Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیروی انتظامی از جریمه یک میلیون تومانی برای تردد بین شهری خودروها در تعطیلات عید فطر خبرداد.

سردار "مهدی حاجیان" ، در خصوص نحوه اجرای مدیریت بر محدودیت های کرونایی در تعطیلات عید سعید فطر توسط پلیس اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای این ایام محدودیت هایی در نظر گرفته شده است که از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در سراسر کشور محدودیت های تردد اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از مردم عزیز خواستاریم که همچنان با برادران خود در نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای این محدودیت ها همکاری های لازم را داشته باشند و در این ایام از هرگونه سفر پرهیز کنند چراکه ممنوعیت ترددها در این ایام برای سلامتی خود آنهاست.

سخنگوی ناجا درباره نحوه اعمال قانون در این ایام تصریح کرد: در صورتی که افراد مصوبات  را رعایت نکنند برابرقانون با آنها برخورد خواهد شد. بر این اساس در تمامی ورودی شهرها دوربین ها فعال هستند و  خودروهایی که در شهرهای قرمز تردد کنند یک میلیون تومان و خودروهایی که در شهرهای نارنجی و زرد تردد کنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند همچنین تمام مجوزهای صادر شده برای سفر باطل است مگر در صورت اضطرار.

حاجیان با بیان اینکه برای اجرای محدودیت های کرونایی در ایام عید فطر همکاران ما در۱۹۸۰ نقطه مستقر هستند، تاکید کرد: البته در این ایام  ناوگان های عمومی، خودروهای امدادی و خدمات رسان می توانند تردد کنند. این محدودیت ها برای خودروهای شخصی است و با هرگونه تردد در ورودی شهرها اعمال قانون صورت می گیرد.

سخنگوی ناجا همچنین اظهارکرد: پلیس با جدیت برای افرادی که مصوبات را اجرا نکنند اعمال قانون می کند و با همکاری مردم سیر نزولی مبتلایان به ویروس کرونا کاملا محسوس است.

 حاجیان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷۷ هزار خودرو در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان ، در شهرهای زرد  بیش از یک میلیون خودرو به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان و ۱۵۷ هزار خودروکه در شهرهای نارنجی تردد داشته اند، اعمال قانون شده اند البته در طرح محدودیت شبانه هم  بیش از یک میلیون خودرو اعمال قانون ۲۰۰ هزار تومانی شده اند.

/ایسنا

بیشتر بخوانید: درگذشت پرستار باردار بیمارستان لقمان بر اثر کرونا

جرئیات جدید تست رایگان کرونا در ایستگاه مترو

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: یک میلیون تومان اعمال قانون عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده

رئیس پلیس راهور فراجا جزئیاتی از افزایش جریمه تخلفات حادثه ساز در سال جدید را اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: هدف اصلی از افزایش جرایم بازدارندگی است بر اساس ماده 28 رسیدگی به تخلفات پلیس باید هر ساله نسبت به افزایش مبلغ جرایم اقدام کند که به دلایل مختلف در 6 سال گذشته اتفاق نیفتاده و اثر بازدارنده را از دست داده بود.

وی افزود: از سال 85 تا 96 با یک روند کاهشی تصادفات مواجه بودیم ولی مجدداً از 97 تا کنون شاهد روند صعودی بودیم.

سردار حسینی گفت: یکی از دلایل وقوع تصادفات عمل انسانی است راننده به قوانین و مقررات توجه نمی‌کند و با تخلف جان خودش و دیگران را به خطر می‌اندازد.

وی ادامه داد: با توجه به عدد کل تخلفات و تصادفات که تحلیل کردیم بالای 80 درصد از تخلفات حادثه ساز تصادفاتی هستند که منجر به فوت و جرح شدند.

سردار حسینی درباره میزان افزایش جرایم گفت: بخشی از جرایم که خطر بیشتری دارند 4 تا 5 برابر افزایش به عنوان مثال جریمه سرعت غیر مجاز 600 تا 700 هزار تومان می‌شود همچنین رانندگی در حالت مستی و استفاده از مواد روان گران 2 میلیون 700 هزار تومان پیش بینی شده است.

وی در پایان گفت: نگاه پلیس و دستگاه متولی بازدارندگی است و ان شاءالله تا 10 یا 15 روز آینده به محض ابلاغ اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی جدید در مشهد همزمان با شب‌های قدر
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • جریمه سرعت غیر مجاز ۷۰۰ هزار تومان شد | جریمه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی برای این تخلف رانندگی | اعلام نرخ جدید برخی جرایم رانندگی توسط پلیس
  • جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده
  • افزایش ۱۵ درصدی تردد خودرو در استان
  • اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • فرودگاه کیش، سومین فرودگاه پر تردد در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال