Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: با وجود کاهش ورودی بیمارستان‌ها طی روز‌های اخیر؛ همچنان تعداد بالای موارد بستری در بیمارستان‌های استان و آمار جانباختگان کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، نگران کننده است و تجربه موج‌های پیشین کرونا نشان داده است، در آغاز روند نزولی شدن سیر بیماری، ساده انگاری و بی توجهی می‌تواند منجر به موج بلندتری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرزاد لطفی اضافه کرد: سامانه salamat.gov.ir از روز گذشته از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شده و افراد متولد پیش از سال ۱۳۲۰ می‌توانند با مراجعه به این سامانه، اطلاعات خود را ثبت کنند.

او به بازدید روز گذشته استاندار فارس از پایگاه واکسیناسیون خودرویی دانشگاه در شهرک گلستان شیراز اشاره کرد و افزود: در این پایگاه تزریق واکسن کرونا برای سالمندان بالای ۸۰ سال در خودرو انجام می‌شود که در راستای تکریم سالمندان و اهمیت سلامت آنان است.

رئیس دانشگاه با اعلام خبر تزریق بیش از دوازده هزار دوز واکسن کرونا در فارس طی روز گذشته، آن را رکوردی در زمینه واکسیناسیون کرونا دانست و ادامه داد: با پیشرفت کار در زمینه واکسیناسیون عمومی کرونا، نقش پایگاه‌های سلامت برای مشارکت در واکسیناسیون پر رنگ‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی شیراز کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مرکز تصویربرداری MRI بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع ساخته شده است و شامل بخش های ام‌آر‌آی، سی‌تی‌اسکن و سونوگرافی است.

سید وحید حسینی افزود: هفت میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی، سیستم سرمایش، برق کشی کل ساختمان و خرید کامل تجهیزات این مرکز از سوی سعید قناعتی نیکوکار عرصه سلامت شهرستان به نیابت از مادر خود، مرحوم بانو صدیقه باقری نژاد اهدا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همچنین حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت بهداشت برای خرید دستگاه تامین شده است.

حسینی در ادامه افزود: در صورت تامین ساختمان دارای استاندارد‌های علوم پزشکی، آماده استقرار دانشکده پزشکی در شهرستان کازرون هستیم.

دیگر خبرها

  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • سهمیه مسافری به مناطق آزاد تعیین شد
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • «قاطعیت و همسان انگاری همگان در اجرای قانون»؛ استاد علیدوست: امام علی (ع) «قاطعیت» در اجرای قانون دارند
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد