Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@18:30:39 GMT

کمک ۳۰ میلیون تومانی خیر سرخسی برای ساخت سالن ورزشی

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۸۰۷۰

کمک ۳۰ میلیون تومانی خیر سرخسی برای ساخت سالن ورزشی

صدری فر گفت: آقای حاج عظم علی میرزایی از خیران نیک اندیش، زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر به ارزش ۳۰ میلیون تومان را برای ساخت سالن ورزشی سرپوشیده در روستای اسلام قلعه شهرستان سرخس اهدا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی صدری فر، رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: آقای حاج عظم علی میرزایی از خیران نیک اندیش، زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر به ارزش ۳۰ میلیون تومان را با سند ملکی برای ساخت سالن ورزشی سرپوشیده در روستای اسلام قلعه این شهرستان اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این اقدام خداپسندانه قطعا باعث پیشرفت، رشد و توسعه فعالیت‌های ورزشی در آینده ورزشکاران این روستا می‌شود.

صدری فر تصریح کرد: جانمایی محل ساخت سالن ورزشی سرپوشیده روستای اسلام قلعه انجام شده و عملیات ساخت این پروژه از خردادماه امسال شروع می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس در پایان گفت: پیش از این با پیگیری‌های نماینده مردم سرخس در مجلس مبلغ ۵ میلیارد تومان از طریق وزارت نفت برای این پروژه تامین اعتبار شده است و امیدواریم با مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و فرماندار شهرستان، عملیات ساخت این پروژه به‌زودی شروع شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ساخت سالن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید

به گزارش خبرنگار مهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر به همراه هیئت‌های دوچرخه سواری، کوهنوردی و ورزش‌های همگانی همایش منطقه‌ای گسترده ای را ساعت ۶ صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت به یاد ورزشکار فقید زنده یاد علیرضا خداشناس برگزار می‌کند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر تا فردا چهارشنبه ثبت نام خود از این همایش ورزشی را ادامه خواهد داد. تاکنون استقبال گسترده ای از این همایش شده است که نگاه اهالی ورزش دوچرخه سواری در رشته کوهستان را به خود اختصاص داده است.

زنده یاد علیرضا خداشناس یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران استان آذربایجان شرقی بود که آبان ماه سال گذشته در یک سانحه ورزشی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 6086861

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال