Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ بدرالدین حسون مفتی اعظم سوریه در سخنانی جمهوری اسلامی ایران را کشوری توصیف کرد که با بستن سفارت رژیم صهیونیستی و جایگزینی آن با سفارت فلسطین، وفادارای خود به آرمان فلسطین را نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «بدرالدین حسون» مفتی اعظم سوریه، در نشست مجازی «روز قدس، روز مستضعفین» که از سوی مجمع جهانی بیداری اسلامی برگزار شد، گفت که فلسطین تمامی ادیان آسمانی را در آغوش گرفته و تجاوزگران به این سرزمین آنگونه که خود ادعا می‌کنند، یهودی نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین گفت که بیت المقدس طبق گفته قرآن کریم در سوره اسراء، مکانی که است هیچ متجاوز و ظالمی در آن دوام نخواهد آورد و هرکسی در راه ظلم و ستم در این سرزمین قدم بردارد، نابود خواهد شد.

شیخ حسون تأکید کرد: «این وعده خداوند است و از سوی کسانی محقق خواهد شد که با خداوند پیمان بسته و در وعده خود صادق هستند و جمهوری اسلامی ایران در این مسیر گام برداشته و رهبر آن امام (ره) روز قدس را آخرین جمعه ماه مبارک رمضان قرار داد تا همزمان با شب قدر، شب قرآن باشد. اولین نشانه وفاداری به فلسطین، اقدام جمهوری اسلامی ایران در برچیدن سفارت اسرائیل و جایگزینی سفارت فلسطین بود.»

او تأکید کرد که متجاوزانی که به فلسطین آمده‌اند پیرو هیچ کدام از ادیان آسمانی نیستند، بلکه آن‌ها به دنبال نابودی دین حضرت عیسی (ع) تکذیب دین حضرت ابراهیم (ع) و از بین بردن دین رحمة للعالمین هستند و می‌خواهند مسلمان و مسیحی بر روی زمین باقی نماند و مسجدالاقصی و کلیسای قیامت را از بین ببرند.

مفتی اعظم سوریه، همچنین گفت که متجاوزان به فلسطین به این سرزمین آمده‌اند تا انسان را برده و بنده خود بسازند و در این مسیر ارزش‌های انسانی و اخلاقی برای آن‌ها ارزشی ندارد.»

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم قم در حمایت از تنبیه رژیم متجاوز اسرائیل توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

این تجمع مردمی امشب ساعت ۱:۲۰ به وقت شهادت حاج قاسم سلیمانی در صحن امام رضا علیه السلام در حرم کریمه اهل بیت در حال برگزاری است.

 ساعاتی قبل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی ده‌ها فروند موشک و پهپاد شلیک کرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از پاسخ دلاور مردان نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه از جمله شلیک موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان همکاری شانگ‌های حمله رژیم اسرائیل به سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد
  • دبیرکل سازمان همکاری شانگهای حمله رژیم اسرائیل را به سفارت ایران در دمشق محکوم کرد
  • نشست اضطراری شورای امنیت درباره پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل
  • ولایتی: فروپاشی رژیم صهیونیستی قریب‌الوقوع است
  • ولایتی: مقاومت امروز و تحولات منطقه بی‌سابقه بوده است
  • ولایتی : فروپاشی رژیم صهیونیستی قریب الوقوع است
  • ولایتی: فروپاشی رژیم صهیونیستی قریب الوقوع است
  • چرا حمله ایران به اسرائیل منحصربفرد است؟
  • این صدای اقتدار ایران است ...
  • تجمع مردم قم در حمایت از تنبیه رژیم متجاوز اسرائیل توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی