Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در بازدید از پروژه کارخانه نوآوری و خلاقیت سروش سیما از روند پیشبرد این طرح بازدید و از بهره برداری آن در هفته های آتی خبر داد. - اخبار فرهنگی -

 به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ، محمد مهدی کربلایی در این برنامه که به‌همراه شورای معاونین شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) صورت گرفت، گفت: طرح تاسیس کارخانه نوآوری و خلاقیت سروش سیما و مرکز شتابدهی تبلیغات – رسانه – بازاریابی در منطقه آزاد شهر فرودگاهی باتوجه به رویکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به توسعه پهنه های عملیاتی در صنایع مختلف، با سرمایه گذاری هلدینگ سروش سیما در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع و فضای استقرار 6 هزار متر مربع در زمستان سال 99 در فاز عملیات زیرساختی عمرانی آغاز شده و در هفته های آینده  به عنوان اولین کارخانه نوآوری مناطق آزاد کشور به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید، سعید احمدی مدیرعامل هلدینگ سروش سیما نیز با بیان این که تمام ظرفیت شرکت های زیرمجموعه هلدینگ برای پشتیبانی و پیشبرد این طرح ملی به کار گرفته شده است افزود: تجربه دو دهه فعالیت هلدینگ سروش سیما و شرکت های تابعه در حوزه تبلیغات – رسانه – بازاریابی در طراحی و عملیاتی کردن این طرح به خدمت گرفته شده تا زنجیره کاملی از حوزه های تخصصی تبلیغات – رسانه – بازاریابی در بستر این فضا مستقر و اکوسیستم این حوزه را ایجادکنند.

وی با اشاره به ظرفیت منطقه آزاد شهر فرودگاهی به عنوان پیشران بین المللی طرح افزود: امکان اتصال این طرح به درگاه ها و بسترهای جهانی مانند سازمان جهانی تبلیغات با امکانات و ظرفیت های منطقه آزاد شهر فرودگاهی پتانسیل های مهمی را برای اتصال منطقه به سکوهای بین المللی ایجاد کرده است.

 در این بازدید سهیل سیمره مدیرعامل شرکت شتابدهنده سروش سیما با اشاره به ظرفیت ایجاد شده با همکاری شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در این طرح عنوان کرد: حضور شتابدهنده های مکمل در بستر کارخانه نوآوری سروش سیما و ایجاد زنجیره فعالیتی اکوسیستم حوزه تبلیغات – رسانه - بازاریابی یکی از رویکردهای اصلی این پروژه ملی بشمار می رود.

وی همچنین نزدیکی به پایتخت و استقرار طرح در منطقه آزاد و هاب ترانزیت بین المللی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و همچنین امکان دسترسی شبکه مناطق آزاد کشور به ظرفیت ها و بسترهای ایجاد شده از طرح را از جمله رویکردها و برنامه های عملیاتی این پروژه عنوان کرد.
 ‏
کارخانه نوآوری و خلاقیت سروش سیما در حوزه تبلیغات – رسانه – بازاریابی بعنوان اولین مرکز در این زمینه در مناطق آزاد با سرمایه گذاری و مدیریت بخش خصوصی طراحی و ایجاد گردیده است و ظرفیت پذیرش و مشارکت با شتابدهنده‌های حوزه‌های مرتبط جهت توسعه ظرفیت‌ها و اکوسیستم نوآوری در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و مناطق آزاد کشور را داشته و بعنوان هاب علمیاتی - پشتیبانی برای مناطق آزاد کشور فعالیت خواهد کرد. این ظرفیت می تواند نمونه موفقی برای شکل دهی بسترهای مشابه در سایر مناطق آزاد باتوجه به رویکرد تجارت و ارتباطات بین الملل در ماهیت مناطق آزاد کشور باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی ره منطقه آزاد شهر فرودگاهی مناطق آزاد کشور کارخانه نوآوری سروش سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، علی احمد زاده در بازدید از کارخانه سیمان یاسوج افزود: جای بسی خوشحالی است که این واحد تولیدی با این مشکلات موجود، علاوه بر تولید ظرفیت اسمی خود، ۵۰ تن دیگرسیمان اضافه تولید می‌کند.
مفتخر مدیرکارخانه سیمان یاسوج هم گفت: تولید سیمان در این کارخانه در پنج بخش انجام می‌شود که همه این موارد تحت نظارت کامل هستند.
مدیرعامل کارخانه سیمان یاسوج هم با بیان اینکه این کارخانه در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: این کارخانه در سه شیفت در حال فعالیت است.
یاوری افزود: این واحد تولیدی روزانه ۷۵۰ تن سیمان تولیدی می‌کند که در برنامه داریم ظرفیت آن را در طی سه ماه آینده به ۹۰۰ تن برسانیم.
وی اضافه کرد: برای این کار تجهیزاتی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان خریداری شده که با این کار صادرات سیمان به سایر کشور‌ها در سال به ۱۰۰ هزار تن می‌رسد.

دیگر خبرها

  • اعزام و پذیرش تمامی مسافران خارجی در فرودگاه امام ادامه دارد
  • بازگشت پرواز‌های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حالت عادی
  • بازگشت پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حالت عادی
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج
  • مسافران فرودگاه امام؛ پیش‌از عزیمت پروازها را چک کنند
  • ولایتی: فروپاشی رژیم صهیونیستی قریب‌الوقوع است
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج 
  • ولایتی : فروپاشی رژیم صهیونیستی قریب الوقوع است
  • ولایتی: فروپاشی رژیم صهیونیستی قریب الوقوع است
  • حمایت از ایده‌های استارت‌آپی در مرکز خلاقیت و نوآوری سازمان بسیج علمی