Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محرم‌زاده نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: بارش تگرگ در شهرستان اهر خسارت سنگینی به باغات و زراعت منطقه وارد کرده است.

او با اشاره به خسارت تگرگ به ۶۸۳۳ هکتار باغ در شهرستان اهر افزود: خسارت وارد شده به ۸۳۰ هکتار باغ و مابقی مربوط به زمین‌های زراعی در شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرم زاده گفت: مبلغ کل خسارت‌های وارد شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی بالغ بر ۱۰۷ میلیارد تومان تعیین شده است که محصولات کشاورزان بالای ۶۰ درصد خسارت دیدند.

او  به نصب ۱۱ دستگاه ضد تگرگ در شهرستان اهر اشاره کرد و گفت: در این منطقه ۷۵۰۰ هکتار زمین کشاورزی وجود دارد که حدود ۷۵ دستگاه ضد تگرگ نیاز است و مسئولین ذیربط باید همکاری لازم را برای تامین و نصب دستگاه‌های ضدتگرگ انجام دهند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس افزود: کشاورزان تمایل چندانی به بیمه محصولات خود ندارند که این موضوع در جلساتی با ارگان‌های ذیربط مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش تگرگ خسارت تگرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت محصولات زراعی پاییزه در شهرستان کارون

 جبار حمادی مدیر جهاد کشاورزی کارون گفت:  در راستای آغاز برداشت محصولات پاییزه از ۲۵ فروردین ماه از سطح ۲۲ هزار  هکتار گندم، هزار هکتار کلزا و  هزار و ۵۰۰ هکتار جو پیش بینی می‌شود ۴۳۰۰۰ تن محصول گندم، هزار و ۵۰۰ تن کلزا و سه هزار  تن جو در شهرستان برداشت گردد.

او افزود: در راستای تامین نهاده‌های کشاورزی یارانه‌ای با تلاش سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، نهاده‌های تخصیصی شامل کود و بذر بصورت کامل تامین و بین کشاورزان توزیع گردید.

مدیر جهاد کشاورزی کارون گفت: برداشت در شهرستان تا اوایل خرداد ماه ادامه دارد که در این مدت چهار اکیپ توسط کارشناسان مراکز و مسئولین ستادی بر عملیات برداشت بطور مستمر نظارت خواهند داشت و پیش بینی می‌شود تا پایان برداشت حدود ۹۰ دستگاه کمباین مهاجر جهت برداشت وارد شهرستان گردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت محصولات زراعی پاییزه در شهرستان کارون
  • خسارت بیش از ۴۵۰ میلیارد تومانی تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی بردسکن
  • خسارت بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل آباد
  • مبارزه علیه آفات زراعی و باغی بروجرد در سطح بیش از ۳۵ هزار هکتار
  • خسارت تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی بردسکن
  • خسارت ۵۸۰ میلیارد ریالی بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل‌آباد
  • خسارت ۲۲ هزار و ۳۷۰ هکتاری باران به اراضی زراعی و باغی کرمانشاه
  • پرداخت غرامت خسارت به کشاورزان در غرب استان اصفهان + فیلم
  • خسارت ۴۵۰ میلیاردی به باغ های بوئین میاندشت
  • خسارت حدود ۶۰۰ میلیارد تومانی به کشاورزی کرمانشاه درپی بارش تگرگ