Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – شاگردان مجیدی در ایستگاه بیست و دوم لیگ برتر، در جدالی حساس در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن رفته‌اند.

ترکیب استقلال:  رشید مظاهری، سید احمد موسوی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، عارف غلامی، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، سبحان خاقانی، آرش رضاوند شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

ترکیب ذوب آهن:  شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد جهانی، رضا محمودآبادی، پیمان رنجبری، محمدعلی کاظمی، سینا اسدبیگی، محمد سلطانی‌مهر و مجتبی حق‌دوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۷: وحید محمدزاده روی پاس مجتبی حقدوست گل نخست بازی را وارد دروازه استقلال کرد. حقدوست بازیکن استقلال در زمان سرمربی‌گری علیرضا منصوریان بود. او در این بازی انگیزه بالایی دارد.

دقیقه ۱۵: رضا محمودآبادی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۲۴: آرش رضاوند با دریافت کارت زرد بازی حساس تیمش در دربی تهران را از دست داد.

اگرچه استقلال توپ  میدان را در اختیار داشت اما نتوانست گل ذوبی‌ها را پاسخ دهد. بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مهمان در نیمه نخست پایان یافت.

دقیقه ۴۶: مهدی مهدی پور به جای آرش رضاوند وارد زمین شد.

دقیقه ۵۳: ارسلان مطهری به جای سبحان خاقانی وارد زمین شد تا شاید گره از دروازه ذوب آهن باز کند.

دقیقه ۶۰: مجتبی حقدوست باز هم برای تیمش گل ساخت. میلاد جهانی روی پاس گل این بازیکن زهرش را ریخت و نتیجه را دو بر صفر کرد.

دقیقه ۶۵: آرمان رمضانی به جای هروویه میلیچ وارد زمین شد تا خط آتش استقلال با چهار مهاجم کار را دنبال کند.

دقیقه ۹۱: سعید مهری جای مسعود ریگی را در میانه میدان گرفت. استقلال در این بازی از ضعف بازی‌سازی در خط هافبک رنج برد و بازیکنان کناری این تیم هرچه سانتر کردند به گل تبدیل نشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن استقلال استقلال ذوب آهن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام دلیل از حال رفتن بازیکن رُم مقابل اودینزه (+عکس)

 رسانه‌ ایتالیایی از دلیل اتفاقی که باعث تعلیق بازی تیم‌های رُم و اودینزه شد، پرده برداشت.

به گزارش تسنیم، نشریه گاتزتا دلواسپورت با اشاره به حادثه‌‌ای از حال رفتن ایوان اندیکا مدافع تیم رم در بازی شب گذشته (یکشنبه) جالوروسی و اودینزه در ورزشگاه داسیا آره‌نا که باعث تعلیق آن در دقیقه 72 شد، ضربه وارده به قفسه سینه این بازیکن در نیمه نخست را دلیل وقوع این اتفاق اعلام کرد.

اندیکای 24 ساله در اواسط نیمه دوم بدون آنکه با بازیکنی دیگر برخورد داشته باشد، نقش بر زمین شد که این اتفاق سایرین را نگران وقوع حمله قلبی به بازیکن جالوروسی کرد، به خصوص وقتی پزشکان با دستگاه شوک وارد شدند. نگرانی‌‌ها اما با انتقال بازیکن به خارج از زمین بازی در حالی که هوشیار بود، برطرف شد. آخرین گزارش‌ها از پایدار بودن حال اندیکا حکایت دارد که مستقیماً از ورزشگاه به بیمارستان انتقال یافته  و در آنجا تأیید شد که او دچار حمله قلبی نشده است.

طبق گزارش نشریه گاتزتادلواسپورت اتفاقی که برای اندیکا رخ داد؛ نتیجه برخورد شدیدی بود که در دقیقه 38 بازی با لورنزو لوکا، مدافع تیم اودینزه داشت و طی آن ضربه‌ای شدید به قفسه سینه‌اش وارد آمد؛ البته این ادعای گاتزتا هنوز توسط مقامات باشگاه رم تأیید یا رد نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قرارداد اشلی کول با رم فسخ شد مديران فوتبالی کشور برای "دانش افزایی" به ایتالیا رفتند (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • اعلام دلیل از حال رفتن بازیکن رُم مقابل اودینزه (+عکس)
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • پرسپولیس از وسط زمین ۳ امتیاز گرفت
  • پرسپولیس از وسط زمین 3 امتیاز گرفت (عکس)
  • جدال اودینزه و رم به دلیل یک حادثه نیمه‌تمام ماند
  • تعلیق بازی اودینزه - رم در پی یک حادثه
  • بیانیه رم در مورد اندیکا: جای نگرانی نیست
  • دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال
  • هدیه ویژه گلزن بارسا به هوادار خردسال (عکس)