Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سردار مهدی حاجیان در خصوص نحوه اجرای مدیریت بر محدودیت های کرونایی در تعطیلات عید سعید فطر توسط پلیس اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای این ایام محدودیت هایی در نظر گرفته شده است که از روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه تا روز شنبه 25 اردیبهشت ماه در سراسر کشور محدودیت های تردد اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از مردم عزیز خواستاریم که همچنان با برادران خود در نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای این محدودیت ها همکاری های لازم را داشته باشند و در این ایام از هرگونه سفر پرهیز کنند، چراکه ممنوعیت ترددها در این ایام برای سلامتی خود آنهاست.
سخنگوی ناجا تصریح کرد: در صورتی که افراد مصوبات را رعایت نکنند برابرقانون با آنها برخورد خواهد شد؛ بر این اساس در تمامی ورودی شهرها دوربین ها فعال هستند و خودروهایی که در شهرهای قرمز تردد می کنند یک میلیون تومان و خودروهایی که در شهرهای نارنجی و زرد تردد می کنند مبلغ 500 هزار تومان جریمه می شوند.همچنین خودروهایی که از قبل (ایام نوروز) دارای مجوز بوده اند اکنون مجوز تردد آن ها باطل است مگر در صورت اضطرار.
سردار حاجیان با بیان اینکه در ایام عید فطر همکاران ما در یک هزار و 980 نقطه مستقر هستند، تاکید کرد: البته در این ایام ناوگان های عمومی، خودروهای امدادی و خدمات رسان می توانند تردد کنند، این محدودیت ها برای خودروهای شخصی است و با هرگونه تردد در ورودی شهرها اعمال قانون صورت می گیرد.
سخنگوی ناجا تصریح کرد: پلیس با جدیت برای افرادی که مصوبات را اجرا نکنند اعمال قانون کرده و با همکاری مردم سیر نزولی مبتلایان به ویروس کرونا کاملا محسوس است.
 وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 277 هزار خودرو در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان ، در شهرهای زرد بیش از یک میلیون خودرو به مبلغ 200 هزار تومان و همچنین 157 هزار خودروکه در شهرهای نارنجی تردد داشته اند، اعمال قانون شده اند و البته در طرح محدودیت شبانه هم بیش از یک میلیون خودرو اعمال قانون 200 هزار تومانی شده اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پلیس جریمه محدودیت های کرونایی اعمال قانون محدودیت ها یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال قانون بیش از هزار راننده متخلف در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرمانده انتظامی مازندران در قرارگاه تامین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۳ با اشاره به اعمال قانون  هزار و ۱۱۳ راننده  متخلف با ۴۲۷ میلیارد ریال  جریمه در طرح نوروزی امسال  گفت:  ۱۴ ایستگاه پلیس در ۱۰ شهرستان ساحلی مازندران برای برقراری نظم و امنیت مستقر هستند

 سردار حسن‌ مفخمی شهرستانی با بیان اینکه ز ابتدای طرح نوروزی بیش از ۵۲۰ واحد خودرویی، ۱۰۲ واحد موتوری و هزار و ۱۶۰ واحد پیاده در حوزه‌های ترافیکی پای کار امنیت استان هستند، از آماده‌باش ۵ هزار نیروی پلیس در طرح نوروزی برای ایجاد نظم و امنیت خبر داد. وی  افزود: از ۲۴ اسفند؛ آغاز طرح نوروزی تا روز گذشته یک میلیون و ۱۷۵ خودرو‌ وارد استان و ۸۹۴ خودرو از استان خارج شد .   فرمانده انتظامی مازندران گفت: در مجموع ۲۲ میلیون ۷۱۲ هزار و ۱۹۷ تردد توسط دستگاه‌های تردد شمار استان ثبت شده است.   سردار مفخمی به کاهش ۷۵ درصدی متوفیان تصادفات درون شهری و کاهش ۶۰ درصدی متوفیان برون شهری در این بازه زمانی و کاهش ۶۵ درصدی وقوع متوفیان تصادفات نسبت به  مدت مشابه پارسال  اشاره کرد و  ادامه داد: در مجموع شاهد کاهش ۱۴ درصدی وقوع تصادفات در استان بودیم.   فرمانده انتظامی مازندران تاکید کرد: خودروهای رانندگان متخلف و حادثه‌ساز تا پایان تعطیلات نوروزی بدون استثنا توقیف خواهند شد.   سردار مفخمی همچنین به عملکرد پلیس ۱۱۰ اشاره کرد و افزود: روزانه ۷۲۰۰ امدادخواه با ۱۱۰ تماس می‌گیرند  وامسال  نیز در تعداد تماس ۱۴ درصد افزایش داشتیم.   وی با بیان اینکه با تدابیر اتخاذ شده پلیس کاهش ۲۱ درصدی سرقت‌ها در ابعاد مختلف  و افزایش ۲۳ درصد در کشف وقوع جرم را شاهدیم تصریح کرد: در ایتفاده از سلاح گرم (تیراندازی) کاهش ۲۹ درصدی را در استان مداشتیم و  همچنین چاقو‌کشی نیز ۷۲ درصد کاهش داشت.   وی همچنین به کاهش ۶۴ درصدی جرائم سایبری در استان اشاره کرد و گفت: در همین رابطه ۴۷ درصد کشف وقوع جرم داشتیم.   سردار مفخمی از کاهش ۲۲ درصدی نزاع فردی و ۱۰۰ درصدی نزاع دست جمعی در مازندران خبر داد و افزایش ۹ درصدی کشفیات مواد مخدر را از دیگر عملکردهای پلیس اعلام کرد و افزود: در کشف سلاح‌های غیر مجاز ۷۳ درصد افزایش رشد داشتیم.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی مازندران
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در دهمین روز فروردین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • اعمال قانون بیش از هزار راننده متخلف در مازندران