Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@15:28:11 GMT

کاهش مدت قرارداد معلمان خرید خدمات کشوری است

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۱۴۴۹

کاهش مدت قرارداد معلمان خرید خدمات کشوری است

علیرضا عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که چرا معلمان خرید خدمات از تغییر قرارداد خود ابراز نارضایتی کردند، اظهار داشت: طرح خرید خدمات آموزشی یکی از راهکارهای تأمین نیروی انسانی در استان اصفهان بوده و حدود ۷ سال است که این طرح در استان اجرا می‌شود و در حال حاضر حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نیرو در دوره‌ ابتدایی، متوسطه، فنی و حرفه‌ای و کاردانش مشغول به خدمت در این طرح هستند که اکثریت آن‌ها در دوره ابتدایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش مدت قرارداد تمام نیروها شامل گروه معلم و عوامل اجرایی ۸ و نیم است که ۶ ماه و نیم قبل از عید یعنی از ۱۵ شهریور ۹۹ و دو ماه بعد از عید را شامل می‌شود، در ضمن میزان مدت قرارداد برای کل کشور از طرف وزارت یکسان است.

وی با تأکید بر اینکه اعتباری که وزارت آموزش و پرورش برای حقوق این نیروها به کل کشور اختصاص داده است معادل ۸ و نیم ماه است، گفت: بر این اساس با این نیروها قرارداد از طرف مؤسس منعقد می‌شود.

عابدی با بیان اینکه از ابتدای سال تحصیلی جاری معلمان خرید خدمات حداقل حقوق قانون کار را بر اساس میزان ساعت کارکرد و فرمت اعلام شده از طرف وزارت آموزش و پرورش دریافت خواهند کرد، بیان کرد: در گذشته هر استانی یک پرداختی برای خودش داشت و امسال با رایزنی با وزارت متبوع حداقل حقوق قانون کار مبنا قرار گرفت.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با بیان اینکه کیفیت کار معلمان خرید خدمات مورد رضایت است، خاطرنشان کرد: مسؤولان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان پیگیر رفع مشکلات و مطالبات نیروهای خرید خدمات هستند.

به گزارش فارس، در هفته گذشته  ۱۰۰ نفر از معلمان خرید خدمات با ابراز نارضایتی از تغییر قرارداد و حذف کردن ۱۵ روز از شهریور و ۱۵ روز از فروردین ماه از قرارداد خود با تجمع مقابل آموزش و پرورش اصفهان خواستار رسیدگی مطالبات خود شدند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس

کلیدواژه: معلمان خرید خدمات آموزش و پرورش اصفهان طرح خرید خدمات آموزشی آموزش و پرورش اصفهان معلمان خرید خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتحانات شبه نهایی برای آمادگی درامتحانات خردادماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،محمد جمالی آرند دیشب در برنامه زنده (گفتگو) تلویزیونی که از شبکه دنا پخش می شد،با بیان اینکه آزمون های شبه نهایی کشوری ویژه پایه های دهم و یازدهم تمامی رشته ها و پایه های تحصیلی درواقع تمرینی برای امتحانات نهایی در خردادماه است،افزود: امتحانات شبه نهایی کشوری پایه های دهم و یازدهم این چهار رشته در روزهای ۲۷ و ۲۹ فروردین ماه جاری و نیز روزهای اول و چهارم اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود.

وی،زمان شروع برگزاری آزمون های شبه نهایی کشوری پایه های دهم و یازدهم دانش آموزان این‌ چهاررشته درمدارس شیفت صبح استان را ،ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه در روزهای مقرر اعلام کرد و گفت:نظیر این آزمون برای دانش‌آموزان پایه های دهم و یازدهم هر چهار رشته هم در مدارس شیفت عصر راس ساعت ۱۴ در روزهای تعیین شده برای هر درس برگزار می شود.

جمالی آرند،افزود:برای برگزاری امتحانات شبه نهایی کشوری برای چهار رشته مذکور ۴ درس مهم از دروس عمومی و تخصصی آنها انتخاب شده است.

وی ،هدف از برگزاری امتحانات شبه نهایی پایه های دهم و یازدهم را آشنا کردن دانش آموزان با نمونه سوالات استاندارد و مفهومی در امتحانات نهایی خرداد ماه پیش رو برشمرد و گفت:بودجه بندی طراحی سوالات امتحانی از ۹۰ درصد حجم اولیه کتب درسی تعیین شده می باشد.

 جمالی آرند،با اشاره به تدوین نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، هدف از تدوین این سند را تربیت دانش‌آموز شش ساحتی اعلام کرد و افزود: در سند تحول بیشتر به مقوله تربیت اهمیت داده شده و هدف تربیت دانش‌آموز شش ساحتی است.

وی، اجرای سند تحول بنیادین مورد تاکید رهبر و سیاست های دوازگانه ابلاغی رئیس جمهور به اموزش و پرورش ،را از دستور کارهای آموزش و پرورش استان خواند و گفت:برای اجرایی سازی این منویات و کیفیت بخشی به آموزش و تربیت، برنامه های تحولی در حوزه های مختلف و راه اندازی قرارگاهی به همین منظور در آموزش و پرورش استان در حال اجراست.

جمالی آرند،به در پیش روبودن امتحانات نهایی و تاثیر سوابق تحصیلی بر کنکور اشاره کرد و افزود: برای آشنایی بیشتر و آماده سازی ذهنی دانش آموزان استان برای امتحانات نهایی خردادماه هم در دی ماه سوالات هماهنگ استانی و شهرستانی و هم در کنار آن امتحانات شبه نهایی برگزار کرده و خواهیم کرد.

وی،با اشاره به اینکه امتحانات هر سه پایه مقطع متوسطه دوم به صورت نهایی و هماهنگ کشوری برگزار می شود،گفت:سوالات مفهومی به شکل مفهومی و استاندارد بوده و دانش اموزان باید مطلب درسی را بخوبی بخوانند و استنباط و تحلیل خوبی از سوالات طراحی شده برای پاسخ داشته باشند.

محمد جمالی آرند ،به نقش مهم خانواده ها در رشد و ارتقاء کیفیت تحصیلی فرزندان خود اشاره کرد و از آنان خواست تا فرزند خود و آموزش و پرورش را در تحقق این مهم یاری کنند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان ،ازاجرای برنامه های مختلف از جمله داشتن پنجشنبه های طلایی برای ارتقاء کیفیت تحصیلی و نظام آموزشی خبر داد و افزود:در این روز از هر هفته علاوه بر برگزاری کلاس های فوق برنامه و رایگان برای جبران و عقب ماندگی تحصیلی دانش اموزان ،کارگاه های آموزشی توانمندسازی ویژه مدیران و معاونان آموزشی مدارس،سرگروههای آموزشی و دبیران استان برگزار می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دست‌آوردی داشته؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • ‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا
  • امتحانات شبه نهایی برای آمادگی درامتحانات خردادماه
  • خبر خوش آموزش و پرورش درباره حقوق معلمان
  • آموزش و پرورش به مشکلات معلمان مدارس استثنایی توجه کند
  • پیشنهاد دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره گزینش معلمان