Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اقبال عباسی صبح امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گفت: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات عید فطر ممنوعیت تردد از تاریخ 21 تا 25 اردیبهشت‌ماه در کل استان اعمال خواهد شد و هرگونه مسافرت و تردد غیرضروری در جاده‌ها مشمول این ممنوعیت است و با متخلفان از سوی نیروی انتظامی برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کلیه مراکز گردشگری و تفرج‌گاه در این ایام تعطیل و ارائه هرگونه خدمات به مسافران تخلف است.

وی خاطرنشان کرد: حضور کارکنان در دستگاه‌های خدماتی به صورت یک‌سوم و در سایر دستگاه‌ها نصف خواهد بود به استثنای فرمانداری‌، بخشداری و کمیته‌های تخصصی که در زمینه انتخابات پیش رو فعالیت دارند.

اعمال جریمه نقدی برای اصناف متخلف استان

عباسی تصریح کرد: باید نظارت بر اصناف افزایش یابد به جای تذکر و تشکیل پرونده، جریمه نقدی برای متخلفان در نظر گرفته شود و سازمان صنعت‌، معدن و تجارت متولی نظارت و برخورد با اصناف متخلف خواهد بود.

کنکور سراسری و  امتحانات پایه‌های دوازدهم، نهم و ششم طبق مصوبه ستاد ملی کرونا به صورت حضوری است

وی اضافه کرد: برگزاری کنکور سراسری و امتحانات پایه‌های دوازدهم، نهم و ششم طبق مصوبه ستاد ملی کرونا به صورت حضوری بوده و چنانچه افرادی با تحریک دیگران قصد ایجاد بی‌نظمی دارند، اگر دانش‌آموز هستند باید از سوی آموزش‌وپروش برخورد قاطع صورت پذیرد و اگر دانش‌آموز نبوده و قصد تحریک دارند باید از سوی دستگاه‌های امنیتی مورد تعقیب قرار گیرند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش رعایت موارد بهداشتی از سوی مردم استان بیان داشت: از همه دستگاه‌هایی که در زمینه کمک مومنانه و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر فعالیت دارند خواهشمندیم در کنار بسته ارزاق لوازم بهداشتی همچون ماسک را نیز در اختیار نیازمندان قرار داده و برای خرید و توزیع ماسک مجموعه استانداری مبلغ 100 میلیون تومان را کمک خواهد کرد.

وی در پایان با تقدیر از کادر درمان و مجموعه نیروی انتظامی در مقابله با ویروس کرونا گفت: در صورت وجود همدلی و هم‌افزایی مجموعه‌هاست که می‌توان از گسترش ویروس کرونا در استان جلوگیری کرد.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: عید فطر چهارمحال و بختیاری گردشگری ممنوعیت تردد اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷۰ درصدی تصادفات جرحی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ نوربخش با اشاره به اینکه بیشترین حوادث شامل واژگونی خودرو‌ها است، گفت: مردم و مسافرانی که قصد تردد از محور‌های برون شهری را دارند اجرای قوانین و مقرارت را به نحو احسن انجام دهند
وی از دوازدهمین روز از اجرای طرح نوروزی و افزایش تردد خودرو‌ها در تمامی محور‌های برون شهری خبر داد و افزود: تمامی محور‌های استان باز و تردد روان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۰ درصدی سوانح جاده‌ای در استان همدان 
  • اصفهان دومین استان گردشگرپذیر کشور در نوروز ۱۴۰۳ / لزوم افزایش ارائه خدمات به مسافران
  • اصفهان دومین شهر گردشگرپذیر کشور است/ لزوم افزایش ارائه خدمات به مسافران
  • تمامی محورهای چهارمحال و بختیاری باز است
  • افزایش ۷۰ درصدی تصادفات جرحی در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰ راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی البرز به مسافران‌نوروزی خدمات ارائه می دهند
  • مبلغ بلیت مسافران اتوبوس برون شهری در صورت شکایت استرداد می‌شود
  • ارائه ۵ هزار خدمت رایگان در مرکز پرتو درمانی شهید رمضانزاده
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با اتوبوس‌های برون‌شهری
  • مراجعه ۲۶ هزار و ۹۲۹ نفر به مراکز خدمات جامع سلامت در تعطیلات نوروز