Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: از ساعت ۱۲ روزهای ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ماه ورود و خروج خودروها به همه شهرها اعم از قرمز، نارنجی و زرد ممنوع شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ رسول ابراهیمی، جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی در مورد تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا و ممنوعیت از سفرهای مردم در تعطیلات پیش رو (عید سعید فطر) گفت: پلیس با توجه به پیش بینی های دیده شده در تعطیلات پیش رو و امکان سفر مردم به شهرها بویژه شهرهای مسافرپذیر و شمالی کشور با توجه به وضعیت کرونا، به کمیته امنیتی وزارت کشور پیشنهاد داد که از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه از تردد مردم در شهرهای مختلف با همکاری و مشارکت همه دستگاه ها جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: پیشنهاد پلیس در کمیته امنیتی وزارت کشور پذیرفته شد و رئیس جمهوری دستور داد تا تعطیلات پیش رو کنترل ترددها تشدید و خودروها حتما عودت داده شود.

سرهنگ ابراهیمی اضافه کرد: حتما با رانندگانی که نسبت به این محدودیت ها بی توجهی کنند برخورد شده و ضمن تذکر لسانی در صورت بی توجهی خودرو عودت داده و اعمال جریمه می شود.

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی اضافه کرد: این اعمال محدودیت شامل همه شهرها اعم از قرمز، نانجی و زرد می شود. برای ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای زرد و خروج خودروهای بومی از شهرهای زرد ۵۰۰ هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده البته اکنون شهری در وضعیت آبی وجود ندارد.

سرهنگ ابراهیمی افزود: برای اجرای درست و صد در صدی مصوبه اخیر کمیته امنیتی وزارت کشور، پلیس از توان عملیاتی سایر رده های انتظامی نیز استفاده می کند، بر این اساس برای اعمال تشدید محدودیت، همه دوربین های وزارت راه و شهرسازی و ناجا به روز رسانی شده تا رصد و پایش های لازم صورت گیرد.  

او تصریح کرد: قابل پیشی بینی است که برخی قبل از ساعت اعلام شده قصد سفر داشته باشند، براین اساس هموطنان باید بدانند محدودیت ترددها همچنان ادامه دارد اما در تعطیلات پیش رو تشدید می شود و هیچ گونه برنامه ای برای یک طرفه کردن برخی مسیرها از جمله چالوس به تهران نداریم بلکه در شرایط کنونی و با توجه به شیوع کرونا همه مسیرها دو طرفه است و هزینه سفر را افزایش داده ایم که این هزینه ها شامل ماندن در ترافیک های چند ساعته است.

ابراهیمی تاکید کرد: هموطنان در نظر داشته باشند که براساس مصوبه اخیر وزارت کشور، ضمن تذکر لسانی در صورت بی توجهی به قانون، حتما خودروی آنها عودت داده و جریمه خواهند شد.

منبع: ایرنا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون ترافیک تعطیلات وزارت کشور خودرو نیروی انتظامی دوربین وزارت راه و شهرسازی ترافیک تعطیلات ممنوعیت شهرها ورود و خروج راهور ناجا تعطیلات پیش رو وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی در تردد موتورسیکلت اعمال شده است گفت:  تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع  است .   وی افزود:  در محور کندوان محدودیت تردد در خودروهای سواری اعمال شده و از ساعت  ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه در دستور کار قرار گرفته است به طوری که از ساعت ۱۴ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود و از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل اجرایی می شود.   محرابی نیا اظهار کرد:  از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌ شود واز  از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود. همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.   او بیان کرد:  تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.   وی گفت: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.   وی افزود:  تردد تمامی کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۶ و ۷ اردیبهشت از محور هراز ممنوع است. باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • ۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • ممنوعیت ورود عشایر به شهرستان فریدونشهر تا پایان اردیبهشت
  • شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند
  • ورود نخستین گروه عمره گزاران ایرانی به مدینه