Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-18@02:02:15 GMT

ممنوعیت ورود و خروج به البرز در تعطیلات عید فطر

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۱۵۶۷

به گزارش جام جم آنلاین البرز، استاندار البرز گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی، سفر در تعطیلات عید فطر حتی به استان‌های دارای شرایط زرد نیز ممنوع است و هر گونه ورود و خروجی با پلاک‌های غیر بومی ممانعت و جریمه می‌شود.
شهبازی افزود: فرمانداران، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا و تمامی نیرو‌های نظامی و انتظامی در البرز باید در خصوص اعمال محدودیت تردد‌ها در تعطیلات پیش رو به جد حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: اصناف البرز، درخواستی مبنی بر بازگشایی مشاغل گروه ۲ با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را داشتند و این امر طی مکاتبه و تماس تلفنی با ستاد ملی طرح و موافقت برای اعمال این درخواست انجام شد.
استاندار البرز افزود: گروه‌های آسیب پذیر مشمول گروه یک، در حال واکسیناسیون هستند و امیدوارم با توجه به اقدامات صورت گرفته تا پیش از پاییز امسال واکسیناسیون به پایان برسد.
شهبازی افزود: اصناف البرز همراهی بسیار خوبی با مصوبات ستاد ملی و استانی با کرونا داشتند و در خصوص بازگشایی مشاغل گروه ۲، ایجاد فرصت جهت پرداخت عوارض شهرداری و تمدید خودکار پروانه کسب تا سه ماه درخواست‌هایی مطرح کرده بودند که مورد موافقت قرار گرفت.
وی گفت: همچنین کسبه‌ای که در حوزه ساخت و ساز فعالیت دارند بر اساس ماده ۵۹ برای پروانه ساخت، تخفیف ویژه‌ای خواهند داشت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استاندار البرز مصوبه ستاد ملی شرایط زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰هزار و ۱۴۰واحدی بورس +نقشه

شاخص کل بورس در انتهای معاملات روز یکشنبه با رشد ۱۰۱۴۰ واحدی مواجه شد.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با رشد بیش از ۱۰ هزار واحدی مواجه شد.

ارزش معاملات خرد عدد ۲,۶۲۴ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین هفتگی، ۳۰% و نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین ماهانه ۴۳% کاهش داشته است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۳,۳۵۵ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. اما امروز ۲۷۲ میلیارد تومان ورود نقدینگی انجام شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۴۹۷ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت برای سومین روز متوالی با ثبت رقم ۲۹۰ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.

ارزش صف‌های خرید ۱,۵۱۱ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۹۵۲ میلیارد تومان افزایش داشته است. از سوی دیگر ارزش صف‌های فروش با کاهش ۵۱۳ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۳۹۴ میلیارد تومان قرار دارد.

تا این لحظه بیشترین ارزش معاملات را گروه فلزات اساسی با ثبت رقم ۲۵۶ میلیارد تومان (۰.۶ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های خودرویی با ارزش معاملات ۲۴۱ میلیارد تومان (۰.۵ برابر میانگین هفتگی) و شیمیایی با ارزش معاملات ۲۱۹ میلیارد تومان (۰.۷ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

گروه لاستیک و پلاستیک با ارزش معاملات ۳۶ میلیارد تومان (۱.۳ برابر میانگین هفتگی) بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. پس از آن گروه محصولات فلزی با ارزش معاملات ۶۱ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) و گروه منسوجات با ارزش معاملات ۱۳ میلیارد تومان (۱ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی عملیات بندری در بنادر شرق هرمزگان
  • ممنوعیت ورود سگ‌ به بوستان‌های تهران
  • ممنوعیت ورود سگ به بوستان‌های تهران
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • بازگشایی مجدد راه منطقه سهندآباد به آزاد راه پیامبر اعظم
  • ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر
  • ممنوعیت ورود به کنگره فلسطین برلین علیه وزیرسابق یونانی
  • رشد ۱۰هزار و ۱۴۰واحدی بورس +نقشه
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در صنوف غذایی البرز