Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین قاسمی دبیر امنیتی و اجتماعی ستاد مقابله با کرونا درباره چگونگی برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم اظهار کرد: به دلیل اهمیتی که پایه نهم و دوازدهم در ادامه مسیر آموزشی دانش‌آموزان دارد، مقرر شد آزمون پایانی این مقطع به صورت حضوری برگزار شود؛ همچنین اولویت برگزاری آزمون‌های دانش‌آموزان در فضای باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جامع هدف آزمون پایه نهم حدود یک میلیون و ۱۳۴ هزار و ۲۵۲ دانش آموز است؛ همچنین قرار است آزمون این مقاطع تحصیلی در ۲۶ هزار و ۱۲۸ مدرسه و ۱۳۷ هزار و ۷۱۱ کلاس برگزار شود؛ بنابر برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش ، آزمون ۱۱ ماده درسی پایه، در طول ۱ ماه یعنی از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد ماه برگزار می‌شود؛ همچنین زمان آزمون‌ها از ۶۰ تا ۹۰ دقیقه است.

دبیر ستاد امنیتی و اجتماعی ستاد مقابله با کرونا بیان کرد: جمعیت دانش‌آموزان پایه دوازدهم ۶۵۴ هزار و ۷۵۹ نفر است که در ۶ هزار و ۷۷۳ حوزه برگزار می‌شود؛ آزمون این پایه تحصیلی هم در ۱ ماه انجام می‌شود.

وی گفت: مقرر شد که برای حوزه‌های امتحانات یک مراقب بهداشت مقیم هم داشته باشیم و در روز آزمون دانش‌آموزان در محل حاضر باشند تا دغدغه‌ای درباره رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نباشد.

قاسمی درباره واکسیناسیون اصحاب رسانه بیان کرد: وزارت بهداشت جدول زمانبندی واکسن کرونا را تنظیم کرده است و خبری دیروز مبنی بر واردات واکسن در خرداد ماه منتشر شد که بر این اساس امیدواریم اصحاب رسانه هم در اولویت واکسیناسیون واکسن کرونا قرار بگیرند.

پربیننده ترین آموزش و پرورش و جنجال بر سر امتحانات حضوری ثبت نام واکسن کرونا +لینک آیت الله سیستانی مبلغ فطریه را اعلام کرد آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۲/۱۷) سامانه ملی ثبت واکسن کرونا راه اندازی شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برگزاری امتحانات دانش آموزان واکسن کرونا پایه نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد حسین سپه وند امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در جریان رصد و پایش فضای مجازی و اجرای طرح برخورد با فروش سوالات و تجهیزات تقلب در کنکور و امتحانات نهایی، کارشناسان پلیس فتا لرستان فردی را که اقدام به فروش ابزارهایی برای تقلب در امتحان به فروش می‌رساند را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، افزود: این گونه افراد با انتشار آگهی در شبکه‌های مجازی و سایت‌های واسط خریدوفروش، اقدام به فروش سوالات و تجهیزات تقلب کنکور به قربانیان کرده و ضمن اینکه سعی می‌کنند نظم کنکور و عدالت برگزاری کنکور سالم بین داوطلبان را برهم بزنند، تنها به دنبال کلاهبرداری و کسب منفعت برای خود بوده و طبق تحقیقات به‌عمل‌آمده هیچ‌گونه دسترسی به سوالات کنکور و امتحانات نهایی ندارند و به‌هیچ‌عنوان نباید ادعای آن دراین‌خصوص را باور کرد.

رئیس پلیس فتا لرستان با بیان اینکه فروش هر گونه تجهیزات تقلب که عدالت و رقابت سالم بین داوطلبان امتحانی را به خطر بیندازد جرم است، گفت: کارشناسان پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی و اقدامات فنی فروشنده این تجهیزات را در شهرستان خرم‌آباد شناسایی و پس از اخذ مجوزهای قضائی لازم، ایشان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سپهوند، تصریح کرد: خریدوفروش هرگونه تجهیزات برای تقلب در امتحانات کنکور جرم بوده و با متخلفان برابر با قانون برخورد قضائی صورت خواهد گرفت، همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مواجه با این‌گونه جرایم در فضای مجازی با مرکز فوریت‌های پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس گرفته و کارشناسان ما در پلیس فتا را جهت برخورد قانونی با آنها در جریان بگذارند.

کد خبر 6087767

دیگر خبرها

  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا