Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:42:21 GMT

آغاز به کار مراکز تعویض پلاک خودرو در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۴۰۵۴

آغاز به کار مراکز تعویض پلاک خودرو در مازندران

ایسنا/مازندران رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران از آغاز فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک استان در مرکز استان و شهرستان های دارای وضعیت کرونایی نارنجی خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصرالله بیگلری درباره جزئیات این خبر، گفت: برابر مصوبات ستاد ملی کرونا، تعطیلی و محدودیت کاری دفتر خدمات خودرویی و مرکز تعویض پلاک مرکز استان لغو و فعالیت آن مطابق روال گذشته آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که ارائه خدمات برابر سامانه نوبت دهی اینترنتی امکان پذیر است، تصریح کرد: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در سایر شهرستان هایی که دارای وضعیت نارنجی و زرد کرونایی قرار دارند نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به فعالیت خواهند پرداخت .

بیگلری با بیان این که مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی شهرستان های دارای وضعیت قرمز کرونا تا زمان تبدیل شدن وضعیت آنها به رنگ نارنجی، زرد و آبی تعطیل خواهد بود، اظهار داشت: در صورتی که دفاتر خدمات خودرویی سایر شهرستان ها از لحاظ انتشار کرونا در وضعیت قرمز قرار گیرد تا تغییر وضعیت به نارنجی و یا زرد مجددا تعطیل خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان در مورد مدت اعتبار وکالت نامه های صادر شده، خاطرنشان کرد: وکالت نامه هایی که اعتبار آنها از تاریخ شروع تا پایان آخرین روز تعطیلات کرونایی اعلام شده از سوی ستاد کرونای کشور منقضی شده باشد در مرکز استان و شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونا مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات به تعداد روزهای تعطیل خواهند بود.

وی همچنین یادآور شد: وکالت نامه هایی که قبل از تعطیلی رسمی مراکز تعویض پلاک و یا بعد از بازگشایی مجدد، تاریخ اعتبار آنها منقضی شده باشد شامل تمدید اعتبار نخواهند شد و مدت اعتبار آنها تابع تاریخ مندرج در متن وکالت نامه های صادره است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به محدودیت های تردد و ممنوعیت مسافرت به استان مازندران در ایام تعطیلات عید فطر از مردم خواست: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با مدافعان امنیت و سلامت همکاری کرده و از سفر های غیر ضروری به این شهرستان ها خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مراکز تعویض پلاک استانی اجتماعی وکالت نامه دارای وضعیت تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فصل نوغانداری در مازندران

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: با آغاز فصل نوغانداری توزیع تخم نوغان در دستور کار قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: فصل توزیع تخم نوغان برای پرورش بهاره در استان آغاز شده است.

وی به فرارسیدن زمان توزیع تخم نوغان هیبرید و پرورش بهاره کرم ابریشم اشاره کرد و افزود: از سوم اردیبهشت ماه امسال در استان مازندران رسما فعالیت نوغانداری آغاز شده و تعهد سازمان جهاد کشاورزی تحویل 3 هزار و 400 جعبه تخم نوغان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمان و شرایط پرورش فصل بهار اطلاع رسانی سریع این موضوع از طریق دهیاری‌ها، شوراها، مسوولین مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان برای تحویل و توزیع تخم نوغان به بهره برداران اهمیت دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد: مرکز توسعه نوغانداری استان در شهرستان قائم شهر و مزرعه آهنگرکلا بیشه سر و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان بابل  در بخش بندپی شرقی 2 کارگزار و در بخش بابلکنار 3 کارگزار وجود دارد که مراکز تحویل تخم نوغان در استان هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت