Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@04:43:15 GMT

پیام تسلیت مدیرکل ارشاد فارس برای درگذشت اوجی

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۶۶۸۰

پیام تسلیت مدیرکل ارشاد فارس برای درگذشت اوجی

ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، طی پیامی، درگذشت "منصور اوجی" شاعر و ادیب نام آشنای شیرازی را به جامعه فرهنگی و هنری تسلیت گفت.

به دنبال درگذشت "منصور اوجی" شاعر و ادیب نام آشنای شیرازی، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس طی پیامی این رخداد را ضایعه‌ای جبران ناپذیر در عرصه شعر و ادب فارسی دانست و آن را به همه ادیبان، فرهنگوران و دوستداران عرصه فرهنگ، تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: هر گاه اشعار مرحوم منصور اوجی که سال های بسیاری را به گوش جان می شنویم و می خوانیم بر این باوریم که ادبیات و اندیشه ایشان دارای تاثیرات قابل توجهی در حوزه فرهنگ داشته و شناسنامهٔ آشکاری از شهر و دیارش را با خود همراه دارد .

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، سهرابی در این پیام ضمن ابراز اندوه از فقدان این استاد نام آشنای شعر و ادب که در خانواده ای اصیل و سرشناس از اهالی شیراز چشم به جهان گشوده، اضافه کرده است: آثار و فعالیت های فرهنگی او مایه بسی مباهات و افتخار است، چرا که عمر پربار خود را در راه خدمت به فرهنگ و ادب این سرزمین صرف کرد و در راه اشاعه زبان و ادب پارسی گام های موثری برداشت.

در بخش دیگری از پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سوگ مرگ منصور اوجی، آمده است: جای خالی این ادیب فرزانه برای همیشه در شیراز و فارس احساس می شود و این ضایعه اسفناک را به بازماندگان آن ادیب، جامعه هنرمندان، شاعران، نویسندگان تسلیت عرض می دارم و از خدای متعال امیدوارم روحش را قرین آمرزش و آرامش ابدی نماید و بتوانیم به پاسداشت همه هنر و معرفتش، لحظاتی از تمام داشته هایش را در پیش چشم مرور کنیم.

به گزارش ایسنا، منصور اوجی که سال ۱۳۱۶ در شیراز دیده به جهان گشود و ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، پس از یک دوره بیماری و در سن ۸۴ سالگی، دیده از جهان فروبست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منصور اوجی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منصور اوجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۶۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در پیامی به مهندس محسن مهرعلیزاده، درگذشت همسر ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
جناب آقای مهندس محسن مهرعلیزاده
درگذشت سرکار خانم عذرا لباف، همسر محترمه را به جنابعالی و فرزندان بزرگوار و بستگان داغدار تسلیت عرض می‌کنم.
از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه مکرّمه، رحمت و مغفرت و برای جنابعالی و دیگر بازماندگان، طول عمر با عزت، صبر و اجر مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896166

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده