Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@23:21:45 GMT

ایلان ماسک موجب کاهش چشمگیر قیمت دوج کوین شد!

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۱۵۵۱

ایلان ماسک موجب کاهش چشمگیر قیمت دوج کوین شد!

ایلان ماسک یکی از بزرگترین طرفدارهای رمزارزها محسوب می‌شود که با توییت‌هایش توانست قیمت دوج کوین را افزایش دهد. در حالی که بسیاری انتظار داشتند حضور مدیرعامل تسلا در برنامه SNL موجب افزایش قیمت این رمزارز شود، عکس این اتفاق رخ داد.

به گزارش برنا؛ دو هفته پیش مشخص شد که امروز ایلان ماسک میزبان برنامه SNL خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین خبر کافی بود تا قیمت دوج کوین افزایش پیدا کند و علاقه‌مندان به این رمزارز با انتظار حضور ماسک در SNL، به خرید دوج کوین ادامه دهند.

قیمت این رمزارز در روزهای اخیر افزایش چشمگیری پیدا کرد و به بالای ۷۰ سنت رسید. همین موضوع باعث شد بسیاری منتظر قیمت یک دلاری آن باشند و منتظر چنین اتفاقی با حضور ماسک در SNL بودند.

یکی از دلایل انتظار کاربران برای افزایش قیمت این رمزارز، استفاده از نام آن توسط مدیرعامل تسلا در برنامه SNL بود. اگرچه ماسک از نام آن در اجرایش استفاده کرد، اما تاثیری روی افزایش قیمت این رمزارز نداشت. ماسک حتی در این برنامه دوج کوین را آینده بازار ارز اعلام کرد و گفت وسیله مالی غیرقابل توقفی است که دنیا را می‌گیرد.

در حقیقت عکس این اتفاق رخ داد و قیمت دوج کوین از ۶۶ سنت به ۵۰ سنت کاهش پیدا کرد و البته در حال حاضر با کمی بهبود، در نزدیکی ۵۵ سنت قرار دارد.

قیمت دوج کوین

با توجه به اینکه نوسانات بخش طبیعی از بازار رمزارزها محسوب می‌شوند و ارزش دوج کوین در هفته‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته، چنین سقوطی چندان عجیب نیست. با این وجود بسیاری انتظار داشتند که حضور ماسک در SNL باعث شود این رمزارز به قیمت ۱ دلار دست یابد، البته مدیرعامل تسلا اخیرا به کاربران توصیه کرده بود که در سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها محتاط باشند. این احتمال وجود دارد که در ساعات آینده، روند بازار عوض شود و دوباره شاهد رشد ارزش دوج کوین باشیم.

ماسک در برنامه SNL از ابتلایش به «سندرم آسپرگر» یا نشانگان آسپرگر خبر داد که نوعی اختلال رشد عصبی محسوب می‌شود که در طیف اوتیسم قرار می‌گیرد. مدیرعامل تسلا در این برنامه گفت اولین میزبان SNL با سندرم آسپرگر است یا حداقل اولین نفری است که چنین موضوعی را می‌گوید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماسک افزایش قیمت ارز دلار رشد اوتیسم رمز ارز ایلان ماسک دوج کوین مدیرعامل تسلا قیمت دوج کوین برنامه SNL

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد


به گزارش تابناک به نقل از شینهوا، شرکت Beijing Xinzhida Neurotechnology، یک رابط مغز و کامپیوتر (BCI) به نام Neucyber ساخته و آن را روی یک میمون آزمایش کرده است. این تراشه به میمون اجازه می‌دهد بازویی رباتیک را تنها با افکار خود کنترل کند.

شرکت سازنده ادعا می‌کند این فناوری به طور مستقل توسعه یافته است و اولین «BCI تهاجمی با عملکرد بالا» در چین محسوب می‌شود.

 
نه دانشمندان و نه شینهوا به استارتاپ ایلان ماسک اشاره‌ای نکرده‌اند، اما رونمایی از محصول جدید در انجمن سالانه‌ی Zhongguancun در پکن، هدف چین برای رقابت با نورالینک را برجسته می‌کند.

وزارت صنعت و فناوری چین سال گذشته BCI را به عنوان یک «فناوری نوظهور پیشرفته» طبقه‌بندی کرد. شرکت سازنده‌ی تراشه‌ی Neucyber هنوز آزمایش‌های انسانی را آغاز نکرده است.

دیگر خبرها

  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • پیش بینی نگران کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی به وقوع می پیوندد
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • پیش‌بینی های ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی
  • پیش‌بینی نگران‌کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • ایلان ماسک: شواهدی از بیگانگان ندیده‌ایم
  • ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟