Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان،علی زینی‌وند،در سومین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی سال ۱۴۰۰در محل استانداری کرمان، رفع بلاتکلیفی در پروژه‌های استان از جمله طرح‌های گردشگری را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: مسائل و موانع طرح‌ها در جلسات کارشناسی وکارگروه‌ها باید رفع گردد ودر صورت غیرامکان پذیر بودن رفع چالش‌ها، مسئله کاملا مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: معین های اقتصادی باید تعهدات پذیرفته را انجام دهند و در این خصوص ما و مردم از آنان مطالبه داریم، اگر کوتاهی هم از سوی سرمایه گذار و دستگاه ها وجود دارد باید مشخص شود.

استاندار کرمان ابراز داشت: فرمانداران موانع را در سطح شهرستان پیگیری ورفع کنند وچالش‌ها هرجا که قابل رفع نیست به ستاد استانی آورده شود.

وی گفت: تعهدات ایجاد شده توسط معین‌های اقتصادی که به امضای استاندار وقت و دستگاه‌های متولی و سرمایه‌گذار رسیده یک مساله اجتماعی تلقی شده و باید با رفع مشکلات اجرایی شوند.

وی افزود: انجام ندادن پروژه‌هایی مصوب، موجب ایجاد نارضایتی مردمی و مسائل اجتماعی ایجاد می‌کند لذا مدیران با ارائه راهکار با استفاده از ظرفیت قانونی باید به‌ فکر اجرای این طرح‌ها باشند.

زینی‌وند اضافه کرد: پنج معین اقتصادی مهم مس سرچشمه، گل گهر، جهاد نصر، بنیاد مستضعفان و جهان فولاد؛ صنایع و نهادهای اصلی استان کرمان هستند و هرکدام پذیرفتند که معین یک منطقه باشند لذا باید حتما به تکالیف خود عمل کنند.

استاندار کرمان تصریح کرد: این معین‌های توسعه استان کرمان تاکنون پروژه های اقتصاد مقاومتی خود را ارائه نکردند که باتوجه به اقدامات ارزنده این شرکت‌ها، جای بسی تعجب دارد و باید در اسرع وقت پروژه های مورد نظر اقتصاد مقاومتی خود را در سال جدید تعریف اعلام کنند.

استاندار کرمان گفت: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر برای احداث پروژه‌های توسعه‌ای مناسبی در شهرستان‌های رابر، ارزوییه، بم و کهنوج اعلام آمادگی کرده که با توجه به مطالبات مردم و استان باید به تعهدات خود عمل کند.

وی ادامه داد:اشتباهات فعلی برخی از معین‌های توسعه نباید فعالیت‌های مثبت گذشته را زیر سئوال ببرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استاندار کرمان ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کرمان معین های اقتصادی اقتصاد مقاومتی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت رخ دهد

قدس آنلاین: سپهر خلجی امروز در جمع خبرنگاران حاظر در حیاط دولت به تداوم انتشار شایعاتی در مورد تغییر در تیم اقتصادی دولتو جابجایی وزیر اقتصاد و بانک مرکزی در روزهای اخیر واکنش نشان داد و با تأکید بر اینکه : اتفاقات خوبی در اقتصاد رقم خورده و رشد اقتصادی کشور افزایش یافته است، گفت: از طرفی کاهش بیکاری را داشتیم، کنترل و کاهش حجم نقدینگی را تجربه کردیم و حتی تورم هم مهار شد و روند آن کاهشی است که همه محصول تلاش‌های تیم اقتصادی دولت است که به نظر می‌رسد برخی چندان دوست ندارند این اتفاقات رخ دهد و شایعاتی می‌سازند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: اما قرار نیست هیچ تغییری در تیم اقتصادی دولت ایجاد شود.

انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • ۴۰۰۰ همت برای تحقق نرخ رشد ۸ درصدی در اقتصاد کشور نیاز است
  • پرویز داوودی درگذشت
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت رخ دهد
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم