Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان گفت: با انجام آزمایش DNA مشخص شد که بقایای اسکلتی جسد کشف شده در جنگل کردکوی متعلق به معین شریفی است.

حسین زارعی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بعد از تحویل بقایای اسکلتی جسد کشف شده در جنگل کردکوی به پزشکی قانونی، معاینه و نمونه‌برداری جهت آزمایش DNA از جسد و خانواده معین شریفی جهت احراز هویت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نمونه DNA به یکی از مراکز آزمایشگاهی کشور ارسال شد و با توجه به طولانی بودن پروسه این کار، در نهایت جواب آزمایش روز گذشته اعلام و هویت بقایای اسکلتی متعلق به "معین شریفی" احراز شد.

به گزارش ایسنا، معین شریفی ۳۶ ساله غروب ۲۵ شهریورماه سال گذشته به قصد پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت و بعد از آن به خانه بازنگشت. تلاش کوهنوردان، نجاتگران هلال‌احمر و مردم محلی برای یافتن او بی‌نتیجه ماند تا اینکه چهار ماه بعد تعدادی از کوهنوردان در مسیر پیاده‌روی خود در جنگل کردکوی، لباس و تلفن همراهی را پیدا کردند و به پلیس تحویل دادند و در نهایت بعد از آن در همان منطقه بقایای یک جسد کشف شد.

با توجه به نزدیکی محل گمشدن معین با این محل و تقویت گمان این‌ که بقایای جسد کشف شده متعلق به معین شریفی باشد، نمونه‌برداری DNA از بقایای جسد و خانواده شریفی به‌منظور احراز هویت انجام شد.

بیشتر بخوانید: پیدا شدن جنازه در جنگل بعد از 123 روز آخرین تلاش برای یافتن «معین شریفی» در جنگل کردکوی گلستان معمای پیچیده ناپدید شدن‌ «معین شریفی» در جنگل کردکوی گلستان ادامه جستجو برای یافتن جوان گمشده در جنگل کردکوی گلستان تشکیل پرونده در خصوص جوان گمشده کردکویی ادامه جستجو برای یافتن جوان گمشده در جنگل کردکوی گلستان لینک کوتاه: asriran.com/003Hl2

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جنگل کردکوی گلستان شده در جنگل کردکوی جسد کشف شده معین شریفی برای یافتن جسد کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ ترین پفک آلبرتا (عکس)

عصر ایران - بقایای نارنجی رنگ و چسبناکی که از پفک روی دست انسان باقی می مانند با مجسمه ای که برای نخستین بار در آلبرتا، کانادا رونمایی شد، جاودانه شده اند.

برند چیتوز (Cheetos) در سال 2022 مجسمه ای متشکل از سه انگشت که پفکی عظیم را بین خود نگه داشته اند را در چیدل، آلبرتا نصب کرد. این مجسمه با بقایای نارنجی رنگ پفک روی نوک انگشتان تکمیل شده است.

به گفته چیتوز، انتخاب چیدل به دلیل تشابه اسمی با چیتل (Cheetle)، نام رسمی برای بقایای چسبناک پفک های چیتوز، انجام شد.

این مجسمه با تقریبا 5 متر ارتفاع پس از چیدل طی توری در دیگر نقاط کانادا نیز در معرض دید عموم قرار گرفت. 

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مجسمه وحدت ؛ بلندترین در جهان و 4 برابر مجسمه آزادی آمریکایی ها! (+عکس)

دیگر خبرها

  • آغاز سرشماری بهاره قرقاول در گلستان
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • بزرگ ترین پفک آلبرتا (عکس)
  • شکوهِ جنگل‌های هیرکانی النگدره در گلستان
  • آموزش خرید ریپل در صرافی ارز دیجیتال بیت پین
  • (تصاویر) ارتش اسرائیل بقایای موشک بالستیک ایرانی را به نمایش گذاشت
  • جشنواره محصولات بومی‌محلی استان گلستان برگزار می‌شود
  • گواهینامه let's encrypt چیست و چه کاربردی دارد؟