Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌‌ها ــ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در هر حوزه امتحانات حضوری مدارس یک مراقب و مربی بهداشت حضور دارد؛ صندلی‌ها از ۱.۵ متر تا ۲ متر فاصله‌گذاری شده و تمامی دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌ها رعایت می‌شود. - اخبار استانها -

محمدرضا ناظم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اصفهان  با اشاره چگونگی برگزاری امتحانات حضوری پایه‌های نهم و دوازدهم  اظهار داشت: براساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش در تابستان سال گذشته مقرر شد که امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم در هر شرایط رنگ‌بندی به صورت حضوری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین واسطه نیز تمهیدات لازم برای برگزاری حضوری امتحانات پیش‌بینی شده در حالی که امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم در خردادماه سال گذشته نیز به صورت حضوری برگزار شد و تجربه سال گذشته را در کارنامه خود داریم و برای امسال نیز هماهنگی‌های لازم با مراکز بهداشتی انجام شده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: در هر حوزه امتحانی یک مراقب و مربی بهداشت برای کنترل مسائل بهداشتی حضور دارد، صندلی‌ها از 1.5 متر تا 2 متر فاصله‌گذاری شده و تمامی دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌ها رعایت می‌شود، این در حالی است که مسئولین حوزه و خانواده‌ها باید از تجمع دانش‌موزان در محل امتحان خودداری کنند.

نماینده اصفهان: آموزش و پرورش نسبت به برگزاری حضوری امتحانات بازنگری کندوالدین و دانش آموزان نگران برگزاری امتحانات حضوری پایه‌های نهم و دوازدهم نباشندنایب رئیس کمیسیون آموزش: به جز "امتحانات حضوری" راهکار دیگری نیست

وی پیرامون چگونگی برگزاری سال تحصیلی جدید تصریح کرد: برای سال تحصیلی جدید نظر بر حضوری بودن است، به گونه‌ای که به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز تلاش بر این است در تابستان واکسیناسیون گروه هدف، معلم‌ها و استاد‌ها به صورت کامل انجام شود که برای سال تحصیلی جدید حداقل آموزش به صورت ترکیبی حضوری و مجازی باشد.

ناظم‌زاده خاطرنشان کرد: در سطح دنیا واکسنی برای افراد زیر 18 سال تولید نشده است و تنها در حال حاضر واکسن فایزر در حال آزمایش برای افراد زیر 18 سال است و تلاش بر این است که معلمان و اساتید در تابستان واکسینه شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امتحانات پایه نهم از 27 اردیبهشت‌ماه تا 18 خردادماه و امتحانات پایه دوازدهم از 27 اردیبهشت‌ماه تا 24 خردادماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/167/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پایه های نهم و دوازدهم امتحانات حضوری امتحانات پایه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مدیریت بحران استانداری بوشهر در پی اعلام هشدار هواشناسی، نحوه آموزش در مدارس ۴ شهرستان دیر؛ جم؛ کنگان و عسلویه را امروز به صورت غیرحضوری اعلام کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش بوشهر، براساس اعلام مدیریت بحران استانداری بوشهر در پی اعلام هشدار هواشناسی، آموزش دانش اموزان مدارس شهرستان‌های عسلویه؛ کنگان؛ جم و دیر در روز سه شنبه ۲۸ فروردین در هر دو نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد انجام خواهد شد.

بر این اساس سایر مدارس در استان بوشهر باز و آموزش به صورت حضوری است.

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۳۸۰۰ معلم به مدارس ابتدایی در استان
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مدارس ابتدایی کیش چهارشنبه غیرحضوری است
  • برگزاری آزمون شبه‌نهایی پایه دهم و یازدهم برای اولین‌بار
  • هجدهمین حراج حضوری شمش طلا با ۳۵۰ میلیون تومان وجه الضمان
  • آغاز آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم
  • برگزاری امتحانات شبه‌نهایی برای کنترل استرس دانش‌آموزان
  • آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم در استان اصفهان
  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند