Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@09:11:18 GMT

هان تنگ X5؛ کراس اوور چینی با کابین طرح چوب (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۳۲۶۱

هان تنگ X5؛ کراس اوور چینی با کابین طرح چوب (+عکس)

عصر ایران- هان تنگ نام کمپانی خودروسازی خصوصی در کشور چین است که فعالیت خود را از سال 2013 آغاز کرده است. یکی از جدیدترین کراس اوورهای این کمپانی هان تنگ X5 است که در بازار چین بالاترین تریم آن حدود 16 هزار دلار قیمت دارد.

ابعاد

خودرو از منظر ابعاد برابر با 4501 میلیمتر در طول، 1820 میلیمتر در عرض و 1648 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2600 میلیمتر است. ارتفاع از سطح زمین 157 میلیمتر و وزن خالص 1410 تا 1505 کیلوگرم محاسبه شده است.

رینگ های استاندارد آلومینیومی 17 اینچی هستند.

پیشرانه

در بخش پیشرانه تمامی تریم ها از نمونه 1.5 لیتری توربو 4 سیلندر با 156 اسب بخار خروجی و گشتاور 215 نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده 5 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک قابل سفارش است.

خودرو فاقد سامانه تمام چرخ  محرک است. ظرفیت باک 50 لیتر و شاخص مصرف سوخت برای 100 کیلومتر رانندگی با جعبه دنده دستی برابر است با: در شهر 8.9 لیتر، در بزرگراه 5.8 لیتر و در حالت ترکیبی 6.9 لیتر.

این آمار با جعبه دنده اتوماتیک برابر است با: در شهر 9.5 لیتر، در بزرگراه 6.2 لیتر و در حالت ترکیبی 7.4 لیتر.

سیستم ترمز درتمامی چرخ ها دیسکی است.

کابین و ایمنی

در طراحی کابین تلاش بر این بوده تا یک محیط باکیفیت ارائه شود که تریم طرح چوب بخشی از برنامه مذکور است. از  امکانات کابین می توان به سیستم تهویه اتوماتیک(آپشن) با دسترسی برای ردیف عقب، استارت کمه ای، سانروف(آپشن)، ناوبری ماهواره ای، نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر(آپشن)، بلوتوث، تنظیم الکتریکی صندلی ها(آپشن)، استراحتگاه دست جلو و عقب، صندلی ردیف سوم(آپشن)، پاور ویندوز جلو و عقب، سنسور باران(آپشن)، برف پاک کن عقب و ... اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: استارت دکمه ای(آپشن)، رادار پارک عقب، رادار پارک جلو(آپشن)، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی، نمایش نقاط کور دید راننده(آپشن)، هدلایت اتوماتیک(آپشن)، ایربگ راننده و سرنشین، ایربگ جانبی جلو  و عقب(آپشن)، ایزوفیکس و ... اشاره کرد.

این خودرو یک نمونه الکتریکی هم دارد که تصاویر آنرا مشاهده می کنید.

مازیار دانیالی

بیشتر بخوانید: *ساوایست A5؛ سدان ارزان قیمت چینی با طراحی اسپرت و پیشرانه تنفس طبیعی (+عکس) *ساوایست DX7؛ تجربه ای لوکس از یک کراس اوور اقتصادی چینی! (+عکس) *ساوایست DX3؛ کراس اوور کوچک چینی و یادآوری ون سبز رنگ دلیکا(+عکس) *آر اس-5؛ کراس اوور عضلانی چینی با پیشرانه توربو و کروز کنترل تطبیقی(+عکس) *جتور X70S؛ کراس اوور چینی با احتمال حضور در بازار ایران (+عکس) *تی77؛ شاسی بلند چینی فاو با موتور 1.2 لیتری توربوشارژ/شباهت به طراحی محصولات فولکس واگن و یک کپی زیبا (+عکس) لینک کوتاه: asriran.com/003Hmx

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کراس اوور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرانک پرتوآذر دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس دو جهانی اسپانیا شده، توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب نماید.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هونگچی ئی اچ7 کانورتیبل؛ شروعی برای کوپه های چینی! (+تصاویر)
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • نشان نقره کراس کانتری نوجوانان کشور برای رکابزن نهاوندی
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • (تصاویر) خودرویی که شیشه جلو و سقف ندارد
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول