Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@17:01:40 GMT

آرسنال 1-1 وست بروم: آخرین تلاش‌ها برای رسیدن به اروپا

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۳۴۱۱

آرسنال 1-1 وست بروم: آخرین تلاش‌ها برای رسیدن به اروپا

آرسنال در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-1 وست بروم را شکست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا که به دنبال کسب سهمیه لیگ اروپا هستند، در دیدار امشب برتر از حریف ظاهر شدند و توانستند تیم قعر جدولی وست بروم را شکست بدهند.

تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد اما اولین موقعیت جدی بازی را بازیکنان آرسنال در دقیقه 6 ایجاد کردند اما ضربه نیکلاس پپه روی پاس مارتینلی، از بالای دروازه وست بروم به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 12، پریرا می توانست گل اول بازی را برای وست بروم به ثمر برساند اما ضربه او در حالی که از دست برند لنو کاری ساخته نبود، راهی به چهارچوب دروازه آرسنال پیدا نکرد.

دو دقیقه بعد، روی ارسال تاونزند از سمت چپ، بار دیگر وست بروم صاحب موقعیت شد اما در حالی که ضربه رابینسون به تیر دروازه میزبان برخورد کرد، داور بازی را به دلیل آفساید متوقف کرد.

پس از آن نوبت آرسنالی ها بود که ابتکار عمل را در دست بگیرند و در دقیقه 18، چیزی نمانده بود که بوکایو ساکا گل اول بازی را به نام خود ثبت کند اما حضور به موقع دارنل فرلانگ، دروازه وست بروم را نجات داد.

برتری توپچی ها ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 29، قفل دروازه وست بروم باز شد. روی یک حرکت از سمت چپ بود که ارسال ساکا به دهانه دروازه میهمان را امیل اسمیت-رو با یک شوت سر ضرب تبدیل به گل کرد.

 

 

فشار حملات آرسنال ادامه پیدا کرد و این تیم تنها شش دقیقه بعد به گل دوم رسید. پپه که روی پاس کالوم چمبرز در سمت چپ محوطه جریمه وست بروم صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت در عرض، با شوتی تماشایی دروازه حریف را باز کرد.

برتری آرسنال بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 42، روی پاس ویلیان، چمبرز می توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما ضربه او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

حملات آرسنالی ها تا آخرین ثانیه های نیمه اول ادامه پیدا کرد اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و توپچی ها با برتری 2-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را هم آرسنالی ها بهتر آغاز کردند و در دقیقه 49، پپه صاحب یک موقعیت خوب شد اما واکنش به موقع جانستون باعث شد تا تنها یک کرنر نصیب میزبان شود. یک دقیقه بعد نوبت اسمیت رو بود که شانس خود را برای زدن گل سوم امتحان کند اما باز هم جانستون دروازه تیمش را نجات داد.

در ادامه بازی متعادل شد و به همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 67، این وست بروم بود که یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک ضدحمله سریع بود که پریرا با پاس تاونزند در وسط زمین صاحب توپ شد و بعد از پیشروی تا محوطه جریمه آرسنال، با یک ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه لنو فرستاد.

تنها 4 دقیقه بعد وست بروم می توانست به گل دوم برسد اما ضربه سر فرلانگ روی ارسال فیلیپس از بالای دروازه آرسنال به بیرون رفت.

هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، تلاش بازیکنان وست بروم برای رسیدن به گل تساوی بیشتر می شد اما در دقیقه 90 این آرسنالی ها بودند که به گل تساوی رسیدند. روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه وست بروم بود که ضربه تماشایی ویلیان به گوشه دروازه حریف رفت و حساب کار را 3-1 کرد.

در ثانیه های پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با برتری آرسنال به پایان رسید.

 

 

آرسنال وست برومویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال وست برومویچ ادامه پیدا آرسنالی ها دقیقه بعد وست بروم اما ضربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دی یونگ: ضربه محکمی خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تلخ‌ترین شکل ممکن برای بارسلونا و هوادارانش به اتمام رسید. در حالی‌که آنها بازی رفت را با پیروزی ۳-۲ به پایان رساندند، اما در دیدار برگشت ۴-۱ شکست خوردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

فرانکی ‌دی‌یونگ که پیش از بازی رفت با مصدومیت مواجه شده بود و مشخص نبود می‌تواند به دو بازی تیمش مقابل پاری سن ژرمن برسد یا نه، با تلاش پزشکان برای این دو دیدار آماده شد و توانست در بازی رفت نمایش خوبی ثبت کند.

امشب اما وضعیت باب میل بارسلونا پیش نرفت و پس از اخراج رونالد آرائوخو در نیمه اول، آنها ۴ گل دریافت کردند و حذف شدند. دی‌یونگ پس از پایان بازی ناامیدی‌اش را ابراز و خاطرنشان کرد که آنها باید از جای‌شان بلند شوند و دوباره بجنگند.

او گفت:«ما ۱-۰ جلو بودیم و برتری مهمی داشتیم، اما در اروپا وقتی ۱۰ نفره و مدتی طولانی مقابل تیمی مثل پی‌اس‌جی بازی می‌کنید، چنین اتفاقی می‌افتد. ما تلاش کردیم اما در نهایت نتوانستیم کاری انجام دهیم.

درباره اخراج نمی‌دانم چه بگویم. من احساس کردم که فاصله بارکولا تا توپ زیاد است و توپ به دروازه‌بان می‌رسد. ویدئوی صحنه را ندیده‌ام اما این احساسی است که داشتم.

ما تلاش کردیم، جنگیدیم، اما نشد. این ضربه محکمی به ماست زیرا فکر می‌کردیم که می‌توانیم به مرحله بعد برویم. چاره ای جز بلند شدن و تلاش مجدد در سال آینده وجود ندارد.»

دیگر خبرها

  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • دی یونگ: ضربه محکمی خوردیم
  • دورتموند سیمئونه را به لبه پرتگاه برد (عکس)
  • ضربه پنالتی فاجعه بار آنته بودیمیر در دقیقه 97 بازی اوساسونا و والنسیا / فیلم
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)