Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:04:02 GMT

نیمکت پرسپولیس فرمان وقت کشی داد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۳۰۶۷

نیمکت پرسپولیس فرمان وقت کشی داد

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا در کنفرانس مطبوعاتی بعد از مصاف با پرسپولیس اظهار کرد: فکر می‌کنم این یک بازی پایاپای بود در نیمه اول بود ولی مثل بازی‌های گذشته سرحال نبودیم که البته بخشی از آن طبیعی بود و بازی‌های تیم‌های اول و دوم جدول با هم فشار را روی بازیکنان و کادر فنی و داوران تأثیر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیمه اول سرحالی نداشتیم؛ نیمه دوم باز هم از لحاظ موقعیتی بازی معمولی بود ولی از لحاظ دوندگی و فشار بازی مصاف سنگینی بود، فکر می‌کنم قبل از گل بازی خیلی معمولی شاهد بودیم البته این را در مورد سپاهان عرض کردم، بعد از دریافت گل بازی خیلی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: یکی دو صحنه مشکوک در نیمه دوم بود که نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم ولی می‌گویند همه کارشناسان گفتند پنالتی بوده ولی برای من این موضوعت مهم نیست برای من مهم است بعد از دریافت گل تیم من خیلی خوب به بازی برگشت و خوب بازی‌سازی کرد و از فرصت‌ها استفاده کرد.

وی اضافه کرد: از لحاظ موقعیتی آن چنان بازی زیبایی نبود ولی طبیعی است این نوع بازی‌ها از لحاظ دوندگی و فیزیکی یک بازی فوق‌العاده سنگین است.

نویدکیا گفت: بارها در مورد تجمع هواداران صحبت کردم؛ ما امروز ۷۰ دقیقه در راه بودیم این خیلی سخت است و نمی‌دانم چگونه باید از هواداران خواهش کنم، می‌دانم و درک می‌کنم استادیوم برای کرونا کسی را راه نمی‌دهند و دلشان می‌خواهد تی را ببیند و ابراز احساسات کنند ولی واقعاً باید درک کنند طی کردن مسیر ۲۵ دقیقه‌ای در ۷۰ دقیقه واقعاً تمرکز را از ما می‌گیرد.

وی بیان کرد: برایم فوق‌العاده عجیب بود که از روی نیمکت به بازیکنان پرسپولیس می‌گفتند روی زمین بی افتید و این رفتار برای یک امتیاز بیشتر درست نیست.

کد خبر 5208299

منبع: مهر

کلیدواژه: محرم نویدکیا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها گرگان شب قدر فلسطین واکسن کرونا اردبیل ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری کاپیتان فولادی‌ها از نظر آمار و ارقام تاثیرگذارترین بازیکنان قرمزپوشان اهوازی بوده است. او سه گل سه امتیازی برای فولاد زده و 4 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است. با این حال از زمان حضور عبدالله ویسی در راس کادرفنی فولاد انصاری در یکی دو بازی نیمکت نشین بوده و به عنوان یار تعویضی به زمین رفته است.

با توجه به برخی حاشیه‌هایی که چندی قبل میان برخی طرفداران فولاد با انصاری پیش آمد، بعضی افراد ماجرای نیمکت نشینی انصاری را به آن اتفاقات ربط دادند و همین مساله مورد پرسش از عبدالله ویسی قرار گرفت.

سرمربی باتجربه فولاد خوزستان در خصوص نیمکت نشینی انصاری در یکی دو بازی اخیر تیمش گفت: «ساسان انصاری کاپیتان تیم ما و بسیار قابل احترام و دوست‌داشتنی است. هر بازیکنی در هر تیمی کاپیتان است، این شرایط را دارد و در کشورهای اروپایی هم اینگونه است. انصاری در تیم ما هم بازوبند سمت چپ من است.»

او ادامه داد: «من شخصا با ساسان انصاری صحبت کردم؛ برخی افراد در فضای مجازی به او حرف‌هایی زده بودند. من خودم آدم احساساتی هستم و در بازی با هوادار احساس کردم شاید اگر در ترکیب اصلی باشد، از طرف برخی هواداران چیزهایی را بشنود. از سوی ساسان کاپیتان و وزیر تیم ما است و اگر بد و بیراه‌هایی را در زمین می‌شنید، روی روحیه بازیکنان دیگر که او را بسیار دوست دارند، تاثیر می‌گذاشت. با این حال آن بازی را به عنوان تعویضی به زمین رفت، بازی بعد جلوی شمس‌آذر فیکس بود و در بازی آخر هم کمی سرماخوردگی داشت و دیر اضافه شده بود به همین خاطر از او در ترکیب اصلی استفاده نکردیم. این را هم بگویم که اگر به ساسان اعتقاد نداشتم، حتی به عنوان تعویضی هم از او استفاده نمی‌کردم.»

سرمربی فولاد همچنین گفت: «از قضا در بازی‌هایی که ساسان بازی نکرد هم ما نتیجه مطلوبی نگرفتیم و دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید نتایج ضعیف تیم به خاطر بودن ساسان است. یکسری افراد می‌خواهند تمرکز ما را برهم بزنند و دشمنی می‌کنند. هرچند که هرگز موفق نمی‌شود. رفاقت در مجموعه ما آنقدر فشرده شده که هیچ‌ کس نمی‌تواند یک مو میان آن بیندازد و شکافی ایجاد کند.»

ویسی در پایان در  خصوص کاپیتان فولاد افزود: «در روزهای گذشته ساسان انصاری آمادگی بدنی اش را به خوبی به رخ ما کشانده و قطعا در آینده از او بسیار بیشتر استفاده خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!