Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای  تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای نشست خبری بازی این تیم برابر تیم سپاهان گفت: ابتدا به دلیل شرکت نکردن در نشست قبل از بازی عذرخواهی می‌کنم. اتفاقاتی که قبل از بازی رخ داد زیبنده باشگاه سپاهان نبود، اما آن را به پای مردم خوب اصفهان نمی‌نویسیم و  باید این مسائل پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره  تساوی تیمش برابر تیم سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار کرد: در مجموع بازی خوبی ارائه کردیم و مستحق کسب ۳ امتیاز بودیم. در نیمه اول و دوم برای برنده شدن موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما بعد از گل از فرصت‌های گلزنی‌مان خیلی راحت گذشتیم.

او افزود: فکر می‌کنم باید مقداری در حمله تصمیمات بهتری می‌گرفتیم، نزدن گل دوم دلیل مساوی نشدن بازی بود. البته به بازیکنان  پرسپولیس افتخار می‌کنم، زیرا در دوران برگزاری لیگ قهرمانان آسیا و قرنطینه شرایط سختی داشتند، اما تمرکزی خیلی خوب و انگیزه بالایی برای پیروزی در این مسابقه داشتند.

سرمربی تیم پرسپولیس بیان کرد: به تک تک بازیکنانم خداقوت می‌گویم و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. واقعا حیف شد، زیرا می‌توانستیم این بازی را با اختلاف گل ببریم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. به هر حال فوتبال است، اما داوری هم در ۱۰-۱۵ دقیقه پایانی تحت تأثیر بازی قرار گرفت.

داور باید یک پنالتی برای پرسپولیس می‌گرفت 

گل‌محمدی گفت: داور در نیمه اول می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد. خیلی از خطا‌ها را برای تیم حریف به راحتی اعلام می‌کرد، اما برای ما نمی‌گرفت این موضوع جای سوال دارد، اما به تیم داوری هم خسته نباشید می‌گوییم. فکر می‌کنم در مجموع بازی خوبی از هر ۲ تیم شاهد بودیم، پرسپولیس یکی از بازی‌های خوبش را انجام داد و مستحق کسب ۳ امتیاز بودیم، اما چنین اتفاقی رخ نداد.

او درباره اتلاف وقت بازیکنان پرسپولیس و مصدومیت بیش از اندازه آن‌ها بیان کرد: امشب ۲، ۳ مصدوم دادیم و هیچ وقت به بازیکنانم نمی‌گویم چنین کاری کنند و در ذات بازیکنان پرسپولیس هیچ وقت چنین مسائلی وجود ندارد. نمی‌توانید موردی از تیم ما پیدا کنید. تا آخرین لحظه شاگردانم برای پیروزی جنگیدند و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره درگیری‌های پس از پایان بازی گفت: اتفاق‌هایی که قبل از بازی در هتل  و در مسیر حرکت تیم ما به سمت ورزشگاه رخ داد تاثیرگذار است. ما انسان هستیم و تحت تاثیر اتفاقات تلخ قرار می‌گیریم. بازیکن وقتی وارد زمین می‌شود تحت تاثیر همین مسائل بازی می‌کند و اتفاق‌های بعد از بازی ادامه اتفاقات قبل از مسابقه بود.  

گل‌محمدی ادامه داد: تمام شاگردان من با نفرات حریف رفاقت دیرینه‌ای دارند، اما هیجان بازی خیلی زیاد بود و می‌توان گفت چنین اتفاقاتی طبیعی است، اما به هر صورت این اتفاقات زیبنده ۲ تیم نبود.

بیشتر بخوانید

سپاهان یک - پرسپولیس یک/ دوئل یحیی و محرم برنده نداشت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان یحیی گل محمدی لیگ برتر فوتبال قبل از بازی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی فر مدافع راست آماده این روزهای پرسپولیس که در دیدار مقابل نفت آبادان زننده یکی از گل‌های تیمش بود، بعد از انتشار تصاویر مربوط به بعد از شادی گلش، با رای کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و همچنین جریمه نقدی مواجه شد.

کمیته انضباطی اما در رای محرومیت این بازیکن قید کرده که او از حضور برابر سپاهان در جدال بعدی سرخ‌ها در لیگ برتر محروم خواهد بود. رایی که اکنون مورد اعتراض پرسپولیس قرار گرفته و آنها با اشاره به این موضوع که بازی بعدی‌شان مقابل آلومینیوم است، خواهان بررسی چرایی اینکه این کمیته قید محرومیت برابر سپاهان را اعلام کرده، هستند.

باشگاه پرسپولیس مدعی است در صورتی که این کمیته بازیکن تیم‌شان را محروم کرده، او باید از بازی بعدی تیم محروم می‌شد و اینکه آنها را به بازی خاصی ارتباط دهند، برای آنها سوال برانگیز شده است.

باید دید کمیته انضباطی به اعتراض پرسپولیسی‌ها بررسی خواهد کرد یا دانیال این هفته تیمش را برابر آلومینیوم در جام حذفی همراهی می‌کند و بعد از آن مقابل سپاهان یک جلسه محرومیتش را پشت سر می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود