Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@22:58:53 GMT

انتقاد عجیب نویدکیا از پرسپولیس و استقلال

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۷۱۰۰

انتقاد عجیب نویدکیا از پرسپولیس و استقلال

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت:

ابتدا می‌خواهم به محسن مسلمان به خاطر فوت پدرشان تسلیت بگویم. هفته گذشته یکی از هواداران‌مان را از دست دادیم و از طرف خودمان به خانواده ایشان تسلیت می‌گویم. درباره بازی باید بگویم که همیشه بازی‌های پرسپولیس و سپاهان هم زیبا می‌شد و هم جذاب و برای هواداران لذت‌بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌خواهم انکار کنم و این بازی حساس است و شاید خیلی از مربیان می‌خواهند چنین بازی‌هایی را معمولی نشان دهند. مطمئن هستم که این بازی هیچ وقت تعیین کننده این نیست که برنده این بازی نقش بزرگی برای قهرمانی دارد و یا بازنده شانسی برای قهرمان شدن ندارد.

محرم نویدکیا ادامه داد:

همیشه تیم‌هایی که گل‌محمدی هدایت آن‌ها را برعهده دارد، دوست دارم چون او یک دید متفاوتی به فوتبال ایران وارد کرده است. در نفت، ذوب‌آهن، پدیده و حالا در پرسپولیس سبک خیلی خوبی را در فوتبال ایران آورده است و در هر تیمی که بوده سعی کرده‌ام بازی‌هایش را ببینیم. آنها تیم خیلی خوبی دارند و در همه نقاط قوی هستند، هر کسی می‌خواهد از پرسپولیس امتیاز بگیرد قطعا باید تلاش زیادی کند و تمرکز بالایی داشته باشد. ما هم اگر می‌خواهیم فردا موفق باشیم قطعا باید با تمرکز خیلی خیلی بالا وارد مسابقه شویم تا امتیاز بگیریم وگرنه نمی‌توانیم امتیازی بگیریم. امیدوارم که بازی خوبی باشد و هواداران با اینکه در ورزشگاه حضور ندارند ولی در منازل‌شان از بازی لذت ببرند.

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره محروم و مصدوم تیمش در بازی فردا مقابل پرسپولیس تصریح کرد:

نژادمهدی را در اختیار نداریم، می‌خواستیم اگر اخراجش اشتباه بوده این شانس را به او بدهند تا فردا بازی کند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و فردا او را نداریم. خلعتبری یک مقدار مشکل دارد و احتمالا بازی او را در اختیار نداریم. شایان مصلح مریض است، امروز هم تست داده ، او همراه تیم نبوده و هنوز نمی‌دانیم که سرماخورده است یا خدای نکرده کرونا گرفته است. امشب یا فردا مشخص می‌شود.

نویدکیا در واکنش به این موضوع که سپاهان درباره تاریخ زمان بازی با پرسپولیس سکوت کرده است، خاطرنشان کرد:

من خیلی اعتقاد به این مسائل ندارم. شاید یک مقدار از سازمان لیگ دلخور باشم، برای من برنامه مهم است تا بتوانم شرایط تیمم را برنامه‌ریزی کنم تا در بهترین شرایط بازی کنیم. یک مقدار از سازمان لیگ ناراحت هستم چون چند روز قبل اعلام کردند، آنها باید بدانند که مسئولیت بازیکنان با من است و باید براساس برنامه بدانیم چه مقدار به بازیکنان فشار وارد کنیم، این مسائل باعث می‌شود بازیکنان ما آسیب ببینند. تنها توقع ما این بود که به ما زودتر اعلام می‌کردند. اگر قرار بود پرسپولیس به قرنطینه برود همان روزی که آخرین بازی‌اش را در آسیا انجام داد اطلاع می‌دادند تا ما هم برنامه‌ریزی کنیم. این واقعیت را باید قبول کنیم که ما از لحاظ دیپلماسی یا قدرت زورمان به پرسپولیس و استقلال نمی‌رسد و این یک واقعیت است و ترجیح می‌دهیم سکوت کنیم و روی بازی تمرکز کنیم و برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشیم.

محرم نویدکیا در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای مهار خط حمله و هافبک پرسپولیس دارد؟ عنوان کرد:

ما می‌دانیم که پرسپولیس تیمی قوی است و بازیکنان باکیفیت و خوبی دارد و نیم‌فصل هم چند بازیکن خوب گرفتند ولی ما هم در هفته‌های گذشته ساختار دفاعی‌مان روز به روز بهتر شد و خوب کار کردیم. برای همه خطوط‌مان برنامه‌ریزی کردیم، اینکه چقدر می‌توانیم موفق باشیم باید در روز مسابقه ببینیم چطور عمل می‌کنیم و قبل از آن حرف زدن تاثیری ندارد.در تمرینات کارهایی که لازم بوده را انجام دادیم و بعد از مسابقه در خصوص نحوه اجرای برنامه‌هایمان صحبت خواهیم کرد.

نویدکیا در پایان در خصوص هواداران سپاهان گفت:

من از هواداران ممنون هستم، در هفته‌های گذشته محبت داشتند و در کنار ما نزدیک هتل آمدند و به بازیکنان و کادرفنی انرژی دادند و اجازه دادند که خیلی راحت و سر وقت به ورزشگاه برویم. از آنها خواهش می‌کنم که هر برنامه‌ای هم دارند کنار هتل انجام دهند تا سوءتفاهمی به وجود نیاید، از آنها خواهش می‌کنم که باهوش باشند و به فکر اینکه پرسپولیس در کدام هتل هست، نباشند. همه این مسائل را کنار بگذارند و فقط به تیم‌شان فکر کنند و انرژی بدهند و باهوش عمل کنند و کاری نکنند که به خاطر احساسات‌شان به تیم لطمه‌ای وارد شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محرم نویدکیا برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!

به گزارش ورزش سه، در ادامه اتفاقات عجیب فوتبال ایران که هر چه سطح مسابقات پایین‌تر می‌رود بیشتر می‌شود امروز یک تیم خوزستانی به یک تیم دیگر خوزستانی اجازه نداد مسابقه رسمی‌اش در لیگ آزادگان برگزار شود.
دیروز قرار بود دو تیم استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اهواز و ورزشگاه غدیر این شهر به مصاف هم بروند که این مسابقه به خاطر تمرین تیم لیگ برتری استقلال خوزستان  و عدم همکاری این باشگاه  برگزار نشد و اعضای دو تیم که دو ساعت پشت درهای بسته ورزشگاه معطل مانده بودند با یک صورتجلسه محل را تکر کردند تا تکلیف این بازی  نامشخص باشد و فعلا به تعویق بیافتد.
جالب اینکه در تماس‌های ابتدایی مدیران  تیم استقلال خوزستان اجازه برگزاری بازی در این ورزشگاه را داده بودند اما بعدا مشخص شد آنها نمی‌خواهند زمین را به استقلال ملاثانی بدهند و برای خودشان برنامه ریزی کرده‌اند که ساعت 16 در این ورزشگاه تمرین کنند!
با شرایطی که ایجاد شد مسئولان باشگاه استقلال خوزستان در تماس‌های مختلف با فرماندار و استاندار خوزستان و مسئولان ورزش و هیئت فوتبال  تماس گرفتند و حتی حدود 45 دقیقه قبل از شروع زمان بازی تماسی با مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان داشتند که آنها حاضر به همکاری نشدند و این بازی به شکل عجیب برگزار نشد و به تعویق افتاد.
سیاوش اکبرپور و مهدی رجب زاده سرمربیان دو تیم استقلال ملاثانی و فجر سپاسی شیراز که زمانی در همین تیم فجر همبازی بودند همراه تیم‌هایشان چند ساعت پشت درهای بسته این ورزشگاه معطل ماندند و هاج  و واج مانده بودند که چطور ممکن است برای انجام یک مسابقه رسمی در این سطح چنین اتفاقی رخ دهد و یک باشگاه و مسئولانش مانع از انجام مسابقه شوند.
در عین حال در شرایط فعلی استقلال ملاثانی از شرایط به وجود آمده ناراضی است و فجر سپاسی هم که در سودای صعود به لیگ برتر بسر می‌برد و شانس زیادی برای رقم زدن این اتفاق دارد امیدوار است کمیته انضباطی با تعیین نتیجه سه بر صفر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد و شانس صعودش را  بیشتر کند، رایی که قطعا اعتراض سایر تیم‌ها را در پی خواهد داشت اما فجر هم حق دارد.

تصاویر ارسالی از اهواز را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • عجیب، اما واقعی؛ دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت
  • عجیب، اما واقعی؛ پرسپولیس و استقلال قسطی فروخته شد
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!