Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر و در آستانه دربی شکست خورد تا بهترین فرصت برای کاهش فاصله امتیاز با مدعیان قهرمانی را از دست بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌ فوتبال استقلال از ساعت 22:15 یکشنبه شب در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید محمدزاده (6) و میلاد جهانی (60) برای ذوب‌آهن گلزنی کردند. 

شاگردان فرهاد مجیدی که در این دیدار فرصت‌های گلزنی از دست دادند، با توجه به تساوی سپاهان - پرسپولیس این فرصت را داشتند تا در آستانه دربی روز جمعه هفته پیش‌رو فاصله امتیازی‌شان را با این دو تیم کم کنند، اما نتوانستند از این فرصت استفاده کنند. 

شاگردان مجتبی حسینی با این پیروزی 21 امتیازی شدند و به رده سیزدهم جدول رده‌بندی صعود کردند و استقلال نیز با 34 امتیاز در جایگاه سوم باقی ماند. 

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، سید احمد موسوی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، عارف غلامی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، مهدی قایدی، هرویه میلیچ (65 - آرمان رمضانی)، سبحان خاقانی (53 - ارسلان مطهری) و آرش رضاوند (46 - مهدی مهدی‌پور).

ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد جهانی (75 - علی خدادادی)، رضا محمودآبادی (46 -  سیدمحمد قریشی)، پیمان رنجبری، محمدعلی کاظمی، سینا اسدبیگی، محمد سلطانی‌مهر و مجتبی حق‌دوست (86 - مهرداد قنبری).

داور: رضا عادل

نیمه اول 
دقیقه 6: توپ ارسالی از روی ضربه ایستگاهی به محوطه جریمه استقلال را وحید محمدزاده با سر وارد دروازه رشید مظاهری کرد.

دقیقه 11: ضربه سر دیاباته در میان چند بازیکن ذوب‌آهن را شهاب گردان راهی کرنر کرد.

دقیقه 14: رضا محمودآبادی با خطا روی محمد نادری از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه 12: مجتبی حسینی، سرمربی ذوب‌آهن نیز به دلیل اعتراض با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 23: آرش رضاوند با خطایی که مرتکب شد، کارت زرد گرفت. 

دقیقه 27: شوت ریگی را باز هم گردان راهی کرنر کرد.

دقیقه 30: پاس عرضی به دیاباته رسید و این بازیکن پس از کمی مکث اقدام به شوت زدن کرد که توپ او نیز بار دیگر توسط دروازه‌بان ذوب‌آهن به کرنر رفت.

دقیقه 1+45: پیمان رنجبری با خطا روی آرش رضاوند از داور کارت زرد گرفت.

نیمه دوم
دقیقه 51: محمد علی کاظمی، بازیکن ذوب‌آهن در محوطه جریمه استقلال توسط مسعود ریگی روی زمین افتاد که داور اعتقاد به شبیه‌سازی داشت و به او کارت زرد داد. 

دقیقه 59: پاس خوب نادری به ارسلان مطهری رسید و این بازیکن می‌توانست گلزنی کند که گردان بار دیگر مانع باز شدن دروازه ذوب‌آهن شد.

دقیقه 60: اشتباه عارف غلامی در میانه زمین باعث شد ذوب‌آهن در موقعیت ضد حمله قرار بگیرد و میلاد جهانی با یک شوت زیبا برای دومین بار دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه 74: بار دیگر دیاباته می‌توانست گلزنی کند که گردان و مدافعان ذوب‌آهن توپ را از منطقه خطر دور کردند.

دقیقه 76: قایدی به دیاباته پاس زمینی داد و این بازیکن اقدام به زدن ضربه کرد که از کنار دروازه راهی اوت شد. 

دقیقه 81: ضربه قایدی پس از عبور از یک بازیکن در محوطه جریمه توسط مدافعان راهی کرنر شد.

دقیقه 83: مطهری صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه او با بی‌دقتی از بالای دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه 90: سعید مهری به جای مسعود ریگی به زمین آمد.

دقیقه 2+90: بهزاد غلامپور به نحوه تعویض‌ها اعتراض شدیدی کرد تا از داور کارت زرد بگیرد.

 دقیقه 3+90: داربیکیدوف به جای پیمان رنجبری وارد زمین شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال ذوب آهن لیگ برتر کارت زرد ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها

به گزارش ورزش سه، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2024، تیم‌های ملی ازبکستان و استرالیا از بخت‌های قهرمانی رقابت‌ها، نمایش شطرنج‌واری را در ورزشگاه بانکوک آرنا داشتند که در پایان شاگردان وناسیو لوپز با کامبک خود، نخستین جدال‌شان را با پیروزی پشت سر گذاشتند. این دیدار با برتری مطلق تیم ملی ازبکستان نسبت به تیم پنج رنکینگ آسیا، در مالکیت توپ و موقعیت‌های خطرناک به جریان افتاد و علی‌رغم اینکه مردان لوپز، تیم ملی استرلیا را در نیمه خودی مچاله کرده بودند، اما موفق نشدند از دفاع جانانه حریف عبور کنند.

ازبکستان، دریادلانه به سوی دروازه استرالیا هجوم آورد و از اعتماد بنفس بالایی برخوردار بودند، اما این کانگروها هستند که توسط گرانت لیچ دقیقه شش به گل رسیدند و شرایط بازی را به کلی تغییر دادند. در اواخر نیمه اول، گزند حملات ازبکستان بر روی دروازه استرلیا شدت گرفت که بادولاتا دروازه‌بان استرالیا نسبت به ضربات بازیکنان ازبک، موفق‌تر عمل کرد تا نیمه نخست با پیروزی کانگرو ها به پایان برسد.

نیمه مربیان به وناسیوی بزرگ تعلق داشت. ازبکستان بازی را هدفمند آغاز کرد و عثمانوف تنها به یک دقیقه زمان نیاز داشت تا اولین گل میزبان جام جهانی را به ثمر برساند. با ترکیدن حباب دفاعی استرالیا، ازبک‌ها باری دیگر توسط رحمتوف به گل دوم دست یافتند تا در کمتر ۱۰۰ ثانیه، نتیجه واگذار کرده را به سود خود برگردانند.

در دقیقه 36، تولکینوف با یک حرکت زیبا و با دریبل زدن بازیکن استرالیایی، یک گل دیگر را برای رحمتوف ساخت و این بازیکن، اولین بریس مسابقات را با به ثمر رساندن سومین گل ازبکستان، به نام خود ثبت نمود.

پس دریافت این گل، مایلز داونی سرمربی استرالیا تایم استراحت گرفت و یک دقیقه بعد با پاس معرکه‌ای که تایلرگارنر برای اسکات روگان ارسال کرد، روگان موفق شد اختلاف را به یک گل کاهش بدهد، اما نتوانست مانع از شکست استرالیایی‌ها شود تا این بازی با نتیجه سه بر دو به سود ازبک‌ها پایان یابد.

* تیم ملی فوتسال ازبکستان در جریان بازی، فارغ از هر نتیجه‌ای، توسط دروازه‌بانش به سیستم پاورپلی روی آورد و این تاکتیک، استرالیا را به شدت آزار داد.

*جردن گوئریرو، ستاره استرالیا به دلیل مصدومیت در همان دقیقه اول، مجبور به ترک زمین شد.

* در دیگر دیدار این گروه و از 17:30، تیم ملی عربستان به مصاف عراق می‌رود.

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • حال و روز گل‌گهری‌ها پس از دو دقیقه جنون‌آور!
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)