Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، معصومه ابتکار روز یکشنبه در نشست با نمایندگان سازمانهای مردم نهاد و خیران فعال در حوزه زنان که در دولت دوازدهم با معاونت همکاری و طرح های مشترک داشته اند، اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد، سرمایه های بزرگ اجتماعی محسوب می شوند که سبب ساز تحولات بزرگ در جامعه هستند. به همین دلیل دولت دوازدهم به موضوع سازمان های مردم نهاد در ابعاد مختلف بخصوص در حوزه زنان سرپرست خانوار اهمیت داده و پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مورد توانمندسازی سازمان هایی که در حوزه زنان و خانواده فعالیت می کنند اقدامات موثری انجام داد و با برنامه ریزی، بسیاری از سازمان های مردم نهاد تحت آموزش قرار گرفتند.

معاون رییس جمهوری تصریح کرد: همچنین پیش از شیوع کرونا، نشست های منطقه ای وسیع و دوره های توان افزایی برگزار شد که مورد استقبال واقع شد اما با شیوع کرونا، این دوره ها در فضای مجازی برگزار شد.

سازمان های مردم نهاد منتقل کننده مسایل اجتماعی به دولت هستند

ابتکار درباره نقش سازمان های مردم نهاد یادآور شد: سازمان های مردم نهاد با توجه به اینکه در کف خیابان و موضوع های اجتماعی حضور دارند می توانند در سیاستگذاری و بهبود سیاست ها، موثر واقع شوند، بر همین اساس تلاش کردیم سازمان های مردم نهاد را عضو کارگروه های شورای برنامه ریزی استان ها قرار دهیم تا بتوانند در  تصمیمات دولت در مقطع سیاست گذاری موثر باشند.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، حضور سازمان های مردم نهاد در فعالیت های آموزشی، جذب و مشارکت در کارگاه های محلی را از دیگر نقش های موثر و برجسته این سازمان ها عنوان و خاطرنشان کرد: در همین راستا، ۱۶۷ پروژه در قالب اولویت بندی های معاونت بخصوص در تحقق عدالت جنسیتی با این سازمان ها منعقد شد تا فعالیت های تشکل ها ذیل برنامه تحقق عدالت جنسیتی قرار گیرد.
وی یادآور شد: رصد و دیده بانی فعالیت ها یکی دیگر از نقش های برجسته سازمان های مردم نهاد است که معاونت امور زنان در این راستا همواره تلاش کرده تا گفت وگوی دو طرفه با سازمان ها برقرار کند و دیدگاه های آنان را بشنود و در برنامه‌های خود اجرایی کند.
ابتکار با تاکید بر اینکه نگاه و هدف ما استفاده از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد به شکل تخصصی است، اظهار داشت: جهت گیری تخصصی سازمان های مردم نهاد برای ما مهم است پس حرکت این سازمان ها باید به سمت تخصصی شدن باشد زیرا سازمان های مردم نهاد سرمایه های بزرگ اجتماعی هستند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، معاونت امور زنان و خانواده در چهار سال دولت دوازدهم، ۱۶۷ تفاهم‌نامه با سازمان های مردم نهاد به امضا رسانده است.

همچنین در جهت توانمندسازی این سازمان ها، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی پروژه نویسی و جذب مالی برای ۲۲۰۰ نفر از نمایندگان سازمان های مردم نهاد کرده است.

برچسب‌ها معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده سازمان های مردم نهاد معصومه ابتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده سازمان های مردم نهاد معصومه ابتکار معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده سازمان های مردم نهاد معصومه ابتکار اخبار کنکور سازمان های مردم نهاد امور زنان و خانواده دولت دوازدهم سازمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان ضمن اشاره به غنیمت شمردن فرصت خدمت به مردم گفت: شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، محمدمهدی فردوسی بعد از ظهر امروز در آیین معارفه شهردار جدید بادرود در مجتمع فرهنگ و هنر بادرود با تقدیر از زحمات تمامی شهرداران شهرهای استان اصفهان، خطاب به شهردار جدید بادرود اظهار داشت: در مدت 15 ماه باقی‌مانده از عمر شورا باید تمام هم و غم شما خدمات‌رسانی شایسته به مردم باشد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری‌ها باید اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی را در این مدت کوتاه باقی مانده لحاظ کنند، افزود: تکمیل پروژه‌های شاخص نیمه‌تمام و اجرای طرح‌هایی که مورد مطالبه مردم است، در چرخه خدمت‌رسانی ضرورت دارد و این طرح‌ها در اولویت‌های بودجه قرار گرفته است و مدیران شهری باید تمرکز خود را در این حوزه‌ها قرار دهند.

فردوسی در این مراسم شهر بادرود را به لحاظ مذهبی زیارتی و وجود آستان مقدس آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) و حضور زائران و مجاوران و گردشگران مذهبی حائز اهمیت دانست و گفت: مدیران شهری باید بدون مسامحه خدمت‌رسانی به مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی ضمن اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد شهرستان نطنز و وجود مراکز حساس در این منطقه تاکید کرد: شهرستان نطنز با وجود سایت هسته‌ای شهید احمدی روشن در دنیا شناخته شده است و می‌طلبد که همه با تلاش و همت وافر برای رفع دغدغه‌های مردم کار کنند.

شهرداری کاشان 1200 میلیارد تومان پروژه فعال دارد

به گزارش تسنیم؛ آیین معارفه شهردار جدید بادرود با حضور محمدمهدی فردوسی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، امام جمعه بادرود، فرماندار نطنز و سایر مسئولان شهرستان نطنز و بادرود در مجتمع فرهنگ این شهر برگزار شد و در این مراسم از زحمات علی رجبی شهردار پیشین تقدیر و رضا غلامرضایی به عنوان شهردار جدید بادرود معرفی شد.

انتهای پیام/804

دیگر خبرها

  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور
  • کیفیت و پایداری درآمد‌های مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • کیفیت و پایداری درآمدهای مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • پایداری درآمدهای مالیاتی و رضایت مردم اولویت نظام مالیاتی است