بیش از ۱۳ هزار بسته غذایی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان توزیع شده است. حدود ۱۱۰ تیم امدادی کار کمک‌رسانی به سیل‌زدگان را انجام می‌دهند. علاوه بر ارتش، سپاه، بسیج و نیرو‌های جهادی، آتش‌نشانانی از تهران نیز به کمک هموطنان خود در جنوب کشور رفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟