Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:07:25 GMT

نویدکیا: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده کار کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۳۳۷۴

نویدکیا: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده کار کردند

به گزارش ایرنا، مُحرم نویدکیا، شامگاه یکشنبه در نشست خبری مجازی افزود: هر ۲ تیم بازی پایاپایی را در نیمه نخست ارائه کردند اما تیم ما نسبت به دیدارهای گذشته‌اش خیلی سرحال نبود.

وی یادآور شد: وقتی تیم‌های اول و دوم لیگ برتر بازی دارند، طبیعی است که فشار آن روی بازیکنان، کادر فنی و داوران زیاد است.

نویدکیا اظهار داشت: در نیمه نخست، بازی سرحالی را انجام ندادیم و در نیمه دوم از نظر ایجاد موقعیت، بازی روند معمولی داشت با این حال از لحاظ دوندگی و درگیری‌های داخل زمین، بازی سنگینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تیم ما تا وقتی گل نخورده بود، معمولی بازی می‌کرد اما بعد از دریافت گل با ارائه یک بازی خوب، فرصت‌های زیادی خلق کرد و حتی یکی دو صحنه مشکوک به نفع ما رُخ داد که به اعتقاد کارشناسان، پنالتی بود.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: بعد از دریافت گل، بخوبی به روند بازی برگشتیم و با موقعیت‌سازی، از فضاها استفاده کردیم و به گل رسیدیم و بازی فوق‌العاده خوبی انحام دادیم.

وی افزود: دیدار امشب از لحاظ موقعیت‌سازی، بازی زیبای نبود اما از لحاظ دوندگی و بازی فیزیکی، سنگین بود.

نویدکیا با اشاره به حضور هواداران و همراهی اتوبوس حامل بازیکنان تیم سپاهان تا ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: بارها به هواداران گفته‌ایم که با اقدام شما، ما مسیر۲۰ دقیقه‌ای تا

ورزشگاه را  ۷۰ دقیقه طی می‌کنیم که برای تیم سپاهان خیلی سخت و سنگین است .

سرمربی تیم سپاهان اصفهان از هوداران تیمش خواست تا صرفا در ورودی هتل ابراز احساسات کنند و اجازه دهند تا اتوبوس حامل بازیکنان این تیم سرِ وقت به ورزشگاه برسد.

وی همچنین گفت: با اینکه پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است اما متوجه شدم که از روی نیمکت به بازیکنان این تیم می‌گفتند که خودشان را روی زمین بیفکنند که این امر برای کسب یک یا سه امتیاز یک بازی، فاجعه بار است.

به گزارش ایرنا؛ دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۲۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان  اصفهان برگزار شد که در پایان، این دیدار جذاب و تماشایی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان اصفهان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان اصفهان لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکت الهامی در مرز انفجار در ورزشگاه وطنی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم، تراکتور در ورزشگاه وطنی میهمان نساجی مازندران است. امتیازات این مسابقه می‌تواند در سرنوشت دو تیم که برای بقا و سهمیه می‌جنگند تاثیر بگذارد.

نساجی که بار دیگر هواداران علاقه‌مند خود را به ورزشگاه کشانده و شور و حال خاصی در قائمشهر ایجاد کرده، برای امیدوار ماندن به پیروزی نیاز دارد.

ساکت الهامی که مقابل تیم اسبق خود روز خاصی را به عنوان سرمربی نساجی پیش رو دارد، کنار خط یک لحظه هم آرام و قرار نداشت و مدام با فریادهایش دستورات تاکتیکی را منتقل می‌کرد.

او روی چند صحنه نیمه اول که نساجی به حریف فرصت داد عصبانی شد و همچنین حسرت زیادی برای گل نشدن توپ‌های‌شان کشید. در نهایت نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

عکس؛ مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • نویدکیا: نیمه اول ترسو بودیم/ باید تمرکز داشته باشیم
  • فراز: منظورم از نشان دادن عدد ۴ کری نبود!
  • نویدکیا: نیمه دوم با کیفیت بازی کردیم
  • دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم
  • دقیقی: داوران روز خوبی نداشتند/خیلی تند با بازیکنانم حرف زدم
  • ساکت الهامی در مرز انفجار در ورزشگاه وطنی (عکس)
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل