Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شبانه روز گذشته با ثبت ۵ مورد فوت جدید ناشی از کرونا آمار جان باختگان این بیماری در خراسان جنوبی به ۸۵۳ نفر رسید.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در شبانه روز گذشته ۷۴ تست مولکولی تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که مجموعا ۳۱ بیمار جدید شامل ۱۴ مورد بستری و ۱۷ مورد سرپایی شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر مهدی زاده افزود: از این تعداد ۲۴ مورد از بیرجند، ۳ مورد از طبس، دو مورد از نهبندان و از شهرستان‌های فردوس و قاین هرکدام یک مورد جدید شناسایی شد.

وی افزود: همچنین از ۳۹۳ تست سریع ۶۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد که مجموع موارد شناسایی جدید در شبانه روز گذشته در استان ۹۶ بیمار است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر ۲۳۲ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۳۵ نفر کرونا مثبتند.

وی افزود: از این تعداد ۲۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۱۱ نفر نامساعد است.

مهدی زاده گفت: در شبانه روز گذشته با ثبت ۵ مورد فوت جدید در بیماران کرونایی بیرجند در شبانه روز گذشته تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی به ۸۵۳ نفر رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: در شبانه روز گذشته ۶۳ بیمار با علائم تنقسی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۵۷ بیمار شامل ۳۳ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.
به گفته وی تاکنون ۱۹ هزار و ۸۴ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

تا روز گذشته ۵۴ هزار و ۶۲۵ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۲۰ هزار و ۷۲ بیمار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در خراسان جنوبی شبانه روز گذشته خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات قهوه به ۵۲ هزار تن رسید

صادق حسنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار گمرک در ۱۲ ماهه سال گذشته ۳۸ هزار تن چای وارد کشور شد و همچنین ۱۰ هزار تن صادر شده است.

او با بیان اینکه سالانه ۸۰ تا ۸۵ هزارتن چای مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: برآوردها حاکی از آن است که امسال تولید چای خشک به ۳۰ هزار تن برسد که با کسر صادرات، مابقی نیاز کشور باید از طریق واردات تامین شود.

حسنی حداقل قیمت هرکیلو چای برای مصرف کننده را ۱۰۰ هزار تومان و حداکثر ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

مدیراجرایی سندیکای چای از افزایش واردات قهوه خبر داد و گفت: بنابر آمار سال گذشته ۵۲ هزار تن قهوه وارد شد که نسبت به سال ۱۴۰۱، ۱۷ هزار تن رشد داشته است.

او گفت: افزایش واردات قهوه در سنوات اخیر روی میزان مصرف چای اثر گذاشته است و پیش بینی می‌شود که مصرف چای به ۵۰ تا ۶۰ هزارتن برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تداوم پایداری جو در خوزستان
  • واردات قهوه به ۵۲ هزار تن رسید
  • پیش بینی بارندگی در نیمه شرقی و نیمه جنوبی خراسان جنوبی
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی آماده باش ۴۰ تیم هلال احمر در خراسان جنوبی
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين