Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@05:34:37 GMT

میلاد سرلک در آستانه محرومیت از دربی

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۸۹۳۳

میلاد سرلک در آستانه محرومیت از دربی

میلاد سرلک با دریافت کارت زرد مقابل سپاهان، تقابل با استقلال را از دست خواهد داد.

به گزارش طرفداری، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف سپاهان می‌رود که مصدوم و محرومی برای این بازی ندارد و با تمامی نفراتش می تواند مقابل سپاهان بازی کند. در این میان میلاد سرلک تنها بازیکن ۳ اخطاره پرسپولیس است که در صورت دریافت کارت زرد در دیدار امشب مقابل سپاهان، تقابل با استقلال را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شد پیش بینی شود گل محمدی با نشاندن سرلک روی نیمکت از زوج آشنای نوراللهی و کمال کامیابی نیا بهره ببرد اما به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس بدون توجه به این موضوع باز هم به سرلک میدان خواهد داد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلتنگی کاپیتان سابق و تیم ملی والیبال به پایان رسید

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام لیست تیم ملی والیبال ایران، میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی تیم اورال اوفا روسیه بار دیگر و پس از یک دوره غیبت عجیب، به تیم ملی والیبال ایران بازگشت.

میلاد عبادی پور در این فصل که در اورال اوفای روسیه توپ می زند، علی‌رغم نتایج ضعیف تیم این تیم، از لحاظ آماری عملکرد خوبی در لیگ دشوار روسیه از خود بر جای گذاشته است تا نوید همان میلاد عبادی پور همیشگی را برای تیم ملی بدهد.

عبادی‌پور که در حال حاظر از لحاظ دریافت اول در بین بازیکنان هم پستش در ایران نظیر ندارد، قطعا یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی در بازی های لیگ ملتهای والیبال خواهد بود. او می خواهد خاطره تلخ فصل گذشته را از ذهن هواداران والیبال پاک کند و برای تحقق این موضوع کافی است با یک عملکرد عالی همچون سال 2022 برای تیم ملی مثمر ثمر باشد و در پایان دور مقدماتی با دریافت‌های خوب و همچنین سرویس های دیدنی‌اش، ایران را به المپیک پاریس برساند.

دیگر خبرها

  • دلتنگی کاپیتان سابق و تیم ملی والیبال به پایان رسید
  • سپاهان- ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه
  • مالک شاو دربی میلان را به دلیل محرومیت از دست داد
  • سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • زنگ خطر برای 9 بازیکن بارسا و پاری‌سن‌ژرمن
  • سوال های بی جواب درباره سرلک در ملوان
  • توقع مربی پرسپولیسی از ستاره مورد علاقه گل‌محمدی!
  • میلاد خاطره تیام را زنده کرد(عکس)
  • کریستیانو رونالدو در آستانه محرومیت دو جلسه‌ای و جریمه نقدی