Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سال ۱۳۸۹ فدراسیون تیراندازی برای تامین فشنگ ورزشکاران اقدام به خرید فشنگ از شخص حقیقی کرده بود و در پی اتفاقات رخ داده دادگاه رای به پرداخت ۳۴۳/۹۸۷/۰۰۰ یورو معادل ۱۲ میلیارد تومان محکوم شده بود که پیگیری‌های فدراسیون تیراندازی از طریق مراجع قضایی این رای کذایی را باطل کرد و از دادن غرامت میلیاردی جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا ملک محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: ما باید به خاطر کوتاهی گذشتگان در فدراسیون تیراندازی ۱۲ میلیارد تومان خسارت پرداخت کنیم. ما در طی این سال‌ها به خاطر این پرونده ممنوع المعامله بودیم و مجازات ریالی بسیاری را داشتیم. در ادامه هم هیچ نفعی در حوزه خرید مهمات نداشته و فقط توانستیم جلوی هدر رفتن پول بیت المال را بگیریم.

دبیر فدراسیون در خصوص کمبود فشنگ تیراندازان و تدارک اردو‌های برون مرزی بیان کرد: طی این سال‌ها به دلیل تحریم‌ها نتوانستیم مهمات مورد نیاز ورزشکاران را تامین کنیم، اما در قبال ورزشکاران ساکت نماندیم و با استفاده از اعتبارات خود ورزشکاران را به ۲ اردوی برون مرزی مجارستان و کرواسی اعزام کردیم تا بتوانند به راحتی و بدون دغدغه تمرینات خود را ادامه دهند. روز گذشته هم برای من فیلمی از کمپ اردویی ملی پوشان ارسال کردند که دیدم به خوبی و با آرامش ملی پوشان تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

او افزود: ۳ ملی پوش ما (نجمه خدمتی، مهیار صداقت، آرمینا صادقیان) به این اردو‌ها اعزام شده اند و برای حضور در مسابقات جهانی کرواسی در ۲ رشته تفنگ و تپانچه ۵ ملی پوش دیگر هم به کرواسی اعزام خواهند شد تا در اردوی تیم ملی حضور یابند و تمرینات‌شان را زیر نظر سرمربیان خود تا مسابقات جهانی ادامه دهند. گلنوش سبقت الهی و جواد فروغی در رشته تپانچه بادی و امیر محمد نکونام، پوریا نوروزیان و حسین باقری در رشته تفنگ بادی قرار است تا پایان این هفته در صورت صدور روادید خود راهی کرواسی شوند.

بیشتر بخوانید

پیروزی فدراسیون تیراندازی در پرونده خرید فشنگ

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی اخبار ورزشی فدراسیون تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، فدراسیون جهانی تنیس روی میز رنکینگ هفته سیزدهم خود را منتشر کرد و بنیامین فرجی ملی‌پوش نابغه پینگ‌پنگ ایران همچنان صدرنشین رده سنی نوجوانان جهان در رده سنی زیر ۱۵ سال باقی ماند.

در این رنکینگ بنیامین فرجی با ۳۴۴۵ امتیاز همچنان بالاتر از ورزشکارانی از کشورهای کره جنوبی، ژاپن و چین رتبه نخست جدول رده سنی زیر ۱۵ سال و نوجوانان جهان را در اختیار دارد.

بانوی ایرانی مدیر مسابقات انتخابی آسیای میانه

با انتخاب کمیته فنی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا، سهیلا تقی‌پور داور بلوبچ تنیس روی میز کشورمان به عنوان مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه برگزیده شد. مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جوانان آسیای میانه در دو بخش آقایان و بانوان از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۶ می (۴ تا ۶ خرداد ) در کشور قزاقستان و شهر آستانه برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • ارتباط موثر با فدراسیون جهانی نقطه قوت فدراسیون در سال گذشته بود
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی
  • ورزشکار پارالمپیکی خوزستان در اردوی تیم‌ملی تیراندازی با کمان
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان
  • برای بارسلونا رقیب پیدا شد: علاقه آرسنال به خرید ژائو کانسلو
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی