Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نزاجا، گفت: انتخابات کارآمد و اثربخش انتخاباتی است که، از دو ویژگی مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح برخوردار باشد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام آجا، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در همایش مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نزاجا، گفت: هر انتخاباتی به ویژه انتخابات ریاست جمهوری پدیده‌ای بسیار مهم در کشور است که جایگاه و نقش تأثیرگذار آن در انسجام، امنیت ملی و تولید قدرت در برابر قدرت‌های خارجی بر هیچکس پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشوری که انتخابات قدرتمند نداشته باشد رئیس جمهور مقتدری هم نخواهد داشت و در نتیجه به کشوری ضعیف که همواره مورد ظلم و تحقیر است تبدیل خواهد شد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد: نبود رئیس جمهور قوی و ساختار مدیریتی منسجم منجر به ضعف کشور می‌شود. برگزاری انتخابات قوی و پرشور برای ریاست جمهوری، امنیت، اقتدار، اعتماد به نفس بالا، صلابت، شجاعت و امید را به همراه دارد. انتخابات پرشور آبرو و امنیت ملی را به همراه دارد و ملتی که قصد دارد روی پای خودش بایستد باید در انتخابات مشارکت پر شور داشته باشد. اگر اینگونه نباشد دیگران بر اساس منافع خودشان برای آن کشور تصمیم می‌گیرند.
محمدحسنی ادامه داد: انتخاباتی، اقتدار، آبرو و قدرت ملی را به ارمغان خواهد آورد که کارآمد و اثر بخش باشد و انتخابات کارآمد و اثربخش نیز از دو ویژگی مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح برخوردار است. مشارکت حداکثری یعنی صد در صد کسانی که حق رأی دارند در انتخابات شرکت کنند و آن را یک وظیفه ملی، اخلاقی، دینی و سیاسی بدانند. شرکت حداکثری در انتخابات از هر زاویه‌ای که دیده شود یک وظیفه است.
وی تصریح کرد: دست یابی به هر دستاورد ارزشمندی نیازمند رعایت قاعده و قوانین آن موضوع است و از ویژگی‌های داشتن کشوری قدرتمند شرکت حد اکثریت در انتخابات است. هر کسی که در انتخابات شرکت نکند یعنی عدم اهمیت خود و کشورش را فریاد می‌زند در حالی که شرکت در انتخابات یک وظیفه واجب برای آحاد ملت است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به دستاورد‌های مشارکت حداکثری در انتخابات، افزود: جلوگیری از طمع‌ورزی و دست‌اندازی دشمن به منافع ملی و بالا بردن قدرت مذاکره کشور در مجامع و سازمان‌های بین‌المللی رابطه مستقیمی با تعداد رأیی دارد که از صندوق‌ها بیرون می‌آید. با مشارکت حداکثری، دشمن می‌فهمد که کشور صاحب دارد در نتیجه عدم شرکت حداکثری در انتخابات نوعی خودزنی سیاسی برای یک ملت به شمار می‌رود.   رئیس جمهور با ایمان لحظه‌ای از خدمت به مردم غفلت نمی‌کند  محمدحسنی دومین ویژگی انتخابات کارآمد و اثربخش را انتخاب اصلح دانست و اضافه کرد: اولین ویژگی برای انتخاب اصلح این است که رئیس جمهور باید کفایت و مدیریت خوبی در اداره کشور داشته باشد، زیرا رئیس جمهور، شخص دوم کشور است. ویژگی دوم رئیس جمهور اصلح این است که باید با ایمان و خداترس باشد. رئیس جمهور با ایمان لحظه‌ای از خدمت به مردم غفلت نمی‌کند، مسائل و مشکلات کشور مانند تورم برایش مهم است. فرماندهی کل قوا (حفظه الله تعالی) می‌فرماید: «رئیس جمهور باید با ایمان باشد، رئیس جمهور بی ایمان کشور و مردم را می‌فروشد».
وی نصریح کرد: سومین ویژگی انتخاب اصلح رئیس جمهور ضد فساد بودن و عدالت خواهی است. رئیس جمهور غیرعادل تبدیل به طاغوت می‌شود، اشرافی گری و شهرت زدگی برایش مهم نخواهد بود و فقط به آسایش و راحتی خودش فکر می‌کند در حالی که رئیس جمهور باید همه شهر‌های کشور را به یک چشم ببیند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش عملکرد انقلابی و جهادی، اعتقاد به توانمدی‌های داخلی، اعتقاد به جوانان کشور، مردمی بودن، امیدواری نسبت به آینده و عدم دوتابعیتی بودن را از دیگر مولفه‌های مهم ویژگی یک رئیس جمهور اصلح دانست و اظهارداشت: رئیس جمهور نباید خودش و فرزندانش دو تابعیتی باشند. دو تابعیتی یعنی کسی که دو وطن دارد و در وطن دوم قسم و سوگند یاد کرده که در صورت تهدید و خطری برای کشور دوم با همه دارایی و جان خود از آن کشور دفاع کند. البته مهاجرت به خودی خود عیبی ندارد و ممکن است باعث پیشرفت نیز باشد به شرط اینکه کسی که مهاجرت می‌کند انقلابی و ایرانی بماند و تصمیماتی بر ضد کشور و به نفع دشمن نگیرد.   بیشتربخوانید: شهید حجازی از فرماندهان موفق و تأثیرگذار جبهه مقاومت بود اعلام آمادگی سپاه برای برپایی بیمارستان‌های صحرایی/ اگر پیشنهاد وزیر بهداشت برای ایام نوروز پذیرفته شده بود کرونا این چنین شعله‌ور نمی‌شد زیردریایی غدیر؛ از تجهیز به اژدرافکن تا شکار تجهیزات نظامی دشمن جنگنده «اف ۷»؛ از تجهیز به سیستم جنگ الکترونیک تا قابلیت سوخت‌گیری هوایی

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش انتخابات دولت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش انتخابات دولت رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح انتخابات کارآمد رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پنجاه و نهمین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دکتر محمد رضا مخبر دزفولی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.   حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌های کشور، در خصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: در جلسه امروز کمیته 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور انتخاب شدند.   وی ادامه داد: بر اساس رأی اعضای کمیته، دکتر ولی‌اله خوش‌طینت به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، دکتر رضا رستمی به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، دکتر محمد چمکوری به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر، دکتر رجب اکبر زاده به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان قم، دکتر آباد بهادری منفرد به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود، دکتر حسین دین‌محمدی به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان، دکتر منصور نیک‌پناه به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی سراوان، دکتر یاسر اسماعیلیان به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد، دکتر حامد سروش به‌عنوان رئیس مرکز آموزش عالی محلات و دکتر محمد جواد محمودی به‌عنوان رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیت کشور انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام