Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری طرح پایش دانشگاه آزاد گفت: مهلت ثبت درخواست حضور در دومین دوره جلسات پیش‌دفاع دکتری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی فرداT ۲۰ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی‌اکبری مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه جلسات پیش‌دفاع متمرکز در خردادماه سال جاری برگزار می‌شود؛ گفت: مهلت ثبت درخواست برای شرکت در دومین دوره جلسات پیش‌دفاع دکتری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی فردا دوشنبه۲۰ اردیبهشت به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی اکبری ادامه داد: دانشجویانی که تا ساعت ۱۵ و 30 دقیقه روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه، رساله‌های آن‌ها در مرحله ۹ سامانه پژوهشیار قرار گرفته باشد، مجاز به رزرو برای شرکت در جلسات پیش‌دفاع متمرکز هستند. این دسته از دانشجویان باید از ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ماه به سامانه وادافا به نشانی http://vadafa.iauec.ac.ir مراجعه و با رزرو تاریخ و زمان موردنظر خود برای برگزاری جلسه، اقدام به رزرو جلسه پیش دفاع کنند.

وی تصریح کرد: جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، یکم خردادماه سال جاری آغاز خواهد شد و دانشجویانی که موفق به حضور در این دوره پیش‌دفاع متمرکز نشوند، باید در دوره بعدی شرکت کنند.

علی اکبری در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان، اساتید راهنما و واحد دانشگاهی موظف به تکمیل و ارسال مدارک و مستندات لازم در سامانه پژوهشیار هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دوره دکتری پایان نامه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی پیش دفاع متمرکز جلسات پیش دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد

دبیرخانه دومین کنفرانس بین‌المللی مطالعات هند اعلام کرد، به دنبال استقبال پژوهشگران و استادان، مهلت دریافت چکیده برای شرکت در این کنفرانس تا پایان فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش ایسنا،‌ دبیرخانه دومین کنفرانس بین‌المللی مطالعات هند که به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود، از استقبال پژوهشگران از این کنفرانس خبر داد و اعلام کرد، مهلت دریافت چکیده برای شرکت در این رویداد علمی‌پژوهشی تا ۳۱ فروردین‌ ۱۴۰۳ تمدید شده است.

بر اساس اعلام دبیرخانه، چکیده مقالات پذیرش‌شده در این کنفرانس در پایگاه ISC نمایه‌ می‌شود.

محورهای اصلی این کنفرانس که اول خرداد ۱۴۰۳ به همت بخش مطالعات هند دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و انجمن ایرانی مطالعات جهان برگزار می‌شود، آثار پژوهشی مرتبط با حوزه مطالعات هند در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی‌اجتماعی است. همچنین بر اساس فراخوان منتشر شده، محور ویژه این کنفرانس «روابط هند و ایران» خواهد بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در دومین کنفرانس بین‌المللی مطالعات هند باید چکیده مقاله خود را در ۲۵۰ تا ۳۰۰ کلمه تا پایان فروردین ۱۴۰۳ از طریق پایگاه اینترنتی این کنفرانس به نشانی «https://isconf.ut.ac.ir» ارسال کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • لزوم تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید
  • راهپیمایی مردم اصفهان در دفاع از مردم غزه، فردا
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید