Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@09:11:59 GMT

۱۴۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ارومیه کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۰۳۹۷

۱۴۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ارومیه کشف شد

ایرج حسن خانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از این میزان ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۱۲۰ گرم کوکائین است، افزود: در این زمینه یک متهم شناسایی و دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان ارومیه خیابان البرز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن خانی گفت: مأموران در بازرسی از منزل سوژه مورد نظر مقدار ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و۱۲۰ گرم کوکائین که به طرز ماهرانه‌ای در منزل جاسازی و مخفی شده بود کشف و ضبط کردند.

کد خبر 5208111

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی مواد مخدر تریاک ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها واکسن کرونا گرگان شب قدر فلسطین ماه مبارك رمضان اردبیل مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر با ۳.۵ تن تریاک در سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر و کشف بیش از ۳.۵ تن مواد مخدر از نوع تریاک در حوزه هنگ مرزی سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی دقیق موفق شدند از برنامه‌ریزی سوداگران مرگ برای قاچاق محموله مواد مخدر به داخل کشور مطلع شوند.

وی افزود: مرزبانان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و با اجرای کمین هدفمند توانستند با برتری آتش، سوداگران مرگ را زمین‌گیر کنند و ضمن دستگیری احدی از قاچاقچیان، تعداد دو دستگاه خودرو، مقادیر زیادی سلاح و مهمات جنگی و بیش از ۳.۵ تن مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های مرزبانان خاطرنشان کرد: مرزهای ایران اسلامی با زحمات و حضور شبانه‌روزی مرزبانان و با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور از امنیت و آرامش برخوردار است.

کد خبر 739069

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • یک سال از فرمان طالبان درباره ممنوعیت کشت خشخاش می‌گذرد/ ۷ کیلوگرم گوجه ۳۰ سنت، هر کیلوگرم تریاک حدود ۳۶۰ دلار
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • کشف ۱۵۴ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان
  • انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر با ۳.۵ تن تریاک در سیستان و بلوچستان