Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@17:42:56 GMT

نورافکن: درگیری ها در بازی های سپاهان و پرسپولیس طبیعی است + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۳۲۸۱

نورافکن: درگیری ها در بازی های سپاهان و پرسپولیس طبیعی است + فیلم

‍‍‍‍‍‍

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان و پرسپولیس بین مدعیان قهرمانی هستند و این در گیری ها طبیعی است. امیدوارم در بازی‌های آینده حداکثر امتیاز را جمع کنیم تا در بازی‌های رو در رو شرایط سختی نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید نورافکن پس از تساوی سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: یک امتیازی که به دست آمد برای ما اصلاً شیرین نبود زیرا چندین بار فقط فرپلی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخواست دارم شرایط داوری را نگاه کنند، هرکس باشد این خطاها را می بیند.

وی ادامه داد: توانستیم به بازی برگردیم که با توجه به موقعیت‌های به دست آمده می‌توانستیم بازی را هم پیروز شویم و حیف شد که در اصفهان این اتفاق رخ نداد، اما در هر صورت به بازیکنان دو تیم خسته نباشد می‌گویم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در خصوص درگیری‌های آخر بازی تصریح کرد: سپاهان و پرسپولیس بین مدعیان قهرمانی هستند، نمی دانم چه اتفاقی افتاد ولی این درگیری‌ها طبیعی است. امیدوارم در بازی‌های آینده حداکثر امتیاز را جمع کنیم تا در بازی‌های رو در رو شرایط سختی نداشته باشیم.

کد خبر 492317

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس امید نورافکن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده روز گذشته در جریان پیروزی سپاهان مقابل ملوان انزلی به دلیل مصدومیت در نیمه اول تعویض شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد، اما بنابر اعلام پزشک این باشگاه مشکلی برای همراهی طلایی پوشان در دیدار آینده برابر پرسپولیس ندارد.

احمدزاده که تجربه حضور در پرسپولیس را دارد، انگیزه زیادی برای تقابل با تیم سابق خود خواهد داشت ولی مصدومیت او مقابل ملوان به شکلی بود که گفته می‌شد بعید است بتواند در بازی حساس هفته آینده لیگ برتر حضور پیدا کند که پزشک سپاهان این موضوع را رد کرد.

پزشک سپاهان عنوان کرده احمدزاده دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن شده که ام‌آر‌آی از او گرفته‌اند و روند درمان را خیلی سریع آغاز نمودند تا بتوانند از این بازیکن در دیدار مقابل پرسپولیس استفاده کنند.

تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی قرار می‌گیرد که بعید است احمدزاده به این مسابقه برسد، اما بنابر تاکید پزشک سپاهان در بازی برابر پرسپولیس می‌تواند به میدان برود.

دیگر خبرها

  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید