Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ موفق به ثبت رکورد جدیدی در تاریخ لیگ برتر انگلیس شده اند.

تیم های منچستریونایتد و استون ویلا در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 3-1 شیاطین سرخ به پایان رسید.

به گزارش طرفداری و به نقل از Opta، در بازی امروز منچستریونایتد مقابل استون ویلا، برتراند ترائوره در نیمه اول موفق به گلزنی برای تیم میزبان شد اما در نیمه دوم، شیاطین سرخ با به ثمر رساندن 3 گل، موفق به بازگرداندن نتیجه بازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکات آماری این دیدار را مرور می کنیم:

10  برد منچستریونایتد در فصل جاری لیگ برتر در شرایطی کسب شده که این تیم گل اول بازی را دریافت کرده است؛ این تعداد کامبک در طول یک فصل لیگ برتر برای یک تیم بی سابقه است. برونو فرناندز در همه رقابت های فصل جاری 13 گل از روی نقطه پنالتی برای منچستریونایتد به ثمر رسانده که رکوردی در تاریخ باشگاه محسوب می شود. برونو فرناندز ادینسون کاوانی به رکورد خاویر هرناندز و اوله گونار سولسشر در منچستریونایتد رسید. این مهاجم اروگوئه‌ای در فصل جاری موفق به ثبت 5 گل به عنوان یک بازیکن تعویضی شده است. در فصل جاری، برونو فرناندز تا به اینجای کار موفق به ثبت 27 گل برای منچستریونایتد در تمامی رقابت ها شده است و در کنار فرانک لمپارد، فرناندز به تنها هافبکی تبدیل شد که موفق به ثبت این تعداد گل به عنوان یک هافبک شده است. لمپارد در فصل 2010-2009 موفق به ثبت این تعداد گل شده بود. رکورد تعداد پنالتی در یک فصل لیگ برتر انگلیس شکسته شد! پنالتی برونو فرناندز به استون ویلا، 113‌مین پنالتی گرفته شده در فصل جاری بود. پیش از این، این رکورد مربوط به فصل 2007-2006 می شد که 112 پنالتی در آن فصل گرفته شد.

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با مهدی تارتار: حسن یزدانی کشتی می گیرد میخکوب می شوم؛ نمی شد از نامجومطلق توپ بگیری پرسپولیس در آستانه گران قیمت ترین قرارداد تاریخ استقلال، پرسپولیس و تراکتور قبل از یک هشتم آسیا تقویت می شوند داستان فراموش شده هوگو مارادونا، برادر کوچک دیگو تراشتگن خطاب به سوارز: هی لوییس، این طوری نه! / سر و کله زدن ال پیستولرو و رفقای قدیمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس برونو فرناندز فصل جاری موفق به ثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ ثانیه عجیب از لیگ برتر انگلیس (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین ها 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حضور علیرضا بیرانوند به همراه فرزندش روی سکو‌های ورزشگاه آزادی (فیلم) جملات عجیب گزارشگر فوتبال/ چه شبی شده امشب؛ قیمت نفت بالا می ره... توپ جایی رفت که غم نباشه! (+ویدیو) حرکت خاص دختر نکونام در بازی استقلال - مس (فیلم)

دیگر خبرها

  • اولین گل گری کیهیل در لیگ برتر انگلیس (17 آوریل، 2006) / فیلم
  • 10 کیت ماندگار و فراموش‌نشدنی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • ۲۰ ثانیه عجیب از لیگ برتر انگلیس (فیلم)
  • بررسی آمادگی برای گذر موفق از پیک مصرف برق سال‌ جاری
  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم
  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر
  • خلاصه بازی چلسی 6-0 اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • جدایی قطعی آنتونی مارسیال از منچستریونایتد در پایان فصل جاری
  • رکورد عجیب و منفی برای تیم پرافتخار؛ نشانی از بزرگی در این تیم دیده نمی‌شود
  • سولسشیر در آستانه چالشی جدید؛ چرا اسطوره منچستریونایتد در انتخابش، واسوس به خرج می‌دهد؟