Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@12:50:20 GMT

یوونتوس 0-0 میلان؛ محل تبادل نظر کاربران

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۲۸۷۲

شاگردان پیرلو و پیولی دیدار حساس و مهمی در مسیر راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا در پیش دارند. 

یوونتوس و میلان، تیم های چهارم و پنجم سری آ در دیداری تعیین کننده در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته اند. 

اطلاعات بازی یوونتوس و میلان تاریخ برگزاری: یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 (9 می 2020) ساعت برگزاری: 23:15 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم آلیانز، تورین تورنمنت: هفته 35 سری آ، فصل 21-2020 داور: پائولو والری گلزنان یوونتوس: - گلزنان میلان: - ترکیب یوونتوس (2-4-4)

شزنی | کوادرادو، دلیخت، کیه لینی، الکس ساندرو | مک کنی، بنتانکور، رابیو، کیه زا | موراتا، کریستیانو رونالدو

ترکیب میلان (1-3-2-4)

دوناروما | کالابریا، کیائر، توموری، تئو هرناندز | بن ناصر، کسیه | سالماکرز، براهیم دیاز، چالهان اوعلو | ابراهیموویچ 

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با مهدی تارتار: حسن یزدانی کشتی می گیرد میخکوب می شوم؛ نمی شد از نامجومطلق توپ بگیری پرسپولیس در آستانه گران قیمت ترین قرارداد تاریخ استقلال، پرسپولیس و تراکتور قبل از یک هشتم آسیا تقویت می شوند داستان فراموش شده هوگو مارادونا، برادر کوچک دیگو تراشتگن خطاب به سوارز: هی لوییس، این طوری نه! / سر و کله زدن ال پیستولرو و رفقای قدیمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود

ایتنا - این ویژگی که اتحادیه اروپا به واتس‌اپ تحمیل کرده، به زودی برای کاربران اروپایی این اپلیکیشن در دسترس قرار می گیرد.
شرکت متا (مالک واتس‌اپ، فیس‌بوک و اینستاگرام) در حال مجهز کردن پیام‌رسان واتس‌اپ به قابلیت جدید و شگفت‌انگیزی است که به کاربران اجازه می‌دهد با رقبای آن مانند تلگرام و سیگنال نیز تعامل و ارتباط برقرار کنند.

این ویژگی که اتحادیه اروپا به واتس‌اپ تحمیل کرده، به زودی برای کاربران اروپایی این اپلیکیشن در دسترس قرار می گیرد.

گفته می شود کاربران با فعال کردن گزینه «پیام‌های شخص ثالث» در بخش تنظیمات، می‌توانند انتخاب کنند که شماره تلفن همراهشان را با کدام پیام رسان‌های دیگر به اشتراک بگذارند.

سپس پیام‌رسان‌های انتخاب شده این امکان را خواهند داشت که از طریق شماره تلفن به پروفایل کاربر در واتس‌اپ دسترسی پیدا کنند و برای او پیام ارسال کنند.

بنابراین دیگر نیازی نخواهد بود که کاربران بین چندین پیام‌رسان جابجا شوند و می توانند تمام پیام‌های خود را در یک پلتفرم واحد دریافت کنند.

 

البته در ابتدا این امکان تنها محدود به ارسال متن ساده، تصویر و ویدئو خواهد بود و از ویژگی هایی مانند استیکرها، واکنش‌ها و پیام های ناپدیدشونده پشتیبانی نمی کند. همچنین هنوز نمی‌توان گروه‌هایی با اعضای چند پیام‌رسان مختلف ایجاد کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که متا تلاش دارد با وجود اجبار اتحادیه اروپا، بهره گیری از این قابلیت جدید را تا حد ممکن برای کاربران دشوار کند. برای مثال هنگام فعالسازی آن، پیغام هشداری نمایش داده می شود که کاربران را از خطرات احتمالی کلاهبرداری یا نقض حریم خصوصی توسط دیگر پیام‌رسان‌ها آگاه می‌کند.

متا تأکید کرده که تمامی پروتکل‌های امنیتی و رمزگذاری لازم برای انتقال امن داده ها بین پلتفرم ها رعایت خواهد شد. با این حال انتظار می رود مانند مواردی چون سایدلود برنامه ها در iOS، این شرکت روش‌هایی را برای سخت تر کردن استفاده از این ویژگی اتخاذ کند تا همچنان انحصار خود را حفظ کند.

دیگر خبرها

  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • گوگل، متا و اپل زیر تیغ جریمه در اروپا
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی
  • احتمال ممنوعیت اشتراک‌های پولی فیس‌بوک در اروپا
  • لائوتارو مارتینز: انتقاد کاستاکورتا از عملکردم در بازی‌های مهم؟ به او می‌گویم گلم مقابل میلان را ببیند
  • گل رونالدو نازاریو به موناکو روی همکاری رائول گونزالس و زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 2004/3/25) / فیلم