Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گیلان گفت: کارکنان دولت تفکر بسیجی را در خود تقویت کنند و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمود قاسم‌نژاد صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان اظهار داشت: نیروهای بسیج در انجام‌عمل و اطاعت از ولی‌فقیه، اخلاص خود را نشان داده‌اند و بسیجیان همواره با اخلاص و ولایت‌پذیری و بدون هیچ چشم‌داشتی به کشور و نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گیلان با اشاره به اینکه اخلاص مهم‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی بسیجیان است افزود: واقع‌نگری و آرمان‌گرایی از دیگر ویژگی‌های بسیجیان است این افراد همواره در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.

 قاسم نژاد عنوان کرد: کارکنان دولت باید تفکر بسیجی را در خود تقویت کنند و همچنین باید آرمان‌گرایی و عقل‌گرایی داشته باشند و مسئولیت‌پذیری در کارها را فراموش نکنند و همچنین بسیجی باید قدرت جذب داشته باشد نه دافعه زیرا جاذبه افراد بسیجی در بهبود عملکردها بسیار موثر است.

جانشین فرمانده سپاه گیلان در بسیج: مشارکت حداکثری عامل انسجام ملی استسفر به گیلان در تعطیلات عید فطر ممنوع استورود چک‌پول تقلبی به بازار گیلان؛ شهروندان هوشیار باشند

وی با اشاره به اینکه در راستای قدرت جاذبه بسیجی می‌توانیم سردار حاج قاسم سلیمانی را الگو قرار دهیم گفت: بسیج کارمندان باید تمام توان خود را به‌کار بگیرد تا همیشه به روز باشد زیرا نسل‌ها عوض می‌شوند و نسل جدیدتر امکانات و علم جدیدتری برای مواجهه با مشکلات و سوال‌های احتمالی نسل جدیدتر می‌خواهد.

 معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گیلان با اشاره به برگزاری انتخابات در خردادماه خاطرنشان کرد: حدود 60 هزار نفر در این انتخابات ما را همراهی می‌کنند و بیش از 3 هزار شعبه نیز برای برگزاری هرچه بهتر این فرآیند پیش‌بینی شده است و در کمال امنیت و آرامش این آزمون پیش‌ رو را پشت سر خواهیم گذاشت.

 قاسم‌نژاد به ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح تاکید کرد و افزود: افرادی که حق رای دارند باید از این فرصت برای انتخاب شخص صالح، متعهد، متخصص و دغدغه‌مند برای توسعه کشور استفاده کنند.

 معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گیلان در انتخابات پیش‌ رو بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی مردم هستیم خاطرنشان کرد: اگر اجازه بیان دیدگاه مختلف در جامعه داده شود مردم خودشان می‌توانند تشخیص بدهند که چه کسی گزینه بهتری است.

 مسئول سابق سازمان بسیج کارمندان سپاه گیلان نیز در این مراسم گفت: دو سالی را که در خدمت بسیج کارمندان بودم سال‌های پر از بحرانی را پشت سر گذاشتیم اما مردم در تمام عرصه‌ها با همدلی و همراهی حماسه آفریدند و بسیج کارمندان نیز سهم قابل توجهی در این راستا داشت.

سرهنگ پاسدار عباس حسینی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب که فرمودند "خدمت خالصانه به مردم بالاترین شاخص‌های ایمان است" خاطرنشان کرد: همیشه در طول خدمتم این سخن را پیش‌ رو قرار دادم و فکر می‌کنم هیچ لذتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

انتهای پیام/613/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امنیتی استاندار بسیج کارمندان معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) در اختتامیه جشنواره مدرسه عشق در رشت گفت: بیش از ۶ ماه است که چشمان مردم دنیا به جغرافیای غزه و فلسطین دوخته شده است.

او با اشاره به اینکه احاطه رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین بر اساس یک توطئه و نیرنگ از سوی استکبار جهانی شکل گرفت، افزود: بیش از یک قرن از ظلم و جنایت علیه فلسطین می‌گذرد و همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج به تشریح روند جنایت و احاطه زورمندانه و متجاوزانه اسرائیل علیه فلسطین پرداخت و تصریح کرد: پشت صحنه گردان اصلی جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی استکبار جهانی است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه اشغال فلسطین و قدس ظلمی نابخشودنی علیه جهان اسلام بوده است، گفت: قتل عام مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی علیه این مردم فراموش نمی‌شود.

او همچنین با بیان اینکه طوفان الاقصی ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد کرد، افزود: به برکت طوفان الاقصی جامعه بشریت بیدار شده و چراغ حمایت از فلسطین روشن شده است.

به گفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین، پایان اشغالگری‌ها و وحشی گری‌های رژیم جعلی و منفور اسرائیل فرا رسیده است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: فروپاشی اسرائیل شفاف و روشن بوده و این رژیم به بن بست رسیده است.

او با اینکه حمله اسرائیلی‌ها به کنسولگری ایران در دمشق یک جسارت و اشتباه استراتژیک بود، گفت: عملیات وعده صادق ستون جامعه استکبار را به لرزه در آورد.

رئیس سازمان بسیج به قدرت مثال زدنی ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی اشاره کرد و افزود: وعده صادق تنها ذره‌ای از نمایش قدرت نمایی ایران بوده است.

فرهنگ مقاومت راه نجات جامعه اسلامی است

سردار سلیمانی با بیان اینکه وعده صادق از ریشه در فرهنگ مقاومت دارد، تصریح کرد: قدرت نظامی در کنار مؤلفه ایمانی و معنویت‌ها موفقیت آمیز است.

او با بیان اینکه فرهنگ مقاومت راه نجات جامعه اسلامی است، گفت: بدون فرهنگ مقاومت با بالاترین تجهیزات نظامی هم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اهمیت و جایگاه فرهنگ، رسانه و هنر در عرصه‌های مختلف را تشریح کرد و افزود: فرهنگ و هنر و رسانه مؤثرترین ابزار برای مقابله است.

سردار سلیمانی با تأکید بر لزوم تقویت دبیرخانه جشنواره مدرسه عشق اظهار امیدواری کرد: این جشنواره میدانی باز برای تبلور استعداد‌های فرهنگی و هنری شود.

او با اشاره به اهمیت قدرت نرم و معنویت بخشی جامعه اسلامی افزود: فرهنگ و هنر در ایران دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالایی است.

رئیس سازمان بسیج با تأکید بر لزوم توجه به جامعه هنری و هنرمندان تصریح کرد: فرهنگ ایرانی و اسلامی باید مرز‌های جغرافیایی را در نوردد.

 منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • فراخوان برای تداوم اعتصاب‌ها در پست بانک آلمان
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارس در سال ۱۴۰۳ به مناطق جنگی