Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس،‌ نشست خبری برنامه «زندگی پس از زندگی» با حضور «عباس موزون» تهیه کننده، طراح ، مجری و کارگردان،‌ سرور توتونچی مدیر تولید و برخی عوامل این برنامه در ساختمان روابط عمومی معاونت سیما برگزار شد.

محمد امین نوروزی در ابتدای این نشست گفت: مردم پیام های خوب و امیدوار کننده ای دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موزون درباره ایده طراحی این برنامه گفت: زندگی پس از زندگی یک فرایند طی شده و کار گروهی است. از سال 95 و قبل ازآن طراحی هایش آغاز شد و من این کار را با هزینه شخصی شروع کردم. روی صحبت من با مدیران سازمان صداوسیما است. خیلی مهم و تعیین کننده است که مدیری سوژه ای را تشخیص دهد که ظرفیت دارد و برایش بستری فراهم کند. اینکه این برنامه با هزینه شخصی شروع شده لازم بوده اما کافی نبوده است.

وی ادامه داد: آنچه این شرط لازم را کافی می کرد این است که یک مدیر با دیدی تیزبینانه تشخیص دهد که موضوعی اینچنینی را بپذیرد و آقای معینی پور این کار را پذیرفتند. وقتی که پذیرفتند هزینه هایش شخصی را متقبل شدند و برخی گفتند که کلیت کار با هزینه شخصی انجام شده است که اینطور نیست.

موزون ادامه داد: این کار از حوزه شخصی به حوزه جمعی کشور وارد شد و ما را حمایت کردند. دوستان بیایند و ببینند اگر یک مدیری به افرادی اعتماد کند سایرین هم آن را الگوی او قرار دهند. صدها هزار زندگی پس از زندگی ها در شهرستان ها خفته اما کسی به آنها اهمیت نمی دهد. از خداوند تشکر می کنم که شرایطی پیش آمد و به تهران آمدم و مدیرانی مثل مدیران شبکه چهار را سر راه من قرار داد.

وی ادامه داد: ساختار این برنامه خطرپذیری دارد و من هم از این بابت که مدیران خطر پذیر تشکر می کنم.

به گزارش فارس، «زندگی پس از زندگی»  برنامه ای دیدنی است از بیان تجربیات مرگ موقت افرادی که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته اند. در این برنامه با تجربه گران مختلف از شهرها و روستاهای متععد ایران طی ۴ سال پژوهش و مصاحبه حضوری انجام شده است.

در این مجموعه برنامه با رهبر یهودیان ایران ، موبد زرتشتیان ایران ، خاخام اعظم یهودیان و همچنین دو پروفسورآلمانی که صاحب نظر و  متخصص و همچنین دارای کتاب درباره این موضوع و پیشینه آن هستند نیز گفتگوی جذابی صورت گرفته است. 

این برنامه در ۳۰ قسمت ۵۵ الی ۶۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید می شود.

«زندگی پس از زندگی» در ایام ماه مبارک از شنبه تا جمعه ساعت ۱۸:۱۵ پخش می شود. این برنامه در ساعت ۱  بامداد و ۱۱:۳۰ ظهر  بازپخش می شود.

در حال بروز رسانی/

منبع: فارس

کلیدواژه: کتاب پژوهش برنامه مرگ برنامه زندگی پس از زندگی شبکه چهار سیما تجربه مرگ موقت زندگی پس از زندگی هزینه شخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی ۱۵ میلیارد پوندی شرکت آب انگلیس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  این خبر زمزمه‌های افزایش چهل درصدی صورتحساب آب مشترکان این شرکت را تقویت کرده است به ویژه اینکه کریس وستون رئیس شرکت تیمز واتر در مصاحبه با رسانه‌های دولتی انگلیس از رد افزایش صورتحساب تا ۴۰ درصد برای تضمین آینده شرکت خودداری کرد.
همچنین فاش شد این شرکت در پرداخت ۵۰۰ میلیون پوند سود پیش بینی شده سهامداران تا پایان ماه جاری، توانایی ندارد.
رئیس تیمز واتر همچنین از نیاز این شرکت به سرمایه‌گذاری حدود ۲۰ میلیارد پوندی در سال‌های ۲۰۲۵-۲۰۳۰ برای تامین نیاز‌های مشترکان خبر داد که احتمالا منجر به افزایش چهل درصدی صورتحساب آنان خواهد شد.
اخبار افزایش صورت‌حساب‌ها آب مصرفی شهروندان در حالی منتشر می‌شود که هزینه‌های انرژی مشترکان شامل گاز و برق بیش از دو برابر شده و هزینه‌های زندگی در این کشور را به طور چشمگیری افزایش داده است.
رسانه‌ها درانگلیس می‌گویند: افزایش آب بهای مشترکان درشرایطی که هزینه‌های زندگی همچنان در حال افزایش است به موج نارضایتی‌ها دامن می‌زند.
وستون، مدیر شرکت آب انگلیس (تیمز واتر) اذعان کرد افزایش صورت‌حساب‌ها «می‌تواند برای مردم بسیار بسیار دشوار باشد»، وی افزود شرکت در حال بررسی این است که برای کمک به آسیب پذیرترین افراد چه کاری می‌توان انجام داد.
بر اساس گزارش مرکز ملی آمارانگلیس، پارسال تورم در این کشور به بالاترین میزان در حدود چهل سال اخیر رسید. موسسات خیریه در انگلیس از جمله جوزف راونتری و شلتر در گزارش‌های خود و بسیاری از خانوار‌ها را در تامین نیاز‌های ضروری زندگی ناتوان توصیف و اضافه کردند بسیاری از خانوار‌ها در این کشور نخستین بار به بانک‌های غذا و موسسات خیریه وابسته شده اند.
به نوشته اسکای نیوز، از زمان خصوصی‌سازی، ده‌ها میلیارد پوند به سهامداران شرکت‌های آب در سراسر بریتانیا واگذار شده است که با توجه به سوء مدیریت مکرر این صنعت، خشم عمومی و سیاسی را برانگیخته است.

دیگر خبرها

  • شروع زندگی جدید با آغاز سال جدید
  • بدهی ۱۵ میلیارد پوندی شرکت آب انگلیس
  • سوال مسابقه روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • تا کی بدون بیمه از مشاوره ازدواج استفاده کنیم؟
  • آخرین صحبت‌های آزاده نامداری قبل از فوت چه بود؟
  • مسابقه روز شانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها
  • (ویدیو) حرکات موزون حامد آهنگی جلوی خانم بازیگر!
  • بهترین مکان ها برای زندگی در کانادا
  • مهدی قائدی؛ درخشش در امارات و حواشی زندگی شخصی | لژیونر پلاس
  • مسابقه روز پانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها