Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@18:00:17 GMT

نظر کارشناس داوری صحنه‌های مشکوک دیدار سپاهان و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۳۱۱۲

نظر کارشناس داوری صحنه‌های مشکوک دیدار سپاهان و پرسپولیس

تیم های سپاهان و پرسولیس در هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با وجود چند صحنه مشکوک در پایان با تساوی ۱_۱ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال برگزار شد که بیژن حیدری وظیفه قضاوت این بازی را برعهده داشت که در ادامه نظر نوذر رودنیل کارشناس داوری را می‌خوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخورد توپ با دست مدافع سپاهان

در نیمه نخست این بازی توپ ارسالی بازیکن به پرسپولیس در محوطه جریمه سپاهان به دست مدافع سپاهان برخورد کرد که داور پنالتی اعلام نکرد.

رودنیل: این صحنه پنالتی به سود تیم پرسپولیس باید اعلام می‌شد.

سرنگونی آل کثیر در محوطه جریمه سپاهان

عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس در محوطه جریمه برخوردی با عزت پورقاز داشت که داور دستور به ادامه بازی داد.

رودنیل: بازیکن شماره ۵ سپاهان مهاجم پرسپولیس را شارژ کرد و این باید پنالتی اعلام می‌شد.

زمین خوردن محمد رضا حسینی در محوطه جریمه پرسپولیس

در دقیقه ۶۴ محمدرضا حسینی با یکی از مدافعین پرسپولیس در محوطه جریمه پرسپولیس داشت که داور بازهم اعلام پنالتی نکرد.

رودنیل: این صحنه نیز باید پنالتی اعلام می‌شد اما زاویه دید بیژن حیدری خوب نبود و نتوانست تشخیص بدهد.

آیا ۴ دقیقه برای زمان‌های اضافه کم بود؟

رودنیل: درگیری در نیمه دوم بازی بسیار زیاد بود اما زمان ۴ دقیقه وقت اضافی کم بود و حداقل باید ۶ دقیقه زمان اضافه برای این بازی گرفته می‌شد.

کد خبر 492310

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس اشتباهات داوری کارشناسی داوری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق محوطه جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان کره‌جنوبی در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با قضاوت علیرضا فغانی در ژاپن برگزار شد که در ۹۰ دقیقه با برتری ۳ بر ۲ یوکوهاما به پایان رسید. دیدار رفت دو تیم با برتری یک بر صفر اولسان همراه شده بود و دو تیم در مجموع بازی‌های رفت و برگشت به تساوی سه بر سه رسیدند تا کار به وقت‌های اضافه و در نهایت ضربات پنالتی بکشد.

یوکوهاما بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان ۳۰ دقیقه ابتدایی نیمه اول موفق شد ۳ گل توسط اوناکا (۲) و آنتونی لوپز به ثمر برساند تا خیلی از هواداران این تیم جشن صعود را در همان نیمه اول برگزار کنند، اما خوشحالی آن‌ها زیاد طول نکشید و فقط ۵ دقیقه بعد، متئوس سلس موفق شد گل اول را برای اولسان به ثمر برساند.

کامیجیما در دقیقه ۳۹ یک خطای پنالتی انجام داد و با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد و کار برای نماینده ژاپن در ادامه دیدار و حفظ برتری سخت‌تر شد. بویانیچ پشت ضربه قرار گرفت و موفق شد گل دوم اولسان را به ثمر برساند. این بازیکن در ابتدا نیمه دوم نیز یک گل به ثمر رساند که توسط VAR مردود اعلام شد.

در ادامه تلاش دو تیم حاصلی نداشت و این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. یوکوهاما موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری دست پیدا کند تا تیم تحت هدایت هری کیول راهی فینال شود.

با این نتیجه تیم فوتبال یوکوهاما باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات قرار بگیرد. دیشب العین موفق شد با برتری مقابل الهلال عربستان راهی فینال این رقابت‌ها شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس