Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:13:24 GMT

اختلال ۷۲ ساعته در مرکز تلفن گلستان اهواز

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۱۴۲۱

اختلال ۷۲ ساعته در مرکز تلفن گلستان اهواز

عباس عباسی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در ادامه عملیات بهینه، نوسازی و توسعه شبکه تلفن ثابت در مرکز گلستان اهواز با هدف ارایه خدمات با کیفیت مطلوب، توسعه شبکه مخابراتی از امروز آغاز شد.

وی گفت: با شروع این عملیات خطوط تلفن ثابت و دیتای adsl خانگی مشترکان در منطقه گلستان در منطقه بهارستان، بلوار نارنجستان، مجتمع شرکت نفت به مدت ۷۲ ساعت دچار اختلال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یک‌ میلیون مشترک تلفن ثابت منصوبه در مخابرات خوزستان وجود دارد.

برچسب‌ها شرکت مخابرات ایران اهواز دکل مخابراتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت مخابرات ایران اهواز دکل مخابراتی شرکت مخابرات ایران اهواز دکل مخابراتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، اثبات قدرت پوشالی صهیونیستها بود

منصور حقیقت پور در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی به ملت ایران قدرتی غیرقابل پیش بینی داد که دور از تصور دشمنان انقلاب بود، گفت: این عملیات ثابت کرد که ملت ایران هر  زمان پشت‌سر رهبر مقتدر خود قدم برداشته‌اند عزتمندانه به پیروزی رسیده‌اند و ما باید با تمام توان و با اتحاد و همدلی مکر دشمنان را به آنها بازگردانیم.   وی با تاکید بر اینکه هیچ قدرتی توان مقابله با عزم و اراده ملت ایران  را ندارد، اظهار کرد: عملیات وعده صادق پوشالی بودن رژیم کودک‌کش صهیونیستی را ثابت کرد و اقتدار نظامی ایران اسلامی را بیش از پیش به نمایش گذاشت.   این کارشناس مسائل منطقه گفت: امروز قدرت نظام و انقلاب برجسته شده است و بر خلاف پیش بینی های آمریکا عمل شد و آن‌ها هرگز تصور نمی‌کردند اقدامی از سوی ایران علیه رژیم صهیونیستی صورت پذیرد.   حقیقت پور خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق، یکی از نمونه‌های روشن و پرافتخار دفاع است که با تمام قدرت و اراده ملتی که به اسلام و انقلاب خود پایبندند، انجام شد و قدرت اراده ملت ایران به جهانیان ثابت شد.   وی تصریح کرد: این عملیات نه تنها نشان داد که ایران با تهدیدات خارجی تعارف ندارد، بلکه به‌وضوح بیانگر این است که هیچ اقدامی در حقوق و منافع ملی این ملت مظلوم، بی‌توجیه و بدون پاسخ نخواهد ماند.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • تلفن ثابت سازمانی
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • عملیات وعده صادق، اثبات قدرت پوشالی صهیونیستها بود
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • کدهای سفر اردوغان به عراق
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس
  • سالروز تاسیس سپاه پاسداران و هزمانی با عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • توسعه شبکه آب شرب در منطقه تازه توسعه یافته شهرک آیدین میاندوآب