Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از دیروز تا امروز ۱۰۹۴ مبتلای جدید شناسایی و ۳۱۴  نفر بستری شدند و در این مدت ۲۳ خانواده هم به خاطر مرگ کرونایی داغدار شدند - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان،  بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی شهرستان‌های استان اصفهان در همه‌گیری کووید 19 از روز شنبه 18 اردیبهشت دهاقان و شهرضا در وضعیت خیلی پرخطر و شهرستان‌های اصفهان، لنجان فلاورجان، نجف‌آباد، تیران و کرون، آران و بیدگل، فریدن، اردستان، شاهین شهر و میمه، سمیرم کاشان نایین، نطنز، خوانسار، چادگان، فریدون‌شهر، گلپایگان، مبارکه و خمینی‌شهر در وضعیت نارنجی پرخطر قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان خور و بیابانک و بویین میاندشت و برخوار در وضعیت زرد یا خطر متوسط هستند.

بهروز کلیدری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان ‌با توجه به معیار نارنجی شدن رنگ استان، اظهار داشت: تعداد بیماران کرونایی که در طول شبانه‌روز بستری می‌شوند، اصلی‌ترین معیاری است که منجر به نارنجی شدن رنگ استان اصفهان شده است.

وی افزود: در طول دوهفته گذشته تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان در طی یک شبانه روز، حدود 500 نفر بیمار جدید بود که این روزها این تعداد به 200 تا 250 بیمار رسیده‌ است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان ادامه داد: شرایط ایده‌آل استان این است که تعداد بیماران جدید بستری شده به 50 بیمار در طول شبانه روز تقلیل یابد.

کلیدری افزود: اکنون تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان حدود 2000 نفر است و به دنبال شناسایی شدن ویروس هندی در استان‌های همجوار، در معرض جهش ویروس جدید کرونا نیز هستیم.

آمار کرونا در ایران| فوت 386 نفر در 24 ساعت گذشته

چه کسانی در استان گلستان واکسن کرونا زدند؟

کاهش 26 درصدی مبتلایان کرونا در هفته گذشته/ 5 استان در صدر جدول فوتی‌ها
 

بیش از یک هزار مبتلای جدید در شبانه روز گذشته

بر اساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیش از یک هزار مبتلای جدید دستاورد کرونا در شبانه روز گذشته بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آمار روزانه کرونا در 22 شهرستان اصفهان، اظهار داشت: از دیروز تا امروز 1094 مبتلای جدید شناسایی شدند و 314  نفر کارشان به بستری کشید در این مدت 23 خانواده هم در استان به خاطر مرگ کرونایی داغدار شدند که همچنان شاهد روزهای تلخ کرونایی باشیم.

آرش نجیمی افزود:257 بیمار مرخص و  314 بیمار جدید بستری شدند که مجموع بیماران بستری را در بیمارستان‌های استان به 1997 بیمار رساند در حال حاضر  389 بیمار نیز در بخش مراقبت‎های ویژه تحت درمان هستند.

انتهای پیام/166/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تعداد بیماران استان اصفهان مبتلای جدید شبانه روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر پیشگیری از بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، بهمن رشیدپور، امروز_ سه‌شنبه، بیست‌وهشتم فروردین_ از شناسایی ۱۲ مورد بیمار مبتلا به کیست هیداتید در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: «کیست هیداتید» یک بیماری انگلی است که از فضولات سگ‌های ولگرد به انسان منتقل می‌شود.

وی افزود: سال گذشته یک هزار و ۷۲۴ نفر مورد گزش جانوران زهرآگین عقرب و مار قرار گرفتند که با انتقال به مراکز درمانی، تحت درمان قرار گرفتند.

مدیر پیشگیری از بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، با اشاره به شناسایی دو بیمار مشکوک به بیماری هاری طی سال گذشته، گفت: مراقبت، پیگیری و درمان یک هزار و ۹۴۹ نفر که توسط حیوانات مورد گزش قرار گرفته بودند، در مراکز پیشگیری و درمان هاری انجام گرفت.

وی از شناسایی و تحت درمان قرار گرفتن هشت بیمار مبتلا به مالاریا خبر داد و تصریح کرد: ۳۲ بیمار مبتلا به بیماری سل شناسایی و تحت درمان قرار گرفتند.

رشیدپور از شناسایی و کنترل ۵۰۴ مورد طغیان بیماری‌های متشکله از آب و غذا در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲۱ بیمار مبتلا به «هپاتیت A» شناسایی شد، ضمن اینکه پنج هزار و ۹۶ بیمار مشکوک به بیماری «گال» که یک بیماری پوستی است، شناسایی و تحت درمان قرار گرفتند.

وی به شناسایی و مراقبت از ۲۴۰ بیمار مبتلا به «تب مالت» در سطح استان خبر داد و گفت: شناسایی و مراقبت از ۴۰ بیمار مبتلا به «سالک» انجام گرفت.

مدیر پیشگیری بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: ۱۲ مورد نمونه مشکوک به بیماری «تب خونریزی کریمه کنگو» به انیستو پاستور ارسال شد.

کد خبر 745139

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد
  • افزایش ۳۷ درصدی بستری شدگان در کردستان طی ایام نوروز
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از حجم پا تشخیص می‌دهد
  • رصد پا با هوش مصنوعی برای جلوگیری از نارسایی قلبی
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق حجم پا تشخیص می‌دهد
  • شناسایی بیماران مبتلا به تب‌مالت در این استان
  • صرفه‌جویی ناشی از تاثیر «پیگیری بیمار» بر شاخص‌های «بستری مجدد» بررسی می‌شود
  • شناسایی ۶۶۸ نفر بیمار مبتلا به تب مالت در استان کردستان
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان برای اولین بار انجام شد